elikkä nyt tarvis ostaa 4 kanavainen vahvari...mutta merkkejä on monia, joten kertokaapa mitkä merkit olisi hyviä/rahan arvoisia......itse katselin Monacorin carpover sarjan vahvari, kitupiikissä vähän yli 200e onko ostamisen arvoinen? ja tietysti pitää olla suhteellisen halpa
onko kellään kokemuksia tai mitään tietoa crunch merkkisistä vahvistimista? http://www.kitupiikki.net/d_117007_Crun ... 801693.htm
tuo voisi olla myös yksi mahdollinen, uskoisin kyllä että ei ole yhtä hyvä kuin monacor mutta......
Joskus amispoikana yhen Crunchin ostin. Onneks sain myytyä pois. Iso mitoiltaan, mutta silti komponentteja ei sisällä ollut paljon mitään.
Kaverilla kanssa joku Xetec. Hyvän olonen vahvistin on. Ite tietysti ostasin Audisonin. Tai yks LRx jo löytyy. SRx sarja vähän edullisempi, mut siitä en tiedä onko enää "oikea" Audison.
Jees, Xetechän se olikin..2 kaverilla on sellanen. ja aattelin vaan että tuon 6-kanavaisen saa jonkun rimpulamerkin 4-kanavaisen hinnalla. ja mitäs ne lisäkänavat siinä ketään haittaa jos niitä ei käytä.
Onkos kellään kokemuksia BOA:n auto hifi tuotteista? http://www.kitupiikki.net/autohifi_vahv ... aa_boa.htm
tommonen olis yksi vaihtoehto, mutta en usko että kovin hyvä tuokaan on, mutta Saksassa pitäis olla melko tunnettu.....kannattaako ostaa...kitupiikistä aattelin sen takia vahvarin ostaa kun sais ostettua samalla konkan melko edullisesti
enduroman87 kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia BOA:n auto hifi tuotteista? http://www.kitupiikki.net/autohifi_vahv ... aa_boa.htm
tommonen olis yksi vaihtoehto, mutta en usko että kovin hyvä tuokaan on, mutta Saksassa pitäis olla melko tunnettu.....kannattaako ostaa...kitupiikistä aattelin sen takia vahvarin ostaa kun sais ostettua samalla konkan melko edullisesti
On kyllä vaarallisen halvan tuntuinen laite. Halpa on harvoin hyvä.
Kun kerran panostaa laatumerkkiin, niin ei tarvitse vaihtaa vahvaria pitkään aikaan. Oman 5-kanava Audisonin ostin pari vuotta sitten käytettynä ja toimii edelleen kuin unelma ja luulempa että tuosta Audisonista saa vielä tänäpäivänä saman hinnan mitä se maksoi pari vuotta sitten.
Kumma kun porukka ei suosi noita 5-kanavaisia vahvareita, yks riittää kaikkeen! Neljä kanavaa peruskajareille ja yks sille subbarille.
tietty jos on kaks subia niin kuuskanavainen olis jees.
Kitupiikiltä esimerkiks saa kohtuuhyvän 5-kanavaisen vahvarin aika edulliseen hintaan, eikä tarvi montaa niitä vahvareita sinne pistää tilaa viemään.
Pasi H. kirjoitti:Kumma kun porukka ei suosi noita 5-kanavaisia vahvareita, yks riittää kaikkeen! Neljä kanavaa peruskajareille ja yks sille subbarille.
tietty jos on kaks subia niin kuuskanavainen olis jees.
Kitupiikiltä esimerkiks saa kohtuuhyvän 5-kanavaisen vahvarin aika edulliseen hintaan, eikä tarvi montaa niitä vahvareita sinne pistää tilaa viemään.
mulla ainakin riittää komeesti 4 kanavainen...2 kanavaa subille ja 2 kanavaa takaiuttimille...etukajareille riittää soittimen tehot paremmin kun hyvin
ja MChammeritko muka kohtuu hyviä?
enduroman87 kirjoitti:
mulla ainakin riittää komeesti 4 kanavainen...2 kanavaa subille ja 2 kanavaa takaiuttimille...etukajareille riittää soittimen tehot paremmin kun hyvin
ja MChammeritko muka kohtuu hyviä?
no eikä riitä, teet kerralla kunnolla ja KAIKKI kaiuttimet vaffun perään !
Kyllä riittää soittimen tehot... enkä jaksa ruveta enään etukajareita muutteleen...kun biltemalaiset oli vähä liian isot sinne ja nyt ne tuskin ehjänä lähtee sieltä ja kun ei viittis ihan älyttömästä rahaakaan pistää johonkin auto hifiin
epk kirjoitti:no selvä, siitä soittimesta nyt kun ei kuitenkaan sitä 15wattia enempää lähde.
Huomaisit kyllä eron jos lykkäisit vaffulta potkua niihin etukaiuttimiinkin.
No voishan sitä tietenkin koittaa, sitten kun on aikaa mutta ostan nyt kuitenkin vain sen 4 kanavaisen, ja jäähän mulle sitte 2 kanavainen, jos en saa myytyä pois....sen voi sitten pistää vaikka etupäälle
Tai jos ens kesänä oikein innostun ja rahaa sattuu löytyyn niin vaihdan eteen paremmat kaiuttimet
Ainakin velipojan Mc Hammer pelittää helvetin hyvin. Tuskin tulee niitä tehoja mitä lupaa mutta aivan riittävästi lähtee tehoa siitä vahvarista. Hinta/laatusuhde ei todellakaan ole huono. Äläpäs hauku ennenkuin olet itse kokeillut.. Ja soittimen tehot EI riitä etukajareille... Kun tehdään kunnolla niin kaikki kaiuttimet tulee vahvarin perään, niinkuin tuossa aikasemmin jo mainittiin.
Pasi H. kirjoitti:Ainakin velipojan Mc Hammer pelittää helvetin hyvin. Tuskin tulee niitä tehoja mitä lupaa mutta aivan riittävästi lähtee tehoa siitä vahvarista. Hinta/laatusuhde ei todellakaan ole huono. Äläpäs hauku ennenkuin olet itse kokeillut.. Ja soittimen tehot EI riitä etukajareille... Kun tehdään kunnolla niin kaikki kaiuttimet tulee vahvarin perään, niinkuin tuossa aikasemmin jo mainittiin.
No netistä löysin noista hammereista jonkun arvostelun joskus ja menestys oli kohtalaisen huono.......onko tietoa kummoset jakosuotimet hammereissa on? Tuo varmaan itää paikkaansa ettei soittimen tehot riitä etukajareille, mutta jos ens kesänä on rahaa niin pistän etupäähän uudet kajarit ja vahvistimen kautta niinkun täällä on "suositeltu" Mutta lisää tietoa Mc Hammereista, nuo jakosuodin asiat kiinnostaa erityisesti
Mä taidan kyllä kuitenkin päätyä noihin kitupiikin halpoihin vahvareihin. Ja ei oo mielenkiintoa ostaa montaa vahvaria, yks saa piisata.
Ostappa joku 5-kanavainen "laatuvahvari", niin hinta vähintäänkin tuplaantuu noihin Mc Hammereihin verrattuna...
No ei ihan mutta kuitenkin yli sadan euron ero...
Mutta, alko kuitenki himottamaan Näyttäs Powersetin sivuilla olevan tarjoushintaan 230€ tuo vahvistin. Mikähän liike sitä myy Porissa, onko mitään hajua? Vai täytyykö se tosiaan käydä tampereelta hakemassa.
Viimeksi muokannut Pasi H., La 11.12.2004 11:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pasi H. kirjoitti:Ostappa joku 5-kanavainen "laatuvahvari", niin hinta vähintäänkin tuplaantuu noihin Mc Hammereihin verrattuna...
Tuplaantuu ehkä hinta, mutta niin myös äänenlaatu, kestävyys, suotimet, liittimien laatu, rakenne jne jne... Itse aion ostaa 5-kanavaisen SPL Dynamics TC-755:n... Tuossa uskoisin sen paljon puhutun hinta-/laatusuhteen olevan kohdallaan (Powersetissä 315 €).
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
Pasi H. kirjoitti:No ei ihan mutta kuitenkin yli sadan euron ero...
Mutta, alko kuitenki himottamaan Näyttäs Powersetin sivuilla olevan tarjoushintaan 230€ tuo vahvistin. Mikähän liike sitä myy Porissa, onko mitään hajua? Vai täytyykö se tosiaan käydä tampereelta hakemassa.
Fanaticaudiolla on 229 ja ei tuu postikuluja jos maksaa ennakkoon, jos puhutaan Xetecin 6 kanavaisesta
Itse katselin blaupunkt gta 470 vahvaria mahtaako olla kuinka hyvä?
ainiin ja fanatic audion osoite http://www.fanaticaudio.com/
Pasi H. kirjoitti:No ei ihan mutta kuitenkin yli sadan euron ero...
Saa ne Tampereeltakin tilaamalla
Postikuluista en osaa sanoa.