
Sitten tuo öljykysymys... Mihin ihmeeseen voi kadota öljyt koneesta, jotakuinkin ainakin 6L per 10tkm saa lisätä öljyä? Kampiakselin stefasta tihkuttaa jonkin verran, mutta harvemmin niitä tippoja enää maassa näkee. Venttiilivarren kumit on tietenkin syyllinen ehdokas nro uno. Mutta luulis tuolla öljynkulutuksella tulppien jo karstoittuvan aikas lahjakkaasti ja putkesta pöllyävän kunnon "kiisua", mutta kun ei. Kone käy kauniisti kaikilla pytyillä ja putkenpää on aivan puhdas, ei tippaakaan nokea. Siis mihin se liukaste oikein häviää?
Kolmas juttu on kaasuvivusto. Nyt kylmemmillä keleillä on kaasu alkanut "kantaan", johtuen ilmeisesti vääntyneistä kaasuvivuston tangoista. Paksu akseli on selvästi fjongalla ja yks pienempi tanko myöskin silminnähden vinossa. Tarvinnee joku päivä irrottaa vivusto, vääntää kepit suoriksi ja laittaa niveliin kunnon rasvat. On meinaan vähän v-mäistä, kun pitemmän maantieajon jälkeen kierrokset jää junnaamaan tyhjäkäynnillä 1000-1500 tienoille...
