E320 cdi turbiinin kierrosluku
E320 cdi turbiinin kierrosluku
Morjes. Väyrysessä tuli vaihdeaskin kanssa ongelmaa ja rpm sensor 3 tarjoilee kokoajan 8000rpm kierroksia *:lla kun katselee. No sattui olemaan samanlainen varaosaloota mutta ongelma sama. Pistoke uusittu ja toiminut kyllä sen kanssa, täytyy varmaan se tsekata. Onko vastaavaa kellään ollut? Voiko vika olla muualla
-S202 200CDI -01
-313 Sprinter (Itella AMG) Sprintshift -00
-211 Sprinter (kiimaliiteri) Sprintshift -01
-280 SEL -1978
-S211 220CDI A -08
-313 Sprinter (Itella AMG) Sprintshift -00
-211 Sprinter (kiimaliiteri) Sprintshift -01
-280 SEL -1978
-S211 220CDI A -08
Re: E320 cdi turbiinin kierrosluku
Itse askissa harvoin ongelmaa eli kierros anturit on johdinlevyssä joka menee vaihtoon ainakin kerran auton historiassa.
Toi pistoke vaihdetaan aina öljyn vaihdon 60tkm välissä ja jos öljyä on noussut jo boxiin voi sekin tehdä tepposia eli tutkipa se ensin että on kuiva...jos ei niin kliineri pesu ja huolellinen kuivatus....jos ei auta niin samalla numerolla toinen tilalle..ei ole kalleita purku osina.
Toi pistoke vaihdetaan aina öljyn vaihdon 60tkm välissä ja jos öljyä on noussut jo boxiin voi sekin tehdä tepposia eli tutkipa se ensin että on kuiva...jos ei niin kliineri pesu ja huolellinen kuivatus....jos ei auta niin samalla numerolla toinen tilalle..ei ole kalleita purku osina.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: E320 cdi turbiinin kierrosluku
Boxissa ölperttiä, case closed. Vaihtopurkilla alkoi wörkkimään
-S202 200CDI -01
-313 Sprinter (Itella AMG) Sprintshift -00
-211 Sprinter (kiimaliiteri) Sprintshift -01
-280 SEL -1978
-S211 220CDI A -08
-313 Sprinter (Itella AMG) Sprintshift -00
-211 Sprinter (kiimaliiteri) Sprintshift -01
-280 SEL -1978
-S211 220CDI A -08