mikähän käytännön ero on 002 545 05 05 ja 003 545 12 05 releillä ja onko vaihto kelpoiset
002 on 124 200E ja 003 otettu 190 2,0E
bensapumpun rele
bensapumpun rele
C107 450SLC 5,0 -80, W108 280SE 4,5 -72, W110 200B -66, W114 230.6 -71, W115 22OD nyt 250B -73
W116 280S -72, W116 280SE-73, W123 300D -78, C124 230E -87, W124 200E -87
W124 300DT -87, W124 200E -88, S124 300E -92,S124 300 TDT -88 S124 300 DTD -91, W124 200D-94, W126 280SEL-81
W201 190 -83, W201 190E-87, W201 190E 2,6 -88, W209 200 K -03, S211 E270 Cdi-04
ex,W245 B170 -05, W201 190E -88, S124 300D -85
W116 280S -72, W116 280SE-73, W123 300D -78, C124 230E -87, W124 200E -87
W124 300DT -87, W124 200E -88, S124 300E -92,S124 300 TDT -88 S124 300 DTD -91, W124 200D-94, W126 280SEL-81
W201 190 -83, W201 190E-87, W201 190E 2,6 -88, W209 200 K -03, S211 E270 Cdi-04
ex,W245 B170 -05, W201 190E -88, S124 300D -85
Re: bensapumpun rele
Äkkiseltään taulukon mukaan 002 545 05 05 on automaattilaatikollisen rele, jossa ei ole kierrosrajoitinta ( 3) Ohne Drehzahlbegrenzung) . ja kickdownin alue on 5900rpm huitteilla. 003 545 12 05 on rajoitin ja tarkoitettu manuaalilaatikkoon, mutta ilmeisesti käy myös varaosana automaatilliseen.
https://www.motor-talk.de/forum/aktion/ ... tId=681585" onclick="window.open(this.href);return false;
Nastathan noissa releissä ratkaisee, paikat ei vaihdu, mutta mitä enemmän nastoja, sitä enemmän toimintoja, automaatissa tuo Kickdowni on aika olennainen.
Lisänapoja releeseen tuo ainakin just tuo automaattilaatikko ja yks taitaa olla ilmastointi.
https://www.motor-talk.de/forum/aktion/ ... tId=681585" onclick="window.open(this.href);return false;
Nastathan noissa releissä ratkaisee, paikat ei vaihdu, mutta mitä enemmän nastoja, sitä enemmän toimintoja, automaatissa tuo Kickdowni on aika olennainen.
Lisänapoja releeseen tuo ainakin just tuo automaattilaatikko ja yks taitaa olla ilmastointi.
W124 200D 1988
ex. W124 230E 1987
ex. W124 230E 1987