pontsei kirjoitti:Automaatti ei oikein nappaa, mut onhan se totta et tuommonen tuplalevykytkinkin antaa aika mukavia tällejä voimansiirtoon. Nyt olis lattialla odottamassa kunkku asd perä ja jospa siihen vielä hommais billetti vetarit. Imusarja olisi tarkoitus päivittää kunnolliseen talven aikana, niin tulisi vähä woimaa lisää, kaverin 3.0l bensamersusta mitattiin 630hv/720nm pyörältä, aika sama setuppi kun tässä, mutta kunnon plenium imusarja ja vähän isompi ahdin.
Niin, ajattelin itse aiemmin että tosikuski ajaa manuaalilootalla. Sit oli eka automaattimersu ja sit C36 ja tuumasin että AMG on funtsinut asian ihan oikein. Yritti kerran M3 terhennellä mutta ressukka sekoili manuaalilaatikkonsa kanssa ja sinne se jäi taakse vaikkei kolmekutonen vakiona mikään tykki ole. Mukavasti kuitenkin toimi.
Automaatti tekee mukavasti keston kannalta pienet "kiihdytysrampit" ja paikat kestää vaikka huipputehoa olisikin reippaasti.
Ei ruutiaseenkaan pitäisi kestää mutta se pieni painekäyrän alku "kiihdytysramppi" ja hylsyn eläminen hoitaa homman niin että ampuja säilyy ehjänä eikä palasia lentele ympäriinsä.
Et oo ajatellu laittaa vetariksi "sulaketta"...
Vaikea saada kestämään jos rakentaa myllyyn hyvät tehot ja sit kova loota ja jytäkät vetarit... Kai tuossa nyt hajoo perä tai rattaat väkisellä.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.