Kysymys kuuluu, onko mahdollista, että pumpussa on jokin laakeri menossa, joka aiheuttaa ko. äänen? Ratin kääntäminen ei sinänsä vaikuta saundiin millään tavalla, mutta kierrosluvun muutokset kylläkin. Ääni on hyvin saman tyyppinen kuin 90-luvun remmiahdetussa 180 kompressorissa turbosta kuuluu... Ja tässä tapauksessa ei vissimästi ole siitä kysymys...

Jos kyseessä on em. pumpun laakerivika, onko ainoa korjausvaihtoehto uusi tehostajan pumppu?
Toinen itseäni hivenen häiritsevä asia, johonka saa antaa vinkkejä jos löytyy: täristää kevyesti rattia vauhdissa 105-120km/h. Renkaat tasapainotettu kahteen kertaan, joten ei varmasti ole siitä kiinni. Tosin hetkellisesti on mielestäni vähentynyt kun pyörät ovat olleet irti. Sama vaiva sekä kesä,- että talvirenkailla. Molemmat sarjat MB:n alkuperäisillä 17” vanteilla. Merkille pantavaa on, että tekee sitä enimmäkseen loivassa alamäessä tai tasaisella ajettaessa. Sama ilmiö, oli vaihde vitosella tai nelosella. (5-portainen AT-loota)