W211 tuning
Re: W211 tuning
Tuollaiset drl tuli heiteltyä keulalle. Menivät bolt on vanhojen sumareiden paikalle ja pelaavat samaan tyyliin kuin 212 kopassa.
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: W211 tuning
Tosi coolit! Mistä tilasit? Tuliko ohjain mukana setissä? Eli ajaessa sulla on valokytkin "auto" asennossa ja päivävalot sammuu, kun automatikka sytyttää ajovalot?
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: W211 tuning
Tilasin ebaystä, olikohan vähän yli 100€ ja kaikki tarvittava tuli mukana. Suomesta näyttäis vastaavaa settiä saavan km partsilta 230€. Valojen ohjaus on otettu parkkipolttimolta ja ajotietokoneesta automatiikka muistaakseni manuaalille. Valokatkaisin nolla asennossa palaa pelkät drl. Automaatilla palaa parkit, xenonit ja drl himmeästi. Eli sama logiikka kun 212 kopassa. Ei ole ollut vielä tarpeeksi kirkasta, että palaako automaatti asennossa pelkät drl ja kun hämärtyy niin valot syttyvät ja drl himmenevät.
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: W211 tuning
Kiitos. Ei sulla olisi heittää linkkiä?nix0n kirjoitti:Tilasin ebaystä, olikohan vähän yli 100€ ja kaikki tarvittava tuli mukana. Suomesta näyttäis vastaavaa settiä saavan km partsilta 230€. Valojen ohjaus on otettu parkkipolttimolta ja ajotietokoneesta automatiikka muistaakseni manuaalille. Valokatkaisin nolla asennossa palaa pelkät drl. Automaatilla palaa parkit, xenonit ja drl himmeästi. Eli sama logiikka kun 212 kopassa. Ei ole ollut vielä tarpeeksi kirkasta, että palaako automaatti asennossa pelkät drl ja kun hämärtyy niin valot syttyvät ja drl himmenevät.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: W211 tuning
Ostin sellaiselta myyjältä kuin casakeytw. Tuolta myyjältä en nyt löytänyt samoja valoja, mutta jenkeistä löytyi sama sarja ja saksan ebaystä löytyi myös, mutta postien kanssa jää varmaan aika samaan kuin tilaisi km partsilta.
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: W211 tuning
Paljon kiitoksia taas! (y)
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: W211 tuning
Nyt on setti saatu ja alkaa asennus, mutta mites noi vanhojen sumareiden H9 polttimot, jos ne ottaa pois johtosarjojen päistä, niin ajotietokone alkaa herjaan niistä. Pitääkö ne polttimot jättää jonnekin johtosarjojen kanssa palaan välillä puskurin sisällä sellaiseen paikkaan, missä ne ovat tarvittaessa vaihdettavissa, vai saako nuo herjaukset pois myöhemmin esim. Starilla?
Ehtiskö joku vasta asap, koska halli, jossa on nosturi on varattu aamuksi.
Ehtiskö joku vasta asap, koska halli, jossa on nosturi on varattu aamuksi.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: W211 tuning
Moro, osaako joku sanoa meneekö nämä http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/265333/13265 vuoden 2003 prefaceliftiin? Olisi tarkotus "faceliftata" vanhus.
Re: W211 tuning
Osaako joku kertoa käykö w211 madallusjouset myös farkkuun vai tuleeko kantavuus vastaan. Pelkät etuset siis tulossa.
Re: W211 tuning
Onko kellään tietoa mistä voisi ostaa noita sisustan puuosia?
Re: W211 tuning
Oli tosi epäselvät ohjeet minun paketissa ja ei alkanut toimiin oikein. Valkoinen johto pitäsisi kytkeä kai parkkeihin ja sininen lyhyisiin ajovaloihin? Minulle ei alkanut toimiin, koska parkeille tulee jatkuva 10 voltin jännite ns. tiedustelujännite, joka mittaa polttimoiden toimivuutta. Kokeilin myös , niin että en kyketkenyt sinistä johtoa mihinkään. Tämä oli siis se DRL valojen himmennyksen herätevirtajohto.nix0n kirjoitti:Tilasin ebaystä, olikohan vähän yli 100€ ja kaikki tarvittava tuli mukana. Suomesta näyttäis vastaavaa settiä saavan km partsilta 230€. Valojen ohjaus on otettu parkkipolttimolta ja ajotietokoneesta automatiikka muistaakseni manuaalille. Valokatkaisin nolla asennossa palaa pelkät drl. Automaatilla palaa parkit, xenonit ja drl himmeästi. Eli sama logiikka kun 212 kopassa. Ei ole ollut vielä tarpeeksi kirkasta, että palaako automaatti asennossa pelkät drl ja kun hämärtyy niin valot syttyvät ja drl himmenevät.
Muistatko vielä omaa kykentääsi tarkemmin? Minulla siis samanlainen facelift mallinen, kuin sulla , mutta W211.
Muutkin saavat kommentoida, jos on ideoita ongelmaan.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: W211 tuning
Millä olette vaihtaneet sisälle taustapeilin ns. karttavalon polttimot? Olis tarkoitus vaihtaa lediksi mutta aika hankala on irrotella vanhaa polttimoa..
W123 200D -84
W203 200CDI -05
S211 200CDI -09
W203 200CDI -05
S211 200CDI -09
Re: W211 tuning
Eihän se oo ku nyppää irti ja laittaa uuen paikalleen.jek83 kirjoitti:Millä olette vaihtaneet sisälle taustapeilin ns. karttavalon polttimot? Olis tarkoitus vaihtaa lediksi mutta aika hankala on irrotella vanhaa polttimoa..
Star
Re: W211 tuning
Oisko tähän jotaki hyvää työkalua tms, sormilla sitä ei ainakaan sieltä kaiva.. Se heijastin myös irtoo sinne peilin sisälle aika helposti..jonttu_ kirjoitti:Eihän se oo ku nyppää irti ja laittaa uuen paikalleen.jek83 kirjoitti:Millä olette vaihtaneet sisälle taustapeilin ns. karttavalon polttimot? Olis tarkoitus vaihtaa lediksi mutta aika hankala on irrotella vanhaa polttimoa..
W123 200D -84
W203 200CDI -05
S211 200CDI -09
W203 200CDI -05
S211 200CDI -09
Re: W211 tuning
Semmosilla pitkillä kärkipihteillä vois lähtä nätisti. Sormilla minä ne kyllä vaihoin
Star
Re: W211 tuning
Auto seisoo hallin pihassa ilman turboa tällä hetkellä, pitäisi Turbotohtorin muokkaama ahdin laitella paikoilleen Mutta musta johto siis maa, punanen 12V virta ja sininen johto parkkivalojen liittimeen, olikohan se ohkaisempi piuha siinä. Valkoista ei tarvitse kytkeä ollenkaan. Lisäksi ajotietokoneesta ajovalo-automatiikka manuaalikäytölle. Tällöin katkaisin nolla-asennossa palaa pelkät drl. Katkaisin automaattiasennossa palaa pelkät drl (jos riittävän valoisaa) ja kun hämärtyyy kytkeytyy ajovalot päälle automaattisesti ja samalla drl himmenee. Olisko tuosta apua?Metusalem kirjoitti:Oli tosi epäselvät ohjeet minun paketissa ja ei alkanut toimiin oikein. Valkoinen johto pitäsisi kytkeä kai parkkeihin ja sininen lyhyisiin ajovaloihin? Minulle ei alkanut toimiin, koska parkeille tulee jatkuva 10 voltin jännite ns. tiedustelujännite, joka mittaa polttimoiden toimivuutta. Kokeilin myös , niin että en kyketkenyt sinistä johtoa mihinkään. Tämä oli siis se DRL valojen himmennyksen herätevirtajohto.nix0n kirjoitti:Tilasin ebaystä, olikohan vähän yli 100€ ja kaikki tarvittava tuli mukana. Suomesta näyttäis vastaavaa settiä saavan km partsilta 230€. Valojen ohjaus on otettu parkkipolttimolta ja ajotietokoneesta automatiikka muistaakseni manuaalille. Valokatkaisin nolla asennossa palaa pelkät drl. Automaatilla palaa parkit, xenonit ja drl himmeästi. Eli sama logiikka kun 212 kopassa. Ei ole ollut vielä tarpeeksi kirkasta, että palaako automaatti asennossa pelkät drl ja kun hämärtyy niin valot syttyvät ja drl himmenevät.
Muistatko vielä omaa kykentääsi tarkemmin? Minulla siis samanlainen facelift mallinen, kuin sulla , mutta W211.
Muutkin saavat kommentoida, jos on ideoita ongelmaan.
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: W211 tuning
Kyllä on apua! Kiitos ja kumarrus. Tarjoan oluen, jos joskus törmätään, koska olet hieno mies, kun jaksat vastailla. Hyvää Juhannusta!nix0n kirjoitti:Auto seisoo hallin pihassa ilman turboa tällä hetkellä, pitäisi Turbotohtorin muokkaama ahdin laitella paikoilleen Mutta musta johto siis maa, punanen 12V virta ja sininen johto parkkivalojen liittimeen, olikohan se ohkaisempi piuha siinä. Valkoista ei tarvitse kytkeä ollenkaan. Lisäksi ajotietokoneesta ajovalo-automatiikka manuaalikäytölle. Tällöin katkaisin nolla-asennossa palaa pelkät drl. Katkaisin automaattiasennossa palaa pelkät drl (jos riittävän valoisaa) ja kun hämärtyyy kytkeytyy ajovalot päälle automaattisesti ja samalla drl himmenee. Olisko tuosta apua?Metusalem kirjoitti:Oli tosi epäselvät ohjeet minun paketissa ja ei alkanut toimiin oikein. Valkoinen johto pitäsisi kytkeä kai parkkeihin ja sininen lyhyisiin ajovaloihin? Minulle ei alkanut toimiin, koska parkeille tulee jatkuva 10 voltin jännite ns. tiedustelujännite, joka mittaa polttimoiden toimivuutta. Kokeilin myös , niin että en kyketkenyt sinistä johtoa mihinkään. Tämä oli siis se DRL valojen himmennyksen herätevirtajohto.nix0n kirjoitti:Tilasin ebaystä, olikohan vähän yli 100€ ja kaikki tarvittava tuli mukana. Suomesta näyttäis vastaavaa settiä saavan km partsilta 230€. Valojen ohjaus on otettu parkkipolttimolta ja ajotietokoneesta automatiikka muistaakseni manuaalille. Valokatkaisin nolla asennossa palaa pelkät drl. Automaatilla palaa parkit, xenonit ja drl himmeästi. Eli sama logiikka kun 212 kopassa. Ei ole ollut vielä tarpeeksi kirkasta, että palaako automaatti asennossa pelkät drl ja kun hämärtyy niin valot syttyvät ja drl himmenevät.
Muistatko vielä omaa kykentääsi tarkemmin? Minulla siis samanlainen facelift mallinen, kuin sulla , mutta W211.
Muutkin saavat kommentoida, jos on ideoita ongelmaan.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: W211 tuning
Kyllä käy.Jambbaaaa kirjoitti:Osaako joku kertoa käykö w211 madallusjouset myös farkkuun vai tuleeko kantavuus vastaan. Pelkät etuset siis tulossa.
wiimax.fi
Re: W211 tuning
Teitkö muuten johtojen kytkennät rosvoliittimillä vai tinaamalla?nix0n kirjoitti:Auto seisoo hallin pihassa ilman turboa tällä hetkellä, pitäisi Turbotohtorin muokkaama ahdin laitella paikoilleen Mutta musta johto siis maa, punanen 12V virta ja sininen johto parkkivalojen liittimeen, olikohan se ohkaisempi piuha siinä. Valkoista ei tarvitse kytkeä ollenkaan. Lisäksi ajotietokoneesta ajovalo-automatiikka manuaalikäytölle. Tällöin katkaisin nolla-asennossa palaa pelkät drl. Katkaisin automaattiasennossa palaa pelkät drl (jos riittävän valoisaa) ja kun hämärtyyy kytkeytyy ajovalot päälle automaattisesti ja samalla drl himmenee. Olisko tuosta apua?Metusalem kirjoitti:Oli tosi epäselvät ohjeet minun paketissa ja ei alkanut toimiin oikein. Valkoinen johto pitäsisi kytkeä kai parkkeihin ja sininen lyhyisiin ajovaloihin? Minulle ei alkanut toimiin, koska parkeille tulee jatkuva 10 voltin jännite ns. tiedustelujännite, joka mittaa polttimoiden toimivuutta. Kokeilin myös , niin että en kyketkenyt sinistä johtoa mihinkään. Tämä oli siis se DRL valojen himmennyksen herätevirtajohto.nix0n kirjoitti:Tilasin ebaystä, olikohan vähän yli 100€ ja kaikki tarvittava tuli mukana. Suomesta näyttäis vastaavaa settiä saavan km partsilta 230€. Valojen ohjaus on otettu parkkipolttimolta ja ajotietokoneesta automatiikka muistaakseni manuaalille. Valokatkaisin nolla asennossa palaa pelkät drl. Automaatilla palaa parkit, xenonit ja drl himmeästi. Eli sama logiikka kun 212 kopassa. Ei ole ollut vielä tarpeeksi kirkasta, että palaako automaatti asennossa pelkät drl ja kun hämärtyy niin valot syttyvät ja drl himmenevät.
Muistatko vielä omaa kykentääsi tarkemmin? Minulla siis samanlainen facelift mallinen, kuin sulla , mutta W211.
Muutkin saavat kommentoida, jos on ideoita ongelmaan.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: W211 tuning
Maan laitoin sinne plus navan viereen konehuoneessa, missä se maadoituspiste. Johto tinattu liittimeen ja parkkivalojen piuha myös tinattu, etusamilta otin ihan rosvolla virran.
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: W211 tuning
Kiitos taas! (y)nix0n kirjoitti:Maan laitoin sinne plus navan viereen konehuoneessa, missä se maadoituspiste. Johto tinattu liittimeen ja parkkivalojen piuha myös tinattu, etusamilta otin ihan rosvolla virran.
Vain Mersuilla since 2002
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
MB E200 Avantgarde 5g. aut. 722.699 CDI W211 Facelift -08 OM 646.821 Nyt ajettuna 260 tkm
ex MB E320 5g. aut. S210 -98 Avantgarde moottorina M112.941 Ajettu 378tkm. (hirvikolarista => lunareihin. Muuten olisi palvellut vielä pitkään ja hyvin.)
Re: W211 tuning
Terve. Tuli tuosa hommattua w211 320cdi meebeli jota madallettu eibachin jousilla ~30-40mm ja siinä tuli mukana 18" vanteet talveksi jotka oli 8,5x18 et38 ja 9x18 et39. Niin mitenkä onnistuisi tällainen rengastus että eteen laittas 225/45 ja taakse 245/40 ? Riittääkö kantavuus ja onko näisä renkaiden vierintäkehillä vaikutusta esim vakkareihin ynm? Minkälaista rengastusta itse suosittelisitte kokemuksien perusteella?
Re: W211 tuning
ero vanteiden leveyksissä on niin minimaalinen että laittaisin 235/40 tai 245/40 ympäriinsä. riippuen siitä mitä kokoa edullisimmin talvirenkaana saa.
omissa samanlaisisa kesävanteissa oli tosin edessä 225/40 ja takana 235/40 koska kesärenkaissa kokoja oli helposti saatavilla samaan hintaan.
omissa samanlaisisa kesävanteissa oli tosin edessä 225/40 ja takana 235/40 koska kesärenkaissa kokoja oli helposti saatavilla samaan hintaan.
w447 114CDI -15
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
Re: W211 tuning
Taidan päätyä sitte että koko kierros 245/40. Kiitos vastauksesta.
Re: W211 tuning
Alko kyllästyttämään syrjähypyt ja ostin taas mersun. Wanha kun taivas, alta 200tkm ajettu E200 kompura. Mukaan tuli oikein kaksi settiä toinen toistaan rumempia 16" vanteita jotka kyllä heitän vesilinnuille kun kerkiän. Tässä vaan heräili semmonen ajatus että kuinka torspolta tommonen näyttää 17" tai 18" vanteilla ilman että sitä pudottaa? Rengastuksena mieluusti semmonen sopiva, ei mitkään 235/55, mutta ei myöskään 205/35 @ 8. Pokemon paska ajat on takana että maata ei tarvi viiltää, mutta ei se 10cm wheelgappikään hienolta näytä.
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Re: W211 tuning
17" vielä menettelee, 18" näyttää jo melko tyhmältä vakiokorkuisessa.
itelle tuli mieleen ekana 245/45 -17 tai 225/50-17 täyttää edes vähän kumilla sitä pyöränkaarta.
itelle tuli mieleen ekana 245/45 -17 tai 225/50-17 täyttää edes vähän kumilla sitä pyöränkaarta.
w447 114CDI -15
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16
exW212 220CDI -14
exS211 320CDI -07
exW124 300D -91
exS211 320CDI -04
exW202 230K -96
exS124 300D -87
Re: W211 tuning
W211 millaset madallusjouset voi laittaa että saa vielä kulmat kuntoon (30,35,40mm) , nyt on auto aika saakelin matala ja korjaamolla sanoivat että ei mitään mahdollisuuksia saada kulmia kuntoon että voisi muutos katsastaa. Joten olisi korkeampien jousien osto edessä mutta miten matalat sinne voi heittää...
Re: W211 tuning
Mites mahtuu W211:sen alla pyöriin 8,5" x 19" et44 edessä ja takana 9,5" x 19" takana? Meneekö ilman spacereita?
Re: W211 tuning
Jäävät varmaan aika sisälle, itellä nyt samanlaiset mutta et25 ja ovat aika tarkalleen kaarella.Jonni kirjoitti:Mites mahtuu W211:sen alla pyöriin 8,5" x 19" et44 edessä ja takana 9,5" x 19" takana? Meneekö ilman spacereita?
W123 200D -84
W203 200CDI -05
S211 200CDI -09
W203 200CDI -05
S211 200CDI -09
Re: W211 tuning
Mulla 40 mm jouset. Edessä 8,5 x19. Et 35 + 10 mm spaceri, rengas 245/35-19 takana 9,5 x19 etv25 +6 mm spaceri, rengas 275/30-19. Ja hyvin toimii. Kunnon töyssyssä etupyörien ollessa vinossa rengas ottaa lokarin reunaan..