Onko muilla tullut vastaan samanlaista ilmiötä ja jos on niin millä pääsitte eroon tai mikä avuksi?

Nimm: Mersua pitää pystyä ajamaan suoraan ilman käsiä
Tottakai voin hakee/tilata pultteja lisäädealer kirjoitti:Yksi pultti ei riitä, eroa pitäisi saada casteriin vähintään asteen verran niin helpottaa. Lisää säätöpultteja 1-3 kpl.
Minä voin säätää
Vähän kaukana olet..dealer kirjoitti:Ylivieskaan Lintoselle.
Ihan en viitsisi alustan vaihtoon tuon takia ruveta..jamppa___ kirjoitti:Minulla loppui puoltaminen kun vaihdoin vakio alustan tilalle säädettävän. nyt kulkee suoraan kuin juna!
Tenutähti kirjoitti:Jos puoltaminen alkoi selkeästi kesärenkaisiin vaihdon jälkeen (niinkuin alussa kerroit) niin eikö nuo pulttileikit kannata unohtaa? Jos talvirenkailla meni suoraan ja kesäsillä puoltaa
Tokihan monesti kesärenkaat on matalampi profiiliset, mutta eikö tuossa ensin kannata varmistaa renkaiden kunto? Onko miten kuluneet? Kokeile vaihtaa eturenkaat päikseen, muuttuuko?
oletko tutkinut jousien kunnon? onko vanteissa mikä et? entä kesäkumien merkki? itsellä oli vanhassa mersussa uudet huonolaatuiset kumit niin oli melkoinen uratutka!Mese-2006 kirjoitti:Ihan en viitsisi alustan vaihtoon tuon takia ruveta..jamppa___ kirjoitti:Minulla loppui puoltaminen kun vaihdoin vakio alustan tilalle säädettävän. nyt kulkee suoraan kuin juna!
Monta meseä käytin Pitäjänmäen Vehossa. Taitaa nykyisin paras osaaminen olla Airportissa. Mutta suositan kirjalisesti kertomaan ongelman työnjohtajalle (A4 paperilla). Kopio paperista asentajalle etupenkille.Mese-2006 kirjoitti:Vähän kaukana olet..dealer kirjoitti:Ylivieskaan Lintoselle.Jos löytyis täältä uudeltamaalta joku kuka osais mua auttaa