w220 s350 - Japanin Raapunen
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
w220 s350 - Japanin Raapunen
Moikka,
Uutena täällä foorumilla.
Edellisessä elämässä tullut paljon toista saksaista harrastettua, aikuistuin, vaihdoin mersuun... Toki ei tämä ensimmäinen ole, toinen vasta. Aikanaan 2008 vivutin opintolainan w220 s500 saksantuontiin kokeilumielessä...
Nyt oli aika vaihtaa piiiiiitkään palvellut 1998 7-sarjainen baijerin käyttis johonkin... Tai noin kaksi vuotta ollut mielessä. Sitten aloin seurata japanin pään huutokauppoija, pätää keräten. Viimeinen määräaikainen työsuhde sai tämän sitten mahdolliseksi ja hankinnan lukkoon - ansiosidonnaisella kelpaa ässiä polkea
Kyseessä on siis w220 s350 pienillä mausteilla, japanilaisittain loppuun ajettu. Voittohuuto 9.1.2018 yokohama uss auction. Auto palvellut persianlahdella ensimmäiset vuodet sheikin haaremissa jalkavaimoja kuskaillen
Spektit:
044 - REGULATION WASHER SYSTEM
14N - STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
205B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH
211B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ARABIC
220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
221B - SIGN COOLANT/REFUELING - ENGLISH
223 - REAR BACK REST ADJUSTMENT AND HEAD RESTRAINTS, ELE
247 - SEAT ADJUSTMENT ELEC. ALSO OPERABLE FROM REAR
249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
270A - LEATHER
275 - MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
284 - SELECTOR LEVER, WOOD
289 - WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
401 - DELUXE FRONT SEATS WITH VENTILATION AND HEATING CO
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
524 - PAINTWORK - PRESERVATION
540 - ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 - BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
623 - VERSION FOR THE GULF STATES
668 - PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES W/ TIE-DOWN HOOKS
673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
674 - L.A. 5-DOUBLE-SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES
682 - FIRE EXTINGUISHER
687 - MODEL YEAR ON TYPE LABEL
733 - WOOD VERSION CHEST NUT
804 - [112.9] - 20030127 - YEAR OF MODIFICATION
804 - [220] - 19961211 - AEJ 03/1; 03/X
804 - [722.6] - 20020805 - YEAR OF MODIFICATION
872 - REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
883 - POWER CLOSING SYSTEM
8XXL - ASIA
987 - BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
M112 - V6-GASOLINE ENGINE M112
M37 - DISPLACEMENT 3.7 LITERS
197U - OBSIDIAN BLACK
271A - LEATHER ANTHRACITE
M112 - V6-GASOLINE ENGINE M112
Karvalakki - ellei mopo
Itse luin plussaksi ettei ollut japsi-commandia sotkemassa, vain Alpinen 5-kanavainen vahvari kontissa ja tyhjä tupla dini paikka kojelaudassa.
Jotenkin myös nuo rapusen koriosat miellytti silmää...
Kuvat tulee kuhan keksin - tuskinpa ketään kiinnostaa
IMG_20180418_192733 by Janne T, on Flickr
IMG_20180417_150819 (1) by Janne T, on Flickr
IMG_20180418_192805 by Janne T, on Flickr
IMG_20180417_150859 (1) by Janne T, on Flickr
Näkyykö?
-Jos niin, ei ainakaan kiveniskemät häiritse keulan ilmettä...
Perään vielä apuva:
Lahti / Jämsä +50km
W220 apuja tarvitaan!!
-120km/h maximum speed exceeded! -varoitus pois - korjattu
-ilmastoinnin anturia testailla - korjattu
-airmaticin säätöä, auto liian matala joka tilanteessa???
Janne o4o7o88918
Jatketaanko kertomusta vai jäähylle..?
Uutena täällä foorumilla.
Edellisessä elämässä tullut paljon toista saksaista harrastettua, aikuistuin, vaihdoin mersuun... Toki ei tämä ensimmäinen ole, toinen vasta. Aikanaan 2008 vivutin opintolainan w220 s500 saksantuontiin kokeilumielessä...
Nyt oli aika vaihtaa piiiiiitkään palvellut 1998 7-sarjainen baijerin käyttis johonkin... Tai noin kaksi vuotta ollut mielessä. Sitten aloin seurata japanin pään huutokauppoija, pätää keräten. Viimeinen määräaikainen työsuhde sai tämän sitten mahdolliseksi ja hankinnan lukkoon - ansiosidonnaisella kelpaa ässiä polkea
Kyseessä on siis w220 s350 pienillä mausteilla, japanilaisittain loppuun ajettu. Voittohuuto 9.1.2018 yokohama uss auction. Auto palvellut persianlahdella ensimmäiset vuodet sheikin haaremissa jalkavaimoja kuskaillen
Spektit:
044 - REGULATION WASHER SYSTEM
14N - STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
205B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH
211B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ARABIC
220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
221B - SIGN COOLANT/REFUELING - ENGLISH
223 - REAR BACK REST ADJUSTMENT AND HEAD RESTRAINTS, ELE
247 - SEAT ADJUSTMENT ELEC. ALSO OPERABLE FROM REAR
249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
270A - LEATHER
275 - MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
284 - SELECTOR LEVER, WOOD
289 - WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
401 - DELUXE FRONT SEATS WITH VENTILATION AND HEATING CO
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
524 - PAINTWORK - PRESERVATION
540 - ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 - BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
623 - VERSION FOR THE GULF STATES
668 - PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES W/ TIE-DOWN HOOKS
673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
674 - L.A. 5-DOUBLE-SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES
682 - FIRE EXTINGUISHER
687 - MODEL YEAR ON TYPE LABEL
733 - WOOD VERSION CHEST NUT
804 - [112.9] - 20030127 - YEAR OF MODIFICATION
804 - [220] - 19961211 - AEJ 03/1; 03/X
804 - [722.6] - 20020805 - YEAR OF MODIFICATION
872 - REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
883 - POWER CLOSING SYSTEM
8XXL - ASIA
987 - BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
M112 - V6-GASOLINE ENGINE M112
M37 - DISPLACEMENT 3.7 LITERS
197U - OBSIDIAN BLACK
271A - LEATHER ANTHRACITE
M112 - V6-GASOLINE ENGINE M112
Karvalakki - ellei mopo
Itse luin plussaksi ettei ollut japsi-commandia sotkemassa, vain Alpinen 5-kanavainen vahvari kontissa ja tyhjä tupla dini paikka kojelaudassa.
Jotenkin myös nuo rapusen koriosat miellytti silmää...
Kuvat tulee kuhan keksin - tuskinpa ketään kiinnostaa
IMG_20180418_192733 by Janne T, on Flickr
IMG_20180417_150819 (1) by Janne T, on Flickr
IMG_20180418_192805 by Janne T, on Flickr
IMG_20180417_150859 (1) by Janne T, on Flickr
Näkyykö?
-Jos niin, ei ainakaan kiveniskemät häiritse keulan ilmettä...
Perään vielä apuva:
Lahti / Jämsä +50km
W220 apuja tarvitaan!!
-120km/h maximum speed exceeded! -varoitus pois - korjattu
-ilmastoinnin anturia testailla - korjattu
-airmaticin säätöä, auto liian matala joka tilanteessa???
Janne o4o7o88918
Jatketaanko kertomusta vai jäähylle..?
Viimeksi muokannut Jakeluvesimies, Ti 31.07.2018 00:54. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Re: w220 s350 - Rapunen
Jatketaan jatketaan, sattuneesta syystä kiinnostaa kovasti.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Rapunen
Jees
Auton sain kotia tällä viikkoa tiistaina. Verottajalle käyttöönotto tehty, ensi viikolla jos leimalle uskaltaisi...
Positiiviset yllärit:
-ulkokuori omaan silmään odotettua huomattavasti parempi
-vanteet olikin 20" eikä 18" - kaksi tuumaa kaupan päälle
-tuulilasin piti olla halki "cracked" (vaihtokunnossa - itsekin jopa kuvissa luuli halkeaman näkevän) - ei löydy koko halkeamaa
-takarenkaat paistoleima 2017, lähes uudenveroiset
-eturenkaat 2015, pintaa kesäksi
-putkisto myös brabus
-astinlistat brabus
-alusta kunnossa, ei vetele
Negikset:
-ajokorkeus vähä matala (kuvassa, nousee kyllä napista 2-3cm) APUVA
-xenoneissa vähä jotain askaretta (hoitunee kun umpiot ottaa kätöseen)
-sisustassa pientä haastetta
-serviisiväli ajettu yli
-etuvaloissa laitonta lediä, xenonia ym.
-muutenkin pientä antituunausta, jotta toimii Suomen teillä
Tästä on kuitenki hyvä jatkaa...
Auton sain kotia tällä viikkoa tiistaina. Verottajalle käyttöönotto tehty, ensi viikolla jos leimalle uskaltaisi...
Positiiviset yllärit:
-ulkokuori omaan silmään odotettua huomattavasti parempi
-vanteet olikin 20" eikä 18" - kaksi tuumaa kaupan päälle
-tuulilasin piti olla halki "cracked" (vaihtokunnossa - itsekin jopa kuvissa luuli halkeaman näkevän) - ei löydy koko halkeamaa
-takarenkaat paistoleima 2017, lähes uudenveroiset
-eturenkaat 2015, pintaa kesäksi
-putkisto myös brabus
-astinlistat brabus
-alusta kunnossa, ei vetele
Negikset:
-ajokorkeus vähä matala (kuvassa, nousee kyllä napista 2-3cm) APUVA
-xenoneissa vähä jotain askaretta (hoitunee kun umpiot ottaa kätöseen)
-sisustassa pientä haastetta
-serviisiväli ajettu yli
-etuvaloissa laitonta lediä, xenonia ym.
-muutenkin pientä antituunausta, jotta toimii Suomen teillä
Tästä on kuitenki hyvä jatkaa...
Re: w220 s350 - Rapunen
Varsin näyttävä ässä! Onko Brabus tehnyt koneellekin jotain? Saako kysyä, kuinka paljon suunnilleen näille Japanian-tuonneille jää hintaa?
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Rapunen
Kiitosta
Kone on ihan vakio, tai näin oletan ainakin. Putkistoa laitettu vaan.
Hintahaitari näissä on valtava jo huutokaupassa itsessään, 1000 - 4000e. Välillä tuntuu ettei hinnoissa mitään logiikkaa.... Välitys, tuontikulut, tullit alvit, vastaavuustodistus 495e, katsastus, valomuutokset ja päälle autovero. Sitten alkaa soitinta vielä laittaa yms. Kertyyhän sitä
Taisin laskea että 1999 - 2000 vuotisen voisi saada kilpiin noin 7000 euroon, jos prosessiin ei tule virheitä ml. teknisiä vikoja jotka kaataa katsastuksen. Tämän päälle soitimet ym... Tälle omalle nyt kertyy sitten ihan mukavasti hintaa kun tuoreempi..
Kone on ihan vakio, tai näin oletan ainakin. Putkistoa laitettu vaan.
Hintahaitari näissä on valtava jo huutokaupassa itsessään, 1000 - 4000e. Välillä tuntuu ettei hinnoissa mitään logiikkaa.... Välitys, tuontikulut, tullit alvit, vastaavuustodistus 495e, katsastus, valomuutokset ja päälle autovero. Sitten alkaa soitinta vielä laittaa yms. Kertyyhän sitä
Taisin laskea että 1999 - 2000 vuotisen voisi saada kilpiin noin 7000 euroon, jos prosessiin ei tule virheitä ml. teknisiä vikoja jotka kaataa katsastuksen. Tämän päälle soitimet ym... Tälle omalle nyt kertyy sitten ihan mukavasti hintaa kun tuoreempi..
Re: w220 s350 - Rapunen
Seitsemään tonniin jos saa kilpiin, niin pitää ensinnäkin saada korkeintaan tonnilla huudettua, eikä saa tulla yhtään vastoinkäymisiä eikä huoltoa. Oman huutohinta oli vähän reilu 2000 € (2001 S 500 L 61 tonnia ajettuna ensimmäiseltä omistajalta, täydellä huoltokirjalla ym, kunto 4/B eli pitäisi olla aikalailla priima sisältä ja päältä suomalaisiin vastaaviin verrattuna), ja kympillä olisi tarkoitus saada kilpien väliin kaikkine kuluineen.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Rapunen
Olikoon alle 2001 kun menee ilman vastaavuustodistusta niin siitä yksi 500e jo tulee säästöä. Myös se ostohinta vaikuttaa tullin ja alvin suuruuteen. Eli mitä halvempi kippo ostaissa niin sen halvempi kilpien välissä... Tietenki.
Viimeksi muokannut Jakeluvesimies, La 21.04.2018 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: w220 s350 - Rapunen
Oma budjetti jotakuinkin näin:
Ostohinta 2100 €
Rahti ja agenttipalkkio 1900 €
Tulli 400 €
Alv 1060 €
Rekkakuljetus Hanko-Savonlinna 200 €
Touhutonni huoltoon
Vastaavuustodistus 450 €
Rekisteröintikulut 300 €
Autovero 2000 €
Ollaan 9410 eurossa, ja koska mikään ei koskaan mene kuten suunniteltua, varataan loput kymppitonnista siihen.
Ostohinta 2100 €
Rahti ja agenttipalkkio 1900 €
Tulli 400 €
Alv 1060 €
Rekkakuljetus Hanko-Savonlinna 200 €
Touhutonni huoltoon
Vastaavuustodistus 450 €
Rekisteröintikulut 300 €
Autovero 2000 €
Ollaan 9410 eurossa, ja koska mikään ei koskaan mene kuten suunniteltua, varataan loput kymppitonnista siihen.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Rapunen
Tossa on hyvä esimerkki kulurakenteesta. 2000e euron huuto muuttuu 10 000e autoksi. Näin se menee. Jos löyhät kriteerit ja kelpaa enempi ajettu ja vanhempi niin tuosta pääsee alaspäin.... vastaavuustodistus -500e, verot -1000e, tullit -500e, huuto -500e - 1000e... 7000e räpsy pihassa ja ihmetellä mitä siitä alkaa ekana laittaa... Tai tuurillaan kovaa ajoa
Onkos sulla vielä laivasa vai?
Onkos sulla vielä laivasa vai?
Re: w220 s350 - Rapunen
Kymppi hyväkuntoisesta ässästä on pikkuraha. Maksoin saman verran 145 ajetusta 320 CDI faceliftista Saksa-Suomi-historialla. Halvemmallakin olisi saanut. Huonokuntoisimmat on sellaisia, ettei niistä kannata maksaa edes sitä neljää-kuutta tonnia, mitä niistä pyydetään.
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: w220 s350 - Rapunen
Bremerhaveniin tiputettu viime yönä, 4.5. pitäisi saapua Hankoon. Kuume on kova.Jakeluvesimies kirjoitti: Onkos sulla vielä laivasa vai?
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Rapunen
Tuoreessa muistissa toi odotus. Hangosta Lahteen kestikin sitten yli kaksi viikkoa. Voi sitä jännitystä
Re: w220 s350 - Rapunen
Nyt vasta huomasin, että ensimmäiseen postaukseen oli tullut uusia kuvia. On kyllä niin hieno, että hieman harmittaa että valikoin originellin. Brabuksena todella nätti, paljon parempi kuin yleensä tuolla tarjottavat Lorinserit.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
C215 CL 500 (JDM)
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L (JDM), W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Rapunen
Kiitti Olihan nää brabussi hilppeet vähän piste i:n päälle joo... Eipä tarvii tuunata. Kattelin noita Lorinserejakin, mutta oli vähän kaksijakoiset mietteet myös niiden suhteen...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Rapunen
Osaako joku vahvistaa jarrujen tilannetta. Onko noi ihan vakiot? Vai hämääkö maalatut satulat vain
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Rapunen
Ajellessa...
IMG_20180418_192753 by Janne T
Mutta mutta....
Hauskoja hommia vielä...
1) löytyi LG:n curved älypuhelin kuskunpenkin selkänokan takataskusta. Vielä tehtaan kalvo näytössä kii.... Laturiin kiinni ja tutkiii...Ei ollut pin-koodia... kuva sieltä
IMG_20180418_231504 by Janne T
System reset, kieli suomeksi ja käyttöön...
IMG_20180418_203242 by Janne T
__(3) by Janne T
2) Vaimon kaa käytiin testaa "takapenkit" - Policen naisten aurinkolasit kyynärnojan lokerosta koteloineen - hyvin istuu kasvoilleen
IMG_20180422_040635 by Janne T
-Kelpaa meille
IMG_20180418_192753 by Janne T
Mutta mutta....
Hauskoja hommia vielä...
1) löytyi LG:n curved älypuhelin kuskunpenkin selkänokan takataskusta. Vielä tehtaan kalvo näytössä kii.... Laturiin kiinni ja tutkiii...Ei ollut pin-koodia... kuva sieltä
IMG_20180418_231504 by Janne T
System reset, kieli suomeksi ja käyttöön...
IMG_20180418_203242 by Janne T
__(3) by Janne T
2) Vaimon kaa käytiin testaa "takapenkit" - Policen naisten aurinkolasit kyynärnojan lokerosta koteloineen - hyvin istuu kasvoilleen
IMG_20180422_040635 by Janne T
-Kelpaa meille
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Brabus Japanin
Viikonlopulla tulikin vaihdettua lukuisia xenon- ja led-polttimoita hehkuiksi. Valokuvion kääntövivut löytyivät. Valokuviot vielä hakusessa kun polttimon kiinnikerenkaat murtuivat, eikä polttimoa saa pysymään kiinni. Lähtökohtaisessti toinen poltin oli jo valmiiksi pimeä ja toinenkin toimi vain silloin tällöin... Onneksi ei ole kallis rasti kun jotain 8e kiinnitysrenkaat / kpl ja d2s polttimoita itellä jemmassa vaikka myydä asti..
Kohta moottorin ilmansuodattimet vaihtoon aurinkoisessa säässä
Kohta moottorin ilmansuodattimet vaihtoon aurinkoisessa säässä
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Mites leimalla sumuvalojen suhteen..?
Nyt syttyy alkuperäiset h7 umpioissa ja lisäksi puskurissa - eli on tuplat. Samoin pitkät, mutta ne saanee olla jos ei referenssit pauku yli.
Nyt syttyy alkuperäiset h7 umpioissa ja lisäksi puskurissa - eli on tuplat. Samoin pitkät, mutta ne saanee olla jos ei referenssit pauku yli.
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Ite en löytäny edes mistä saan sumuvalot päälle
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
OT: Kokeile kiertää valokytkintä ja vetää nuppia ulospäin. Ensiksi pitäisi syttyä sumuvalot ja sitten takasumuvalo. Näin ainakin halvemmissa Mersuissa. Tosin tuota takasumuvaloa ei moni suomalainen löydä muistakaan automerkeistä, minkä huomaa kunnon sateelle tai sumussa.Ale.s kirjoitti:Ite en löytäny edes mistä saan sumuvalot päälle
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Nyt ois noudettavissa vastaavuustodistus, mokoma kertakäyttöinen tuloste - vehon uloste 450e Leimaaminen käy lähemmäksi...
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Sama juttu mulla, kesti 1,5viikkoa että tuli. Enään ei puutu kun valot kuntoon.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Ite tilasin 1kk sitten. Eilen laitoin kyselyä että missä viipyy - samantien olikin noudettavissa. Tieto ei siis kulkenut ihan loppuun saakka...
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Jakeluvesimies kirjoitti:Moikka,
Uutena täällä foorumilla.
Edellisessä elämässä tullut paljon toista saksaista harrastettua, aikuistuin, vaihdoin mersuun... Toki ei tämä ensimmäinen ole, toinen vasta. Aikanaan 2008 vivutin opintolainan w220 s500 saksantuontiin kokeilumielessä...
Nyt oli aika vaihtaa piiiiiitkään palvellut 1998 7-sarjainen baijerin käyttis johonkin... Tai noin kaksi vuotta ollut mielessä. Sitten aloin seurata japanin pään huutokauppoija, pätää keräten. Viimeinen määräaikainen työsuhde sai tämän sitten mahdolliseksi ja hankinnan lukkoon - ansiosidonnaisella kelpaa ässiä polkea
Kyseessä on siis vuoden 2004 w220 s350 pienillä mausteilla, japanilaisittain loppuun ajettu, mittarissa rapiat 120tkm. Voittohuuto 9.1.2018 yokohama uss auction. Auto palvellut persianlahdella ensimmäiset vuodet sheikin haaremissa jalkavaimoja kuskaillen
Oliks tämä viime viikolla noin 40 gilsaa Lahdesta etelään päin kotipizan edessä ainakin hienon näkönen "vanha" auto oli parkissa kun kävin vieläkin vanhemmalla siinä vieressä
Spektit:
044 - REGULATION WASHER SYSTEM
14N - STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
205B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ENGLISH
211B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ARABIC
220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
221B - SIGN COOLANT/REFUELING - ENGLISH
223 - REAR BACK REST ADJUSTMENT AND HEAD RESTRAINTS, ELE
247 - SEAT ADJUSTMENT ELEC. ALSO OPERABLE FROM REAR
249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
270A - LEATHER
275 - MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
284 - SELECTOR LEVER, WOOD
289 - WOOD/LEATHER STEERING-WHEEL
401 - DELUXE FRONT SEATS WITH VENTILATION AND HEATING CO
414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
524 - PAINTWORK - PRESERVATION
540 - ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 - BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
623 - VERSION FOR THE GULF STATES
668 - PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES W/ TIE-DOWN HOOKS
673 - HIGH-CAPACITY BATTERY
674 - L.A. 5-DOUBLE-SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES
682 - FIRE EXTINGUISHER
687 - MODEL YEAR ON TYPE LABEL
733 - WOOD VERSION CHEST NUT
804 - [112.9] - 20030127 - YEAR OF MODIFICATION
804 - [220] - 19961211 - AEJ 03/1; 03/X
804 - [722.6] - 20020805 - YEAR OF MODIFICATION
872 - REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
883 - POWER CLOSING SYSTEM
8XXL - ASIA
987 - BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
M112 - V6-GASOLINE ENGINE M112
M37 - DISPLACEMENT 3.7 LITERS
197U - OBSIDIAN BLACK
271A - LEATHER ANTHRACITE
M112 - V6-GASOLINE ENGINE M112
Karvalakki - ellei mopo
Itse luin plussaksi ettei ollut japsi-commandia sotkemassa, vain Alpinen 5-kanavainen vahvari kontissa ja tyhjä tupla dini paikka kojelaudassa.
Jotenkin myös nuo rapusen koriosat miellytti silmää...
Kuvat tulee kuhan keksin - tuskinpa ketään kiinnostaa
[ [url=https://farm1.staticflickr.com/920/41559358442_5f37316492_z.jpg] ][/url]IMG_20180418_192733 by Janne T, on Flickr
[ [url=https://farm1.staticflickr.com/848/41559360542_6ce5de389a_z.jpg] ][/url]IMG_20180417_150912 (1) by Janne T, on Flickr
[ [url=https://farm1.staticflickr.com/892/40707972365_31c6fe7058_z.jpg] ][/url]IMG_20180417_150819 (1) by Janne T, on Flickr
[ [url=https://farm1.staticflickr.com/824/26718444547_0e3a552d34_z.jpg] ][/url]IMG_20180418_192805 by Janne T, on Flickr
[ [url=https://farm1.staticflickr.com/935/41559357222_8d17a2039b_z.jpg] ][/url]IMG_20180417_150859 (1) by Janne T, on Flickr
Näkyykö?
-Jos niin, ei ainakaan kiveniskemät häiritse keulan ilmettä...
Perään vielä apuva:
Lahti / Jämsä +50km
W220 apuja tarvitaan!!
-120km/h maximum speed exceeded! -varoitus pois
-airmaticin säätöä, auto liian matala joka tilanteessa.
-ilmastoinnin anturia testailla
Janne o4o7o88918
Jatketaanko kertomusta vai jäähylle..?
124/500E/-92
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
124/320T/-95
169/170/-06
Ex:iä 190/-65
115/250/-71
123/300D/83
190D/-91/-92
124/-89/-91/-93/-94/-95
124/TD/300E/-93
C200D/-93/-94-/95/-96/-98/-02
210/200D/-99
207/209/409 pakuja
Chevy van-90
Hiaceja muutama
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Mikä tän lainauksen tarkotus oli?
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Hieno ässä ja hyviä löytöjä
Nykyinen: Mercedes Benz S211 E55 2004 Tanzanite blue metallic
Ex: Mercedes Benz W210 E55 1988 Black Opal Metallic
"Life's too short to drive a boring car"
Ex: Mercedes Benz W210 E55 1988 Black Opal Metallic
"Life's too short to drive a boring car"
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Oli sielä välissä näköjään kysymys... Ei ole ollut sama auto pizerian edessäTaski kirjoitti:Mikä tän lainauksen tarkotus oli?
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Joko olet leimalle koittanut?
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
17.5. mennessä käytän ... Oisin käyttänytkyllä jo, mutta eestä kuului pihaus ja laski turhat ilmat veke alustasta
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 114
- Liittynyt: Ti 09.01.2018 21:38
Re: w220 s350 - Japanin Raapunen
Tänään käyty leimalla vaikka yksi pussi tyhjä...
Ei ihmeempiä, tiedetyt puutteet kuten toinen ajovalo pimeä, puskurin lisäpitkä toinen pimeä... Xenon sumarit oli ok - samoin puskurin led-pitkät Valot meni e-hyväksyttyinä alkuperäisinä nappiin siis kaikki... Tasaisella valokuviolla.No jotain huonoakin, pissapoika mykkä, valopesuri kuitenkin toimii. Uusi pumppu tilattu.
Toi pussi vähän harmittaa mutta laitellaan... Kesti se kuitenki 1450 km omaa ajoa Suomessa... Kohta pitää verottajaa olla yhteydessä ja vaatia huojennuksia siitä
Vaihdatin ootellessa moottorin tukekumet kun käynti vähä ravisti ja sisusta resonoi - ei niin s-sarjaan kuuluvalla tavalla. Tasoittui. Tahtoo näissä kuumien maiden malleissa kumit ja muovit olla koetuksella...
Tuli myös ostettu osulan kesäpesukortti 3kk 99 eurolla, rajaton määrä pesuja. Nyt 6 kertaa kahteen viikkoon auton pesettänyt
Ei ihmeempiä, tiedetyt puutteet kuten toinen ajovalo pimeä, puskurin lisäpitkä toinen pimeä... Xenon sumarit oli ok - samoin puskurin led-pitkät Valot meni e-hyväksyttyinä alkuperäisinä nappiin siis kaikki... Tasaisella valokuviolla.No jotain huonoakin, pissapoika mykkä, valopesuri kuitenkin toimii. Uusi pumppu tilattu.
Toi pussi vähän harmittaa mutta laitellaan... Kesti se kuitenki 1450 km omaa ajoa Suomessa... Kohta pitää verottajaa olla yhteydessä ja vaatia huojennuksia siitä
Vaihdatin ootellessa moottorin tukekumet kun käynti vähä ravisti ja sisusta resonoi - ei niin s-sarjaan kuuluvalla tavalla. Tasoittui. Tahtoo näissä kuumien maiden malleissa kumit ja muovit olla koetuksella...
Tuli myös ostettu osulan kesäpesukortti 3kk 99 eurolla, rajaton määrä pesuja. Nyt 6 kertaa kahteen viikkoon auton pesettänyt