Hieman ääntää kuskinpuoleinen vaan löysää ei ole, ekä tuota näymmä "rasvatakaan" oikein voi.
En sen kummemmin ole perehtynyt asian, vaan tsekkasin että laakeri on napoineen vaihdettava klomppi, kuten monissa nykyään.
Ihmetyttää tekstit varaosia myyvien liikkeiden sivuilla, että takuun ehtonaon käytettävä asennuksessa sitä-ja-sitä erik.työkalua.
Nimittäin alkaa tuota työkaluvarastoa olla jo liiaksikin, eikä autojen remontointi ole niin lähellä sydäntä


No vakavissaan. päätyö on kuitenkin moottoreiden, hydrauliikan, rask.kaluston, yms. työkoneiden jne. parissa, niin auton varusteluun tietenkin kuuluu 30tn reikätunkkia, vaakatunkkeja yms.
Olleeko käyttökelpoisia Sprinterin etupyöränlaak.vaihdossa, vai tuleeko liiaksi askartelua tällinkien teossa?
Tokihan sen näpsäkästi jossain vaihdattaisi, mutta tahtoo todella huonosti sopia liikkeiden ja omat aikataulut yksiin, kun heillä on varaa laittaa valot pois ja ovet säppiin siinä klo 16-17.
Täten ajattelin, että jospa vaihtaisin poikkeuksellisesti itse, vaikka jonkun reissukeikan päätteeksi.