
Vika löyty kun uusin kaikki takapään kuluneen näköiset bensaletkut pumppujen luota ja vaihdatin samalla bensatankin pohjassa olevan sihdin. Sihti oli suht puhdas, jotain nukkamaista tavaraa oli vähän pinnassa.
Bensaletkut olivat ilmeisesti hapristuneet sisältäpäin ja aiheuttaneet tukoksen.
Pakokaasumittaukset tehtiin ja näyttivät hyviä arvoja. Seosta ei tarvinnut säätää.
Nyt tuo FMI seosmittarikin antaa järkeviä lukuja, tyhjäkäynnillä lambda pyörii noin 1,15 / pintakaasulla seilailee siinä 1-1,15 ja täyskaasulla jotain 0,9 naulattuna siihen.
Aivan massiivinen tehon ja väännön lisäys entiseen verrattuna

Ei uskoisi että 30v vanha auto ja 470000km ajettuna kulkee paremmin kuin nykypäivän turbo skodat
