Niin se vain aika rientää.

Taas on kuitenkin touhuttu Mesen kans. Uskomattoman paljon siinä on hommia ollu, kun pienimmillekin nippeleille paikkaa on ettiny. Lisäksi jokainen osahan tietysti on pitänyt tarkastaa/kunnostaa ja tarvittaessa korvata uudella. Bensapumppupaketinkin loppupeleissä sain kelvollisen, kun kasasin kolmesta eri paketista parhaat palat yhteen.
pumppu.jpg
Jarrusatulat myös löytyi eteen. Kaikki satulat on puhallettu, maalattu ja kasattu uusilla tiivisteillä. Pienten ilmausongelmien jälkeen autossa on viimeinkin toimivat jarrut.
satulat.jpg
jarru.jpg
alusta.jpg
Öljyjen ja nesteiden laiton jälkeen auto alkoi olla valmiina ensimmäiseen käynnistykseen. Bensapumpun rele vain tuottaa ongelmia. Ei nimittäin pumppu pyörähdä, kun virran kytkee. Rele kyllä napsahtaa. Omista jemmoista löytyi uusi rele, mutta se oli uudempaa mallia missä on kierroksenrajoitin samassa. Ostin uuden tarvikereleen ja kytkin sen, mutta ei auttanut.
Jätin releen pois ja jumppasin väliaikaisesti johdolla virrat pumpulle. Sitten 5 litraa bensaa tankkiin ja pumppu pyörimään. Paineet nousi hyvin, eikä isompia vuotoja ollut näkyvissä. Käsi jännityksestä täristen starttaamaan...starttaa hyvin, mutta ei yritäkään. Monta yritystä myöhemmin vihdoin köhäisee kerran. Odottelen virrat päällä hetken, käännän avainta ja sitten se tapahtuu.. kutonen hyrähtää tulille. Nämä on hienoja hetkiä. Koen olevani taas yhden etapin lähempämä maalia projektin kanssa.

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.