Paljonko maksaisi jos yrittäisi ettiä diagndoosia, mulla moottori ei käy kyllä oikeen kaikilla neljällä sylintereillä.
Ooon ite sitä mieltä että ainakin yksi uupuu, mutta kun näistä ei tiedä. Oon maksanut itseni kipeeksi mutta kukaan ei löydä ratkasua...ja mulle huudellaan täällä jotain mystistä jostain viiden euron jutuista...en ymmärrä.
sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:
sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:Hieno juttu Skapa1 !
Tosiaan, tavataan, osaatko tehdä kartan uudelleen ohjelmointia ?
Terq. MikaVee
Osaan tehdä, mutta nyt puheena olevilla laitteilla ei kummallakaan tee mitään tässä asiassa, siihen tarvitaan aivan omat laitteistot.
Paljonko maksaisi jos yrittäisi ettiä diagndoosia, mulla moottori ei käy kyllä oikeen kaikilla neljällä sylintereillä.
Ooon ite sitä mieltä että ainakin yksi uupuu, mutta kun näistä ei tiedä. Oon maksanut itseni kipeeksi mutta kukaan ei löydä ratkasua...ja mulle huudellaan täällä jotain mystistä jostain viiden euron jutuista...en ymmärrä.
sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:
sr1 kirjoitti:
Mika_Veee kirjoitti:Hieno juttu Skapa1 !
Tosiaan, tavataan, osaatko tehdä kartan uudelleen ohjelmointia ?
Terq. MikaVee
Osaan tehdä, mutta nyt puheena olevilla laitteilla ei kummallakaan tee mitään tässä asiassa, siihen tarvitaan aivan omat laitteistot.
Jooo. Siksi kysyinkin että onko sulla Star3 =
On Starit C3, C4 ja C5
Ei ole kummonenkaan homma selvittä Starilla mikä sinun autosi moottoria vaivaa. Stari näyttää useallakin ohjelmalla mitä siellä moottorissa tapahtuu.
Valitettavasti olen niin ylityöllistetty, että kaksi kuukautta varaukset ovat täynnä. Täytyisi vaan löytää osaava Starin käyttäjä, niin asia ratkeentuu.
täytynee katsoa tarkemmin, siitä mitä sieltä löytyi puttui
juttua ruskutus määristä ja ajoista testerin näytämän tulkinasta mitä monesti testri apuna on
Ja kuten mut jo täällä pistettiin yleiseen hirteen ja paaluun,
olen pistänyt noin tuhat euroa konepajojen kassaan kun olen valittaut että moottorini ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja tehot puuttuu. Mielestäni 3 sylinteriä on jotenkin mukana, ehkä 2 niistä ovat kunnolla.
Tämän vuoden vittuilu, mulla ei oo staria, mä luen sun vikakoodis, anna rahaa, ei vikaa, bosch, mene veholle, päinajais-helvetti on nyt ohi.
Tarvitsen nyt uudet suuttimet ja uuden ohjelman. AINOASTAAN YV.llä. Ottakaa YV.LLÄ YHTEYTTÄ MAKSAN KOKO PAKETIN.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Ja kuten mut jo täällä pistettiin yleiseen hirteen ja paaluun,
olen pistänyt noin tuhat euroa konepajojen kassaan kun olen valittaut että moottorini ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja tehot puuttuu. Mielestäni 3 sylinteriä on jotenkin mukana, ehkä 2 niistä ovat kunnolla.
Tämän vuoden vittuilu, mulla ei oo staria, mä luen sun vikakoodis, anna rahaa, ei vikaa, bosch, mene veholle, päinajais-helvetti on nyt ohi.
Tarvitsen nyt uudet suuttimet ja uuden ohjelman. AINOASTAAN YV.llä. Ottakaa YV.LLÄ YHTEYTTÄ MAKSAN KOKO PAKETIN.
Ei nyt kannattaisi höttyillä, kyllä Starista on apua vian selvittämisen kannalta. Mitään ei kannata moottoriin vaihtaa, ennekuin vika tarkalleen on selvitetty. Kaikki suuttimet ja uusi ECU tai uusi ohjelma maksaa ja vika voi olla muuallakin.
Pyydä Timppaa katsoman jos hänellä on aikaa.
Ja kuten mut jo täällä pistettiin yleiseen hirteen ja paaluun,
olen pistänyt noin tuhat euroa konepajojen kassaan kun olen valittaut että moottorini ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja tehot puuttuu. Mielestäni 3 sylinteriä on jotenkin mukana, ehkä 2 niistä ovat kunnolla.
Tämän vuoden vittuilu, mulla ei oo staria, mä luen sun vikakoodis, anna rahaa, ei vikaa, bosch, mene veholle, päinajais-helvetti on nyt ohi.
Tarvitsen nyt uudet suuttimet ja uuden ohjelman. AINOASTAAN YV.llä. Ottakaa YV.LLÄ YHTEYTTÄ MAKSAN KOKO PAKETIN.
Ei nyt kannattaisi höttyillä, kyllä Starista on apua vian selvittämisen kannalta. Mitään ei kannata moottoriin vaihtaa, ennekuin vika tarkalleen on selvitetty. Kaikki suuttimet ja uusi ECU tai uusi ohjelma maksaa ja vika voi olla muuallakin.
Pyydä Timppaa katsoman jos hänellä on aikaa.
Viimeksi muokannut Mika_Veee, Su 30.12.2018 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja kuten mut jo täällä pistettiin yleiseen hirteen ja paaluun,
olen pistänyt noin tuhat euroa konepajojen kassaan kun olen valittaut että moottorini ei käy kunnolla tyhjäkäyntiä ja tehot puuttuu. Mielestäni 3 sylinteriä on jotenkin mukana, ehkä 2 niistä ovat kunnolla.
Tämän vuoden vittuilu, mulla ei oo staria, mä luen sun vikakoodis, anna rahaa, ei vikaa, bosch, mene veholle, päinajais-helvetti on nyt ohi.
Tarvitsen nyt uudet suuttimet ja uuden ohjelman. AINOASTAAN YV.llä. Ottakaa YV.LLÄ YHTEYTTÄ MAKSAN KOKO PAKETIN.
Ei nyt kannattaisi höttyillä, kyllä Starista on apua vian selvittämisen kannalta. Mitään ei kannata moottoriin vaihtaa, ennekuin vika tarkalleen on selvitetty. Kaikki suuttimet ja uusi ECU tai uusi ohjelma maksaa ja vika voi olla muuallakin.
Pyydä Timppaa katsoman jos hänellä on aikaa.
tämä threadi kun on tarkoitettu starin omistajien etsintään niin ylläpito vois nyt siirtää tän carsoftiosion omaan threadiinsa, siellä voi jatkaa juupastelua, mittailua ym. isien paremmuuden selvittelyjä...
MiHe kirjoitti:tämä threadi kun on tarkoitettu starin omistajien etsintään niin ylläpito vois nyt siirtää tän carsoftiosion omaan threadiinsa, siellä voi jatkaa juupastelua, mittailua ym. isien paremmuuden selvittelyjä...
''Ku
Aivan kuningas idea ! katsotaan jos itse saan threadin auki...
MiHe kirjoitti:Mistä päätelty ettei lukitse? (Vaikka ei se taida lukita vaikka toimiikin normaalisti...)
kun painaa kaasua vaikka satasen vauhdista nii kierrokset nousee yli 3000 (puolikaasua) nopeus ei samassa suhteessa kasva ,eka automaatti mese eli voi olla myös ominaisuus en tiedä...
,
MiHe kirjoitti:Mistä päätelty ettei lukitse? (Vaikka ei se taida lukita vaikka toimiikin normaalisti...)
kun painaa kaasua vaikka satasen vauhdista nii kierrokset nousee yli 3000 (puolikaasua) nopeus ei samassa suhteessa kasva ,eka automaatti mese eli voi olla myös ominaisuus en tiedä...
,
Eli toimii kuten kuullu, sen kullu vapautua heti kun kosket kaasuun tai pienikin nous tasa kaasulla ajelessa niin kierokset nouse vähän= turbini vaputuu luistavampaan tillaan hyvin harvoin on kokonaan lukossa
MiHe kirjoitti:Mistä päätelty ettei lukitse? (Vaikka ei se taida lukita vaikka toimiikin normaalisti...)
kun painaa kaasua vaikka satasen vauhdista nii kierrokset nousee yli 3000 (puolikaasua) nopeus ei samassa suhteessa kasva ,eka automaatti mese eli voi olla myös ominaisuus en tiedä...
,
Eli toimii kuten kuullu, sen kullu vapautua heti kun kosket kaasuun tai pienikin nous tasa kaasulla ajelessa niin kierokset nouse vähän= turbini vaputuu luistavampaan tillaan hyvin harvoin on kokonaan lukossa
Ok kiitoksia infosta eli loora kunnossa öljyt ja kyb vaihdettu 30 tkm sitten....
Huomenta, C200 kompressor 2001.
Huutaa että takasivuvalot vialla, eikä tässä ole näitä ollenkaan, takasam vaihdettu marmoriliikkeessä 300e, koodausta toiset 300e
Saako millään laitteella Lahden seudulla noita disabloitua, sitten olisi sähköisen huurteenpoiston säädin nippeli ei toimi, se puhaltaa minne vaan, kuulemma sekin pitäisi koodata.
PV mitä kustantaa ja onnistuuko yleensä?
Potilas olisi S203.
Mahdollinen SAM-vika, tietäisi vaan kummassa päässä? Vika päällä ajoittain ja milloin mikäkin. Auto kuitenkin ajokuntoinen.
Kahdesti käyty jo *-johdossa mutta tämä vaatii vissiin taitajan että selviää. Kumpaankin purkkiin kuulemma saa yhteyden mutta viime kerralla väylä alhaalla 46kertaa noin 5min aikana.
Perus taka-sam oireet että kaikki mukavuudet pätkii, mittaristossa kaikki mahdolliset herjat, vilkut dingdong, moottorituuletin välillä huutaa täysillä, sisäpuhallin-yksikkö menee mykäksi. Erikoisuutena on että ajovalot voivat myös pätkiä. Viittaisi silloin etupäähän?
Kaksi avainta, uudet patterit. Molemmilla samat oireet. Keskuslukitus toimii moitteettomasti, onneksi.
Auto Porvoossa, töissä itä-helsingissä. Tuon auton mielelläni Uudenmaan alueella paikalle jos koet että tämä on sinulle pala kakkua!!
*5*326372*/Juha (tähti=nolla).
Star apuja kaivattaisi Lappeenrannan lähiuseudulla Taipalsaarella. Auto ei lähde käyntiin. joten jotain pitäis saada asiasta selville. Puh. 0viisi0- 3858896/ Anssi
Vaihdoin W211 -07 xenon ballastin, jonka jälkeen ylös/alas niiaus ei enää toimi startissa. Voisiko joku pääkaupunkiseudulla koodata tuon pientä korvausta vastaan?
Viimeksi muokannut Mauni, Pe 22.02.2019 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W203 270 cdi. Akku kävi tyhjänä, jonka jälkeen Näytti ESP:n valoa. Valo nollaantui käyttämällä virtoja pois, mutta tuntuu kuin vaihdelaatikko olisi mennyt jonkinlaiseen vikatilaan ja auton tehot hävisivät?
Asentelin jälkiasennus keskuslukitusta w163 270 mllään, ja tietenkin käytin AAM moduulia irti. Nyt ei enää lähde käymään ja ketuttaa kiin rankasti!! Ei tule start erroria, ajonesto vilkkuu 0 ja 1 asennossa mutta sammuu 2 asennossa. Kokeiltu ressuttaa nollaamalla akku ja avain koodattu. Ei auttanut. Ei syty kuin airbag ja SRS ja nekin sammuu muttei starttaa.
Sille joka saa taas toimii ja vielä parempi koodaa ton ainoan vara avaimen pääavaimeksi luvassa palkkio rahallinen tai kaljaa.
Asialla kova kiire auto pitäs saaha asap ajoon!
O5o5425060 whatsapissa 24/7 tai soittoa 6-24
Edit. Anteeksi sijainti unohtui, Helsinki, auto tallissa!