m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Hetkinen... nyt näyttää pulssisuhdetta 10% ja töpseli eha:sta irti, silloin pitäisi olla 90% suhde, se on EHA:n vikakoodi. ...eli oletkohan lukenut suhteita koko ajan nurinpäin? Lambdan töpseli on joko akun vieressä tai matkustajan lattiamaton alla. Alkuperäinen 10% vikasuhde meinaisi, että ilmamäärän potikka olisi rikki tai signaali väärin päin.
Oletko mitannut ilmamäärän potentiometrin jännitteen kaikilla läpän asenneoilla, ettei se pätki jossain kohtaa.
Timppa
Oletko mitannut ilmamäärän potentiometrin jännitteen kaikilla läpän asenneoilla, ettei se pätki jossain kohtaa.
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Toi pulssisuhteen mittaus on minulle aika uusi juttu,oon vaan uskonut siihen mitä toi firman 500egen laatumittari näyttää.
Mutta just niin olen mitannu kuten kirjotat:
-90.2-90.4 kun kaikki kiinne ok ja kone kuuma
-tasan 10 kun eha irti ja kone kuuma
-ei helvetti,pitääkö nui lukemat kääntää eli 90=10????
Mutta just niin olen mitannu kuten kirjotat:
-90.2-90.4 kun kaikki kiinne ok ja kone kuuma
-tasan 10 kun eha irti ja kone kuuma
-ei helvetti,pitääkö nui lukemat kääntää eli 90=10????
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Vaihoin tuon potikan vajaa 2vuotta ja parituhatta km sitten ehjään,sillon pistin sen säätöön,ja sain starttaus ongelman kuumalla koneella kokonaan loppumaan
Tän remontin yhteydessä olen säätän sitä vaan kun motti käy tyhjistä
-meen heti mittaamaan sen onko pätkimistä!
Tän remontin yhteydessä olen säätän sitä vaan kun motti käy tyhjistä
-meen heti mittaamaan sen onko pätkimistä!
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Juu lambadan töppeli on lattiamaton alla,kokeilin uutta lambdaakin tossa pari pvä sitten.
Ei ole mikää vaiva sitä sieltäkin mittaa,meinasin vaan sitä jos testipistokkeesta jostakin sais saman lukeman
Ei ole mikää vaiva sitä sieltäkin mittaa,meinasin vaan sitä jos testipistokkeesta jostakin sais saman lukeman
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Mittari mittaa varmasti oikein, kyse on vain siitä kummasta suuntaa prosentteja luetaan. Kannattaa kokeilla virta päällä (moottori seis) ja kaikki töpselit kiinni. (Mikä muuten on signaali silloin)painaa kaasu pohjan ja katsoa mikä koodi tulee, pitäisi tulla 20%. Siitä tietää lukusuunnaan. Pyöreästä testipistokkeesta saa lambda-arvon vain kun laitteisto toimii moitteetta.
Timppa
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Vaikuttas siltä että luin sen nurinpäin ja koodi oliskin potikka
Noh kävin äsken sellasen tosta hakemassa=putsasin säädin ja vaihoin,ei apua edelleen näyttää 90
Mutta äskön mittasin lamdaa siitä mustasta signaalijohdosta,alle 1300rpm se kököttää koko ajan paikallaan 0,9voltissa
yli 1500rpm lambda säätö toimii ja vatkaa tiheesti 0,1-0,9 voltin välissä
Täs kyllä on logiikkaa,meinaa päästömittaushan oli ok kierroksilla
Nyt kun hokais miksei lambda säädä seosta tyhjiksellä??
Uutta lambdaahan koitin (uus osa) jo viime viikolla,ilman vaikutusta
Mittasin myös lambdan lämmityksen valkosista johdoista,näyttää aina kun käynnissä vajaa 14v eli ok
Oletan että valkosten johtojen kätisyydellä ei ole väliä...tuli tossa mielee kun sen kytkennän tein
nyt tosiaan on kiinne alkup boschilainen viime kesänä vaihdettu...
signaali virrat päällä on 50
kaasupohjass virrat päällä näyttää 80
Noh kävin äsken sellasen tosta hakemassa=putsasin säädin ja vaihoin,ei apua edelleen näyttää 90
Mutta äskön mittasin lamdaa siitä mustasta signaalijohdosta,alle 1300rpm se kököttää koko ajan paikallaan 0,9voltissa
yli 1500rpm lambda säätö toimii ja vatkaa tiheesti 0,1-0,9 voltin välissä
Täs kyllä on logiikkaa,meinaa päästömittaushan oli ok kierroksilla
Nyt kun hokais miksei lambda säädä seosta tyhjiksellä??
Uutta lambdaahan koitin (uus osa) jo viime viikolla,ilman vaikutusta
Mittasin myös lambdan lämmityksen valkosista johdoista,näyttää aina kun käynnissä vajaa 14v eli ok
Oletan että valkosten johtojen kätisyydellä ei ole väliä...tuli tossa mielee kun sen kytkennän tein
nyt tosiaan on kiinne alkup boschilainen viime kesänä vaihdettu...
signaali virrat päällä on 50
kaasupohjass virrat päällä näyttää 80
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Ilmeisesti luit taas tuon arvon 80% täyskaasulle mittarista. Sen pitäisi olla 20% eli ilmeisesti lukema menee siis nurin päin. Vielä jos kokeilet virrat päällä moottori sammuksissa painaa määrämittarin lautasta. Jos tyhjäkäynti kytkin toimii arvon pitäisi mennä 10%:iin jos se ei muutu, niin tyhjäkäyntikytkin on koko ajan päällä.
Timppa
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
kaasuläppää tarkotat?
-juu eli kääntäen näyttää 10 kun hiukan painaa kaasua,ja kaasupohjass näyttää 20(virrat päällä)
-juu eli kääntäen näyttää 10 kun hiukan painaa kaasua,ja kaasupohjass näyttää 20(virrat päällä)
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Ei, vaan määränjakajan läppää tarkoitan. Virrat päällä, moottori sammuksissa kun painaa vaikka sormella määränjakajan läppää, pitäisi arvon muuttua 10%:iin. Jos ei muutu mihinkään siitä 50%:sta, on tyhjäkäyntikytkin jumissa.
Timppa
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Voiko muuten jos imuläpällä..ruiskun alla on akseli väljä niin onko sen tiivisteet herkät päästämään ilmaa läpi niin että se sekoittaisi ruiskua rajusti...varmaan pienikin välys riittää siihen.
Onhan nämä ruiskut uutena pelanneet todella hyvin mutta kun ne vain kuluu ajan saatossa.
Onhan nämä ruiskut uutena pelanneet todella hyvin mutta kun ne vain kuluu ajan saatossa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Ilmavuoto saa ruiskun laihalle tyhjäkäynnillä, kun silloin ylimääräisen mittaamattoman ilman osuus on suurempi kuin kierroksilla. Jos seoksen säätää silloin kohdalleen, on säätö sitten vain hieman rikkaalla kierroksilla, kun mittaamattoman ilman osuus kierroksilla on hyvin vähäinen verrattuna mitattuun ilmaan. Tässätapauksessa kuitenkin systeemi vetää seoksen todella rikkaalle tyhjäkäynnillä.
Timppa
Timppa
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Jollakin oli johdot ehassa mennyt väärinpäin..eli kaiketi pistoke purkaantunut ja seoksia ei mitenkään kohdilleen mutta se taas ei vaikuta tyhjäkäynnillä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
CASE CLOSED!!!!
Sekä päästöongelma,että sammuilu kuumalla koneella on juuri ratkennut!!
Syy:Kun vuos sitten tein määränjakajan remontin,ja säädin sekä linjalähdöt että keski plungerin presiis ja tasan tarkkaa oikeaan kohtaaN, niin nyt kävi niin ettei minulle tiiviste valmistajan antamat arvot olleet balanssissa keskenään.
-Toimenpiteet:Irrotin taas kerran määränjakajan,otin digitaalitönärin ja säädin plungeria ulospäin 0,25mm(ohjearvo 0,6)
-auto käyntii ja pulssisuhdemittari kiinni,muutama kierros seosta rikkaammalle=seossuhde pyörii 48-52 kohalle=eli tavote arvo
-lambda näyttää tyhjiksellä lukemaa nopeesti heitellen 0.1-0,9volttia
-nyt käy tosi herkän kuulosesti
Huomena meen ottaa päästöt(ja leiman),eiköhän perkele ala lyyti kirjottaa!!
KIITOS AVUSTANEILLE!!
Sekä päästöongelma,että sammuilu kuumalla koneella on juuri ratkennut!!
Syy:Kun vuos sitten tein määränjakajan remontin,ja säädin sekä linjalähdöt että keski plungerin presiis ja tasan tarkkaa oikeaan kohtaaN, niin nyt kävi niin ettei minulle tiiviste valmistajan antamat arvot olleet balanssissa keskenään.
-Toimenpiteet:Irrotin taas kerran määränjakajan,otin digitaalitönärin ja säädin plungeria ulospäin 0,25mm(ohjearvo 0,6)
-auto käyntii ja pulssisuhdemittari kiinni,muutama kierros seosta rikkaammalle=seossuhde pyörii 48-52 kohalle=eli tavote arvo
-lambda näyttää tyhjiksellä lukemaa nopeesti heitellen 0.1-0,9volttia
-nyt käy tosi herkän kuulosesti

Huomena meen ottaa päästöt(ja leiman),eiköhän perkele ala lyyti kirjottaa!!
KIITOS AVUSTANEILLE!!
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Muuttuiko muuten käytös miten paljon määris rempalla ja oliko keraamiset lautaset ehjät kun purit?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Minun mielestä ei muuttunut oikeestaan mitenkään(oli ennenkin pelannu aika hyvin)tein homman vaan hiukan vuotavan plungerin tiivisteen+mielenkiinnon takia.Ajattelin et ku näi vanha peli,että vähäniiku korjataan se ennakkoon.
Sitä en ois arvannu et näi ison huolen voi aiheuttaa tollanen 0,25milliä..huh
Sitä en ois arvannu et näi ison huolen voi aiheuttaa tollanen 0,25milliä..huh

Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Mutta nytku miettii...meneehää siinä ilman ja polttoaineen suhde päin honkia,kun koko keskitapin liikerata mahtaa ollaa jotaa 15milliä,tai sinnepäin ainaskii
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Nii..määriksen sisällä oli kaikki täysin ehjää,kalvokinatlas kirjoitti:Muuttuiko muuten käytös miten paljon määris rempalla ja oliko keraamiset lautaset ehjät kun purit?
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Hienoa, että vika löytyi ja vielä raportoit sen tänne.
Luulen, suurin ongelma tulee juuri pienillä kierroksilla, kun polttoaineen määrät ja kulutus on niin pienet. Jos keskitappi on vähänkään pois EHA:n mahdolliselta säätöalueeltaan niin paine-erovirhe kasvaa kalvon molemmin puolin niin suureksi, ettei EHA sitä enää pysty korjaamaan.
Timo

Luulen, suurin ongelma tulee juuri pienillä kierroksilla, kun polttoaineen määrät ja kulutus on niin pienet. Jos keskitappi on vähänkään pois EHA:n mahdolliselta säätöalueeltaan niin paine-erovirhe kasvaa kalvon molemmin puolin niin suureksi, ettei EHA sitä enää pysty korjaamaan.
Timo
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma

päivemmällä olis leima..kahtotaan..
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Päästöt putos aika hyvin seittemästä:
Nyt tyhjiksellä 0,013 kierroksilla 0,015
hc huiteli molemmissa 50 tienoilla,luulen että ei ollu käyttöö tarpeeks/bensaa putkessa kun oli ne seokset päin helv..
lambda 1,001
Meni noihin 15min tyhjäkäytöllä ja 2km ajolla ja ilman että tarvi seoksee koskea tai laittaa sinolia tankkii tai mitn muutakaan poppakonsteja
Noh,leima tuli jokatapauksessa
Muita arvoja en muista,kun eivät antaneet konttorilla korjaamon päästölappua mukaan..
Nyt tyhjiksellä 0,013 kierroksilla 0,015
hc huiteli molemmissa 50 tienoilla,luulen että ei ollu käyttöö tarpeeks/bensaa putkessa kun oli ne seokset päin helv..
lambda 1,001
Meni noihin 15min tyhjäkäytöllä ja 2km ajolla ja ilman että tarvi seoksee koskea tai laittaa sinolia tankkii tai mitn muutakaan poppakonsteja
Noh,leima tuli jokatapauksessa

Muita arvoja en muista,kun eivät antaneet konttorilla korjaamon päästölappua mukaan..
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Hieno juttu!
Tässä olikin kunnolla tekemisen ja selvittämisen meininkiä.
Toimiiko nyt kaikin puolin kuten kuuluukin?
Oman auton otan vasta Toukokuussa ajoon ja selvitän tuon pienen, mutta häiritsevän vian. Mekaaniseen kulumiseen on vaikea uskoa, joten aloitan Lambdasta ja EHA:sta.
Toki imuvuodotkin on tuollaisessa 27-vuotta vanhassa jo hyvin mahdollisia, vaikka tyhjäkäynnin tasaisuus kuumana sekä kylmänä ei siihen viittaakaan.
Tässä olikin kunnolla tekemisen ja selvittämisen meininkiä.
Toimiiko nyt kaikin puolin kuten kuuluukin?
Oman auton otan vasta Toukokuussa ajoon ja selvitän tuon pienen, mutta häiritsevän vian. Mekaaniseen kulumiseen on vaikea uskoa, joten aloitan Lambdasta ja EHA:sta.
Toki imuvuodotkin on tuollaisessa 27-vuotta vanhassa jo hyvin mahdollisia, vaikka tyhjäkäynnin tasaisuus kuumana sekä kylmänä ei siihen viittaakaan.
Re: m104.980 300ce 24 outo käyntiongelma
Juu..mahollisia vikoja on kyllä paljon,riippuu yksilöstä,itellä ne letkut oli viellä hyvät,ehkä ne on joku joskus vaihtanut..tiiä näitä..
Tänään ajettu parisataa kilometriä,ja minkäänlaisia oireita ei ole,kaikki toimii justii niinkun kuuluukin
Kävin tossa illemmalla tyytyväisenä laittamassa viellä uudet etujarrut,kelpaa ajella taas!
Tänään ajettu parisataa kilometriä,ja minkäänlaisia oireita ei ole,kaikki toimii justii niinkun kuuluukin

Kävin tossa illemmalla tyytyväisenä laittamassa viellä uudet etujarrut,kelpaa ajella taas!
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E