Ette te tavalliset kuolevaiset ihmiset sitä näekkään.Sharedoc kirjoitti:Tyhmä kysymys: Miten voblauksen näkee/kuulee vastaantulevasta autosta?
Uusi tulokas 500E 1992, myyty pois 2019
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Auto oli jokusen päivän ajamatta. Kun kävin sulkapalloa pelaamassa niin alkoi kotimatkalla prötäämään. Parin pv päästä eli tänään ajoin töihin, lämmitin aamulla webastolla... alkoi 5 km päästä prötäämään taas. Kotimatkalla taas toimi.
Vaihdoin oikean pyörijän toimivaan käytettyyn, tarttee nyt seurata. Siellä oli muuten Bremi, ei ollutkaan boschilainen
Vaihdoin oikean pyörijän toimivaan käytettyyn, tarttee nyt seurata. Siellä oli muuten Bremi, ei ollutkaan boschilainen

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.
Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Ai tää ei ollutkaan läpi vuoden -rassi? Onko G nyt ainoa daily driver?karra kirjoitti:Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.
Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Juu en tällä viime talvenakaan ajanut, eihän nyt sentäänTimo L. kirjoitti:Ai tää ei ollutkaan läpi vuoden -rassi? Onko G nyt ainoa daily driver?karra kirjoitti:Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.
Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!

Wade parkkeerasi Möhkön samaan talliin, oman autoni eteen.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Timo L. kirjoitti:Ai tää ei ollutkaan läpi vuoden -rassi? Onko G nyt ainoa daily driver?karra kirjoitti:Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.
Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Kyllähän tällä voisi ajella läpi vuoden jos joku tekis sellaisia renkaita missä olis edes pikkasen pitoa kun näissä museoautoissa ei ole niitä vähävikaisia nörttien tietokonehärpättimiä ja lähtee useinmiten avaimesta käyntiin ja kumminkin on vähän potkua mikä parasta kun noi koijärveläiset ja keleen bääärneri myös rakastavat näitä.pema kirjoitti:Timo L. kirjoitti:Ai tää ei ollutkaan läpi vuoden -rassi? Onko G nyt ainoa daily driver?karra kirjoitti:Auto oli lumikelien ja pakkasten aikaan pari vko ajamatta. Alkoi lämmettyään prötäämään taas, tokeni kun seisoi ja"kuivui" muutaman tunnin. Vaihdoin toisen pyörijän siten että sen irroitetun orkkiksen laitoin takas ja testipyörijä toiselle puolelle. Toimi hyvin muutaman päivän ainakin.
Nyt auto on pesty, siivottu sisältä sekä kuivatettu tallissa ja viety talvisäilöön. Eli kevättä 2018 odotellessa, good night!
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Heh, tarkistin mitä tämä maksoi uutena eli 1992;
E-luokka
500E 983 600 mk
Ja niinhän se onkin että tämä oli kallein kasikoneinen sedan hinnastossa, koska vain kuussataset ja 500SL olivat kalliimpia.
S-Luokka
300SE 576 400
300SEL 617 400
400SE 745 500
400SEL 786 500
500SE 796 800
500SEL 860 300
600SE 1 311 800
600SEL 1 414 200
500SL 1 067 400
E-luokka
500E 983 600 mk
Ja niinhän se onkin että tämä oli kallein kasikoneinen sedan hinnastossa, koska vain kuussataset ja 500SL olivat kalliimpia.
S-Luokka
300SE 576 400
300SEL 617 400
400SE 745 500
400SEL 786 500
500SE 796 800
500SEL 860 300
600SE 1 311 800
600SEL 1 414 200
500SL 1 067 400
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5719
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Re: Uusi tulokas 500E 1992
miten tarkistit juuri tuon auton hinnankarra kirjoitti:Heh, tarkistin mitä tämä maksoi uutena eli 1992;
E-luokka
500E 983 600 mk
Ja niinhän se onkin että tämä oli kallein kasikoneinen sedan hinnastossa, koska vain kuussataset ja 500SL olivat kalliimpia.
S-Luokka
300SE 576 400
300SEL 617 400
400SE 745 500
400SEL 786 500
500SE 796 800
500SEL 860 300
600SE 1 311 800
600SEL 1 414 200
500SL 1 067 400

Re: Uusi tulokas 500E 1992
https://www.mercedes-benz.fi/content/fi ... s_old.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuoltahan nuo kaikki perushinnat näkyy. Harmi vaan kun lisävarusteista ei samanlaista listaa taida olla.
Tuoltahan nuo kaikki perushinnat näkyy. Harmi vaan kun lisävarusteista ei samanlaista listaa taida olla.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Re: Uusi tulokas 500E 1992
mites 500E on -93 kalliimpi..?? 1 138 800mk
Myydään W/S124/202/203/210 osia!!!
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Inflaatio ja E-facelift. Tuolloin 1993-1996 Mersut olivat minusta kalleimmillaan katsottuna ominaisuuksiin ja varusteisiin.eikka86 kirjoitti:mites 500E on -93 kalliimpi..?? 1 138 800mk
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Vielä uskomattoman luvun saa kun muuttaa vuoden 1992 markat tämän päivän euroiksi: 983000mk => 231000€.
Ja tähän päälle lisävarusteet...
Saksalaisesta hinnastosta voi arvuutella lisävarusteiden hintoja:
http://www.meinbenz.de/preislisten/w124 ... nen%20124-
Ja tähän päälle lisävarusteet...
Saksalaisesta hinnastosta voi arvuutella lisävarusteiden hintoja:
http://www.meinbenz.de/preislisten/w124 ... nen%20124-
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Hain tämän talvisäilöstä tänään. Ajelin 15 km ja sammutin hetkeksi kun katsoin rengaspaineet ym ja lähdettyäni ajamaan alkoi prötäämään. Se asettui sitten kun käyttelin vähän aikaan kierroksilla. Ajelin kaupungilla jonkin aikaa ja sitten tulin kotiin, kaikki ok.
Otin moottorin yläpuolisen koteloinnin pois ja pesin moottoritilan Lensitil-liuottimella ja sitten puutarhaletkulla. Kuivattelin hetken aikaa ja käynnistin, kaikki ok. Sitten 5 min odottelun jälkeen uusi startti ja taas alkoi prötäämään, eli puputti ja kuuli että ei käy kaikilla, haju oli erilainen.
Avasin jakajan kannet ja apparin puoli oli täynnä vesihelmiä. Kuivasin kannet, vaihdoin samalla sen kokeilupyörijän takasin orkkis Bremiin. Alkoi heti toimia hyvin.
Tutkailin niitä vj-kansien tiivistys o-renkaita ja ne oli kyllä pehmeät ja ehjän oloiset. Apparin puoli oli kyllä likainen, siis pölyisempi kun kuskin puoli. En ole koskaan perehtynyt noihin o-renkaisiin, ne on siinä pohjalevyssä joka pyörii ja hölskyy. Kansi tiivistyy kait vasta sitten kun se tiukataan siihen paikoilleen, hieman on outo rakenne... voishan nuo kumit uusia kerran sinne sisälle pääsee skeidaa ja kosteutta.
Otin moottorin yläpuolisen koteloinnin pois ja pesin moottoritilan Lensitil-liuottimella ja sitten puutarhaletkulla. Kuivattelin hetken aikaa ja käynnistin, kaikki ok. Sitten 5 min odottelun jälkeen uusi startti ja taas alkoi prötäämään, eli puputti ja kuuli että ei käy kaikilla, haju oli erilainen.
Avasin jakajan kannet ja apparin puoli oli täynnä vesihelmiä. Kuivasin kannet, vaihdoin samalla sen kokeilupyörijän takasin orkkis Bremiin. Alkoi heti toimia hyvin.
Tutkailin niitä vj-kansien tiivistys o-renkaita ja ne oli kyllä pehmeät ja ehjän oloiset. Apparin puoli oli kyllä likainen, siis pölyisempi kun kuskin puoli. En ole koskaan perehtynyt noihin o-renkaisiin, ne on siinä pohjalevyssä joka pyörii ja hölskyy. Kansi tiivistyy kait vasta sitten kun se tiukataan siihen paikoilleen, hieman on outo rakenne... voishan nuo kumit uusia kerran sinne sisälle pääsee skeidaa ja kosteutta.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Auto takkuili mitä viikonloppuna kokeilin, ja ei jakajan kansissakaan enää ollut mitään kosteutta taikka likaakaan. Tutkin sitten sytytystulpat ja kärkiväli niissä oli lähempänä 1,5 mm kuin 1 mm
ja parissa tulpassa oli vihreänkeltaista karstaa; kuin pihkaa tai huurretta - sellaista kidemäistä.
Hain tiistaina uudet kynttilät Motonetista, Bosch SuperPlus FR8DC+ ja niillä hävisi kaiki oireet. Käytin tänään katsastuksessa ja toimii nyt loistavasti auto.

Hain tiistaina uudet kynttilät Motonetista, Bosch SuperPlus FR8DC+ ja niillä hävisi kaiki oireet. Käytin tänään katsastuksessa ja toimii nyt loistavasti auto.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Hieno homma. Mites päädyit tohon tulppaan? Onko tossa vastus tulpassa vai johdoissa?
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Olin joskus 10 vuotta sitten selvittänyt asian kun minulla oli E420. Ja ne vanhat tulpat oli edelleen laatikoissaan josta vakoilin tuon mallin. Ja Motonetin sivusto näytti että ovat viissataseen sopivat nuo FR8DC+.MouTine kirjoitti:Hieno homma. Mites päädyit tohon tulppaan? Onko tossa vastus tulpassa vai johdoissa?
Tuo R kertoo resistorista eli vastuksesta, autossani oli nyt NGK BP6ERS tulpat, tai R malliset kumminkin.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Moderni viinapitoinen polttoaine kiteytyy, mutta voisko kiteytyä tulppan kärkeen?karra kirjoitti:parissa tulpassa oli vihreänkeltaista karstaa; kuin pihkaa tai huurretta - sellaista kidemäistä.
560 SEC ja 500E on täydellinen pari, omaan makuun parasta Mersua
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Viissatku lähtee maalaamoon maanantaina. Vaakapinnat maalataan kun niitä ei saa enää kuntoon, kokeiltu on tänä kesänä jo...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Vaakapinnat maalattu. Vasen kattoreunus eli samalla A- ja C-pilari maalattiin koska katon kohdalla oli pahaa maalivikaa siinä. Oikealla puolella vastaavassa kohdassa katossa oli joku jälki, hiottu valuma tms mutta sekin oli näköjään hävinnyt, en ehtinyt siitä kysyä maalarilta tuossa tohinassa että mitä teki sille.

Taidan jättää tyyppikilven joksikin aikaa pois, on nätimmän näköinen ilman sitä...

Taidan jättää tyyppikilven joksikin aikaa pois, on nätimmän näköinen ilman sitä...
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Erittäin hieno!
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Kylhä tuo nyt on hieno.merzuE kirjoitti:Erittäin hieno!

Laitoin eilen listat paikoilleen, oli nopea homma. Pitää ottaa vielä kuvia kun on maski ja muut kasassa... mutta tyyppikilpi jää toistaiseksi pois


1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 75
- Liittynyt: To 20.05.2010 11:00
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Karra!
Laita se tyyppikilpi paikalleen. Kyseessä on sentään ikoninen 500E, eikä mikään teinituning.
Laita se tyyppikilpi paikalleen. Kyseessä on sentään ikoninen 500E, eikä mikään teinituning.
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Sehän pysyy piironginlaatikossa paremmassa kunnossakin. Ja eikös sen ole optiona saanut ilman tyyppikilpeäkin?
S204 C320cdi - 08
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
Re: Uusi tulokas 500E 1992
on oikeastaan nousukasta ollut tilata mallisarjan huipulta olevia tyyppikilvin varustettuna
omistajahan itse tietää auton tyypin ja sehän riittää

omistajahan itse tietää auton tyypin ja sehän riittää

Re: Uusi tulokas 500E 1992
Ja naapurit luulee että se on vanha taksi 200 diisselicuuno kirjoitti:on oikeastaan nousukasta ollut tilata mallisarjan huipulta olevia tyyppikilvin varustettuna![]()
omistajahan itse tietää auton tyypin ja sehän riittää
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Mallimerkintä olis kyllä kirsikka kakun päälle. Miksi ujostella.
Nyt on vähän kuin muskelimasa ilman panssariketjua.
Nyt on vähän kuin muskelimasa ilman panssariketjua.
Re: Uusi tulokas 500E 1992
Karran kärryn datakortissa on lisävarustekoodi 260 eli blankko takaluukku. Mä annan ääneni alkuperäiselle huomaamattomalle sleeperille.
Re: Uusi tulokas 500E 1992
No niin, tämäkin puoltaaEfraim kirjoitti:Karran kärryn datakortissa on lisävarustekoodi 260 eli blankko takaluukku. Mä annan ääneni alkuperäiselle huomaamattomalle sleeperille.

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224