Osan aikaa olemassa oleva jolloin ei saa dataa ilmeisesti abr:lle päin tai sieltä mrm:mmään päin. Tein tämän päätöksen siitä että abr:rän kautta kun seuraa ohjauskulmaa niin jämähtää sieltä kautta (eli kun seuraa ohjauspyörän asteita jää näyttämään 104astetta vaikka ratti suorassa), mrm:män kautta ei mielestäni näin tehnyt. Välillä ei päässyt abr:rään sisälle myöskään.
Itse N49 tietysti jo uusi mutta vika tulee satunnaisesti vieläkin. Onko kellään ollut vastaavaa ? Sitä vaan että tietäis vähän mistä lähtee purkaa ja tutkimaan, oisko siellä vaan joku liitin hapettunut tms ?
testeri kiinni seurattu anturin antamaa kulmaa, heilutettu johtoja ratin alta ja konehuoneesta, ei tulosta. Satunnaisesti vaan antaa päättömän kulman vaikka ratti suorassa ja vika on hetken aikaa olemassa oleva (siis tuo 9334, n49 rikki ) kunnes kaikki on taas okei
onko muuten normaalia, koitin ettei saanut ecu resettiä tehtyä abr ja mrm:lle ? huusi vaan että katkos testerille.
Mullon ollut joskus W210 samanlainen murhe. Auton korjaus jäi kesken ,kun vaihdettiin kulma anturi ja vika silti jatkui. En edes tiedä kuinka ja koska tuli ja tuliko ikinä kuntoon. Epäilin itekki johtosarjavikaa silloin.