Vettä (paljon) W176 takajalkatilassa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Parsa
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Vettä (paljon) W176 takajalkatilassa

Viesti Kirjoittaja Parsa »

Terve

Koitin etsiä foorumilta tietoa otsikon ongelmasta, mutta en löytänyt mitään.

Minulla A200:ssa (W176 vm 2014) vuotaa vettä takajalkatilaan, vasemmalle puolelle. Aluksi luulin että jotain oli kaatunut jalkatilaan, mutta näin ei ollut vaan vettä kertyy jatkuvasti, myös auton seistessä. Ja sitä on paljon, olen sitä imeyttänyt paperiin, mutta kuivaksi ja tukittuahan se on saatava.
UK aclassclub foorumilta löysin mm. ao threadin. Olen 99% varma että sama ongelma on kysessä, jonka mukaan mallissa on jonkin ao. vuosimallin tuotantoerä (tyyppivika), jossa vettä valuu takavalojen ja matkustamon takana olevien ilmaventtiilien kautta takarenkaan tilaan ja sitä kautta matkustamon lattialle.

Soittelin Veholle, jossa asiasta ei yllättäen tiedetty mitään, vaikuttaa kummalta kun W176:sta on kuitenkin maassa aika paljon.

Onko kukaan törmännyt vastaavaan ja miten se on mahdolisesti korjattu?

https://www.aclassclub.co.uk/forum/19-t ... twell.html
Cardoc
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: Vettä (paljon) W176 takajalkatilassa

Viesti Kirjoittaja Cardoc »

Kyllä vesi tule juuri ilmaventtiilin kautta. Tarvitaan uusi venttiili ja jotain tiiviste ainetta. Myös lattian matot pitää ota autosta pois, koska lattialla on vettä ja paljon.
Parsa
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Re: Vettä (paljon) W176 takajalkatilassa

Viesti Kirjoittaja Parsa »

Joo, Näin näyttää olevan, puskuri kun on otettu irti, vuotokohta on selvä, sama kuin tuossa yo. aclassclubin keskustelussa.
Onkohan kukaan lähestynyt Vehoa asiasta? Eli korjannut tätä marmoritiskillä ja kenen piikkiin. Korjaus on helppo, mutta tuo mattojen irrotus ja kuivaus ei ole pikkujuttu.
Vastaa Viestiin