Ei se poissuljettua ole.. mut niitä pönttöjä on kyllä koputeltu ja nyrkillä pieksetty eikä irtonaisuutta ainakaan tunnu.
Mut nyt oon kyllä ite melko varma et ongelma johtuu siitä ku putket on väärällätavoin kiinnitetty eli ne moottorin ja putkiston väliset joustoliitokset on umpikiinni. Pitää huomenna tilata ne orkkis joustokiinnikkeet ja uudet kartiotiivisteet ja kokeilla. Kun ei ollu aiemmin tietoo muusta kun siitä miten ne olivat kiinni sillon ku ekaa kertaa ite niitä rassasin.
E400cdi Väristys/täristys
Re: E400cdi Väristys/täristys
W140 400 SE -92
Juu se täytyy imasta het ku pääsee auton kans työpaikalleBomber4 kirjoitti:Ja ny ens töinä se laatikon öljymäärä kohdilleen....

Onkos sulla muuten tollanen samanlainen auto tai jos oot noita rassannu.. nii onko siinä tosiaan niitten kattipätkien jälkeen siinä liitoksessa sellaset ikäänkuin joustavat sokkakiinnikkeet? Epc:stä katoin et tolla numerolla pitäis olla: A0009932415.
W140 400 SE -92
Kyllä mulla on sellanenkin harraste/talvi autona. Juu kyllä jousi sokka kiinnitteiset osiot on kattien jälkeen. Ite pistäsin V-bandit ku noita jousisokkia lentelee jokapäivä Wit...n kun o vähänkä airmatikkia pidelty 

Star
Jos tarkotat v-bandeilla sellasia pultilla kiristettäviä v muotoon prässättyjä teräspantoja nii sellaset tossa mulla just on.. ja epäilen että juurikin kun ne on asennustahnan kans timmisti kiristetty nii ei enää anna yhtään myöden ja sen takia alkaa resonoimaan putkisto.Bomber4 kirjoitti:Kyllä mulla on sellanenkin harraste/talvi autona. Juu kyllä jousi sokka kiinnitteiset osiot on kattien jälkeen. Ite pistäsin V-bandit ku noita jousisokkia lentelee jokapäivä Wit...n kun o vähänkä airmatikkia pidelty
W140 400 SE -92
Mullon ny tehty normaali pakoputki klemmarin kantapaloista. Eli kaks kantapalaa vastakkain ja kierre tangosta sopivan mittaset pätkt muttereille kiristettynä. Ei noilla ainakaan ole ongelmia,mut noi voikin varmaan hiukan elää enemmän kuin V-bandit
Star
Nonnii.. eilen laitoin ne orkkis kiinnikkeet sinne putkiin. Voi v***u että oli kalliit
ja kyllähän se värinä ja hurina vaimeni, ja sellaset pahimmat resonoinnit ja kuminat hävis. Mut vielä sinne sellanen vaimee hurina jäi, vaan on kyllä jo niin huomaamaton et antaa nyt jo olla.. jos sillon laatikkorempan jälkeen suoraan olis tollanen ollu ku nyt nii en olis varmaan ees noteerannu. Kahtoo joskus kuhan taas enempi motivaatioo ni jos sinne sen kampuran värinänvaimentimen laittais ja uuden turbiinin ja vetolevyn. Vaan siinon sit taas se tonni pari pistettynä lisää tohon vanhukseen että tuota 

W140 400 SE -92
Siks mullaki muutettu kun ne jouset maksaa ihan pimeitä ja joka viikko niitä piti ostaa. Parkkihallit syö mun autosta noi jousia
vaan ei siis enää syö

Star