124 200E -88 veto hukassa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
koiva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 131
Liittynyt: Ti 05.02.2008 21:19
Paikkakunta: SAHALAHTI

124 200E -88 veto hukassa

Viesti Kirjoittaja koiva »

Mikähän voisi olla kun kyseinen auto
Kylmänä ottaa kierroksia paikallaan
Punasalle asti ja vetoja autossa on
Mutta kun ajaa pienen matkan veto hukkuu
Ja ottaa kierroksia paikallaan n.4500
Mistä lähtee hakeen vikaa
C107 450SLC 5,0 -80, W108 280SE 4,5 -72, W110 200B -66, W114 230.6 -71, W115 22OD nyt 250B -73
W116 280S -72, W116 280SE-73, W123 300D -78, C124 230E -87, W124 200E -87
W124 300DT -87, W124 200E -88, S124 300E -92,S124 300 TDT -88 S124 300 DTD -91, W124 200D-94, W126 280SEL-81
W201 190 -83, W201 190E-87, W201 190E 2,6 -88, W209 200 K -03, S211 E270 Cdi-04
ex,W245 B170 -05, W201 190E -88, S124 300D -85
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: 124 200E -88 veto hukassa

Viesti Kirjoittaja atlas »

Kylmänä saa siis aina ryyppyä ja nyt taitaa olla bensapuolen tuoton ja paineen saantia tai ihan alipaine vuotoa ja käy laihalla.
Eli ekakasi tutkit ilman yj-relettä tai sen sulakkeita tyhjäkäynnillä kun otat ne pois jommankumman muuttuuko käynti..jos ei niin sähköinen vika jossakin ruiskun osassa...jos muutuu ..aina parempi on bensan saannissa vikaa tai alipaineessa vuotoa..eli huohotin letkut ja kumikaukalo syyniin.
Toki nämä viat aina näissä vaatii järjestelmällisen läpikäynnin.
Itse aina aloitan yj-releen tinauksella...sitten bensa suodin jos ei ole vuosiin vaihdeltu..alipaineiden tutkinta.
Tässä ei taida ollakaan lambdaa joka ohjaa ruiskua
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin