S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Huhtala_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Su 09.03.2014 17:05

S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja Huhtala_ »

Moro!

S211 -06 320 keksi tuossa semmosen tempun ettei starttaa kun avaimesta vääntää. Virrat tulee ja kun nopeasti vääntää avaimet nollasta startille,startti vähän lyö päälle. Jonkun tovin kun odottelee ja pitelee virtoja päällä niin lähtee pyörittämään aivan normaalisti ja saattaa toimia päivän ihan hyvin kunnes taas sama herpes iskee. Oon pystyny yhdistämään että jos keppi ei mene D:ltä P:lle ilman että löysää jarrua R:rrän kohdalla niin ei sen sammutuksen jälkeen lähde käyntiin.
Tänään oli vastaava tilanne kun ajoin parkkiin että keppi ei mennyt P:eelle ilman jarrun löysäämistä jotenka jätin auton käymään,lähtiessä ei sitten saanut keppiä pois Parkilta.

Jarruvalo katkasia vaihdettu ja keppi siirretty manuaalisesta N asentoon eikä kummallakaan mitään vaikutusta.

ABS valot palaa,mutta en tiedä onko sillä vaikutusta tähän kun kuitenkin joskus auto toimii muuten täysin moitteitta.

Autosta oli lentokentällä seisonnan aikana tyhjentynyt akku ja jouduttiin antamaan buusterilla keulasta virtaa että lähti käymään,mutta kuitenkin nämä kaikki edellämainitut oireet oli ennen tätäkeissiä. Luulen että moottorin lämmitysvastus on kyrvähtänyt kun syö akun 2 viikossa käytännössä tyhjäksi(eikä ole kuin 1,5 vuotta vanha AGM)

Voiko motonetin ''laatu''katkasia olla jo valmiiksi sökö kun ei minusta hirvittävää eroa vanhaan ollu,yhtä pilipalin tuntusia kummatkin.Jarruvalot kuitenkin toimii täydellisesti



EDIT: On kokeiltu vara-avaimilla,ei vaikutusta
Viimeksi muokannut Huhtala_, Ma 18.02.2019 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5932
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Huhtala_ kirjoitti:Moro!

S211 -06 320 keksi tuossa semmosen tempun ettei starttaa kun avaimesta vääntää. Virrat tulee ja kun nopeasti vääntää avaimet nollasta startille,startti vähän lyö päälle. Jonkun tovin kun odottelee ja pitelee virtoja päällä niin lähtee pyörittämään aivan normaalisti ja saattaa toimia päivän ihan hyvin kunnes taas sama herpes iskee. Oon pystyny yhdistämään että jos keppi ei mene D:ltä P:lle ilman että löysää jarrua R:rrän kohdalla niin ei sen sammutuksen jälkeen lähde käyntiin.
Tänään oli vastaava tilanne kun ajoin parkkiin että keppi ei mennyt P:eelle ilman jarrun löysäämistä jotenka jätin auton käymään,lähtiessä ei sitten saanut keppiä pois Parkilta.

Jarruvalo katkasia vaihdettu ja keppi siirretty manuaalisesta N asentoon eikä kummallakaan mitään vaikutusta.

ABS valot palaa,mutta en tiedä onko sillä vaikutusta tähän kun kuitenkin joskus auto toimii muuten täysin moitteitta.

Autosta oli lentokentällä seisonnan aikana tyhjentynyt akku ja jouduttiin antamaan buusterilla keulasta virtaa että lähti käymään,mutta kuitenkin nämä kaikki edellämainitut oireet oli ennen tätäkeissiä. Luulen että moottorin lämmitysvastus on kyrvähtänyt kun syö akun 2 viikossa käytännössä tyhjäksi(eikä ole kuin 1,5 vuotta vanha AGM)

Voiko motonetin ''laatu''katkasia olla jo valmiiksi sökö kun ei minusta hirvittävää eroa vanhaan ollu,yhtä pilipalin tuntusia kummatkin.Jarruvalot kuitenkin toimii täydellisesti
06 siis sbc jarruilla niin jos siinä systeemissä on vikaa estää oasa niistä myös kepin siirron posi p asennosta ja jotkut käynistymisen,
mutta käynistymis vaiva vakutta enemään että jossain huono liitos tms mikä alkaa yhdistämään kun ympäristö hiukan lämpenee, tarkista että samit (sulake laatikot) on kuivat rellet eikä niiten paikat hapetuuneet, korin ja koneen välin maa sekä akun navat
jos epäilet sähköistä lisä lämmitintä niin ota siltä sulake pois se on hantin jalka tilassa,
kannatta käytää myös jossain testerin piuhan päässä niin saa tarkempaa suuntaa keppi/käynnistys vaivaan, tarkist myös että öljyä ei ole vaihteiston ohjaus boxsissa/sen liittimissä
Mökkillä
'
Huhtala_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Su 09.03.2014 17:05

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja Huhtala_ »

FinlandMerceds kirjoitti:
Huhtala_ kirjoitti:Moro!

S211 -06 320 keksi tuossa semmosen tempun ettei starttaa kun avaimesta vääntää. Virrat tulee ja kun nopeasti vääntää avaimet nollasta startille,startti vähän lyö päälle. Jonkun tovin kun odottelee ja pitelee virtoja päällä niin lähtee pyörittämään aivan normaalisti ja saattaa toimia päivän ihan hyvin kunnes taas sama herpes iskee. Oon pystyny yhdistämään että jos keppi ei mene D:ltä P:lle ilman että löysää jarrua R:rrän kohdalla niin ei sen sammutuksen jälkeen lähde käyntiin.
Tänään oli vastaava tilanne kun ajoin parkkiin että keppi ei mennyt P:eelle ilman jarrun löysäämistä jotenka jätin auton käymään,lähtiessä ei sitten saanut keppiä pois Parkilta.

Jarruvalo katkasia vaihdettu ja keppi siirretty manuaalisesta N asentoon eikä kummallakaan mitään vaikutusta.

ABS valot palaa,mutta en tiedä onko sillä vaikutusta tähän kun kuitenkin joskus auto toimii muuten täysin moitteitta.

Autosta oli lentokentällä seisonnan aikana tyhjentynyt akku ja jouduttiin antamaan buusterilla keulasta virtaa että lähti käymään,mutta kuitenkin nämä kaikki edellämainitut oireet oli ennen tätäkeissiä. Luulen että moottorin lämmitysvastus on kyrvähtänyt kun syö akun 2 viikossa käytännössä tyhjäksi(eikä ole kuin 1,5 vuotta vanha AGM)

Voiko motonetin ''laatu''katkasia olla jo valmiiksi sökö kun ei minusta hirvittävää eroa vanhaan ollu,yhtä pilipalin tuntusia kummatkin.Jarruvalot kuitenkin toimii täydellisesti
06 siis sbc jarruilla niin jos siinä systeemissä on vikaa estää oasa niistä myös kepin siirron posi p asennosta ja jotkut käynistymisen,
mutta käynistymis vaiva vakutta enemään että jossain huono liitos tms mikä alkaa yhdistämään kun ympäristö hiukan lämpenee, tarkista että samit (sulake laatikot) on kuivat rellet eikä niiten paikat hapetuuneet, korin ja koneen välin maa sekä akun navat
jos epäilet sähköistä lisä lämmitintä niin ota siltä sulake pois se on hantin jalka tilassa,
kannatta käytää myös jossain testerin piuhan päässä niin saa tarkempaa suuntaa keppi/käynnistys vaivaan, tarkist myös että öljyä ei ole vaihteiston ohjaus boxsissa/sen liittimissä
Joo,Starin saan loppuviikosta hyppysiin,sitte luultavasti selviää enemmän,paniikissa autottomana tutkiskelua vaan tämä :D
Toi abs vika voi ollakki ihan looginen tuohon kepin siirtoon kun keppiä ei saa Parkille jos ei löysää poljinta.

Jos otan lämppäriltä sulakkeen irti,se on kaiketi ohjausvirta eikä ns'päävirta'' eikös päävirta näissä tule startilta sinne lämppärille. taidan eliminoida koko paskan sieltä
Kiitos vastauksesta!
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5932
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Huhtala_ kirjoitti:
FinlandMerceds kirjoitti:
Huhtala_ kirjoitti:Moro!

S211 -06 320 keksi tuossa semmosen tempun ettei starttaa kun avaimesta vääntää. Virrat tulee ja kun nopeasti vääntää avaimet nollasta startille,startti vähän lyö päälle. Jonkun tovin kun odottelee ja pitelee virtoja päällä niin lähtee pyörittämään aivan normaalisti ja saattaa toimia päivän ihan hyvin kunnes taas sama herpes iskee. Oon pystyny yhdistämään että jos keppi ei mene D:ltä P:lle ilman että löysää jarrua R:rrän kohdalla niin ei sen sammutuksen jälkeen lähde käyntiin.
Tänään oli vastaava tilanne kun ajoin parkkiin että keppi ei mennyt P:eelle ilman jarrun löysäämistä jotenka jätin auton käymään,lähtiessä ei sitten saanut keppiä pois Parkilta.

Jarruvalo katkasia vaihdettu ja keppi siirretty manuaalisesta N asentoon eikä kummallakaan mitään vaikutusta.

ABS valot palaa,mutta en tiedä onko sillä vaikutusta tähän kun kuitenkin joskus auto toimii muuten täysin moitteitta.

Autosta oli lentokentällä seisonnan aikana tyhjentynyt akku ja jouduttiin antamaan buusterilla keulasta virtaa että lähti käymään,mutta kuitenkin nämä kaikki edellämainitut oireet oli ennen tätäkeissiä. Luulen että moottorin lämmitysvastus on kyrvähtänyt kun syö akun 2 viikossa käytännössä tyhjäksi(eikä ole kuin 1,5 vuotta vanha AGM)

Voiko motonetin ''laatu''katkasia olla jo valmiiksi sökö kun ei minusta hirvittävää eroa vanhaan ollu,yhtä pilipalin tuntusia kummatkin.Jarruvalot kuitenkin toimii täydellisesti
06 siis sbc jarruilla niin jos siinä systeemissä on vikaa estää oasa niistä myös kepin siirron posi p asennosta ja jotkut käynistymisen,
mutta käynistymis vaiva vakutta enemään että jossain huono liitos tms mikä alkaa yhdistämään kun ympäristö hiukan lämpenee, tarkista että samit (sulake laatikot) on kuivat rellet eikä niiten paikat hapetuuneet, korin ja koneen välin maa sekä akun navat
jos epäilet sähköistä lisä lämmitintä niin ota siltä sulake pois se on hantin jalka tilassa,
kannatta käytää myös jossain testerin piuhan päässä niin saa tarkempaa suuntaa keppi/käynnistys vaivaan, tarkist myös että öljyä ei ole vaihteiston ohjaus boxsissa/sen liittimissä
Joo,Starin saan loppuviikosta hyppysiin,sitte luultavasti selviää enemmän,paniikissa autottomana tutkiskelua vaan tämä :D
Toi abs vika voi ollakki ihan looginen tuohon kepin siirtoon kun keppiä ei saa Parkille jos ei löysää poljinta.

Jos otan lämppäriltä sulakkeen irti,se on kaiketi ohjausvirta eikä ns'päävirta'' eikös päävirta näissä tule startilta sinne lämppärille. taidan eliminoida koko paskan sieltä
Kiitos vastauksesta!
Ei mahda startilta tulla, eikös se tule niissä missä vettä lämitetään ja eikös 211 maleissa ole vastus ilman lämmitämiseen
lämitys laitteen sisällä
Mökkillä
'
Huhtala_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Su 09.03.2014 17:05

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja Huhtala_ »

FinlandMerceds kirjoitti:
Huhtala_ kirjoitti:
FinlandMerceds kirjoitti:
Huhtala_ kirjoitti:Moro!

S211 -06 320 keksi tuossa semmosen tempun ettei starttaa kun avaimesta vääntää. Virrat tulee ja kun nopeasti vääntää avaimet nollasta startille,startti vähän lyö päälle. Jonkun tovin kun odottelee ja pitelee virtoja päällä niin lähtee pyörittämään aivan normaalisti ja saattaa toimia päivän ihan hyvin kunnes taas sama herpes iskee. Oon pystyny yhdistämään että jos keppi ei mene D:ltä P:lle ilman että löysää jarrua R:rrän kohdalla niin ei sen sammutuksen jälkeen lähde käyntiin.
Tänään oli vastaava tilanne kun ajoin parkkiin että keppi ei mennyt P:eelle ilman jarrun löysäämistä jotenka jätin auton käymään,lähtiessä ei sitten saanut keppiä pois Parkilta.

Jarruvalo katkasia vaihdettu ja keppi siirretty manuaalisesta N asentoon eikä kummallakaan mitään vaikutusta.

ABS valot palaa,mutta en tiedä onko sillä vaikutusta tähän kun kuitenkin joskus auto toimii muuten täysin moitteitta.

Autosta oli lentokentällä seisonnan aikana tyhjentynyt akku ja jouduttiin antamaan buusterilla keulasta virtaa että lähti käymään,mutta kuitenkin nämä kaikki edellämainitut oireet oli ennen tätäkeissiä. Luulen että moottorin lämmitysvastus on kyrvähtänyt kun syö akun 2 viikossa käytännössä tyhjäksi(eikä ole kuin 1,5 vuotta vanha AGM)

Voiko motonetin ''laatu''katkasia olla jo valmiiksi sökö kun ei minusta hirvittävää eroa vanhaan ollu,yhtä pilipalin tuntusia kummatkin.Jarruvalot kuitenkin toimii täydellisesti
06 siis sbc jarruilla niin jos siinä systeemissä on vikaa estää oasa niistä myös kepin siirron posi p asennosta ja jotkut käynistymisen,
mutta käynistymis vaiva vakutta enemään että jossain huono liitos tms mikä alkaa yhdistämään kun ympäristö hiukan lämpenee, tarkista että samit (sulake laatikot) on kuivat rellet eikä niiten paikat hapetuuneet, korin ja koneen välin maa sekä akun navat
jos epäilet sähköistä lisä lämmitintä niin ota siltä sulake pois se on hantin jalka tilassa,
kannatta käytää myös jossain testerin piuhan päässä niin saa tarkempaa suuntaa keppi/käynnistys vaivaan, tarkist myös että öljyä ei ole vaihteiston ohjaus boxsissa/sen liittimissä
Joo,Starin saan loppuviikosta hyppysiin,sitte luultavasti selviää enemmän,paniikissa autottomana tutkiskelua vaan tämä :D
Toi abs vika voi ollakki ihan looginen tuohon kepin siirtoon kun keppiä ei saa Parkille jos ei löysää poljinta.

Jos otan lämppäriltä sulakkeen irti,se on kaiketi ohjausvirta eikä ns'päävirta'' eikös päävirta näissä tule startilta sinne lämppärille. taidan eliminoida koko paskan sieltä
Kiitos vastauksesta!
Ei mahda startilta tulla, eikös se tule niissä missä vettä lämitetään ja eikös 211 maleissa ole vastus ilman lämmitämiseen
lämitys laitteen sisällä
Nyt alko suuri epävarmuus :D en oo tuosta aivan varma,jotenkin oli semmonen mielikuva että tuossa on se vesilämppäri. sehän selviää kun kattoo mitä piuhoja tartilla on:) onko ilmalämppärillä samaa oireyhtymää kun sillä vesilämppärilläkin että syö akun tyhjäks?
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5932
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Huhtala_ kirjoitti:
FinlandMerceds kirjoitti:
Huhtala_ kirjoitti:
FinlandMerceds kirjoitti:
Huhtala_ kirjoitti:Moro!

S211 -06 320 keksi tuossa semmosen tempun ettei starttaa kun avaimesta vääntää. Virrat tulee ja kun nopeasti vääntää avaimet nollasta startille,startti vähän lyö päälle. Jonkun tovin kun odottelee ja pitelee virtoja päällä niin lähtee pyörittämään aivan normaalisti ja saattaa toimia päivän ihan hyvin kunnes taas sama herpes iskee. Oon pystyny yhdistämään että jos keppi ei mene D:ltä P:lle ilman että löysää jarrua R:rrän kohdalla niin ei sen sammutuksen jälkeen lähde käyntiin.
Tänään oli vastaava tilanne kun ajoin parkkiin että keppi ei mennyt P:eelle ilman jarrun löysäämistä jotenka jätin auton käymään,lähtiessä ei sitten saanut keppiä pois Parkilta.

Jarruvalo katkasia vaihdettu ja keppi siirretty manuaalisesta N asentoon eikä kummallakaan mitään vaikutusta.

ABS valot palaa,mutta en tiedä onko sillä vaikutusta tähän kun kuitenkin joskus auto toimii muuten täysin moitteitta.

Autosta oli lentokentällä seisonnan aikana tyhjentynyt akku ja jouduttiin antamaan buusterilla keulasta virtaa että lähti käymään,mutta kuitenkin nämä kaikki edellämainitut oireet oli ennen tätäkeissiä. Luulen että moottorin lämmitysvastus on kyrvähtänyt kun syö akun 2 viikossa käytännössä tyhjäksi(eikä ole kuin 1,5 vuotta vanha AGM)

Voiko motonetin ''laatu''katkasia olla jo valmiiksi sökö kun ei minusta hirvittävää eroa vanhaan ollu,yhtä pilipalin tuntusia kummatkin.Jarruvalot kuitenkin toimii täydellisesti
06 siis sbc jarruilla niin jos siinä systeemissä on vikaa estää oasa niistä myös kepin siirron posi p asennosta ja jotkut käynistymisen,
mutta käynistymis vaiva vakutta enemään että jossain huono liitos tms mikä alkaa yhdistämään kun ympäristö hiukan lämpenee, tarkista että samit (sulake laatikot) on kuivat rellet eikä niiten paikat hapetuuneet, korin ja koneen välin maa sekä akun navat
jos epäilet sähköistä lisä lämmitintä niin ota siltä sulake pois se on hantin jalka tilassa,
kannatta käytää myös jossain testerin piuhan päässä niin saa tarkempaa suuntaa keppi/käynnistys vaivaan, tarkist myös että öljyä ei ole vaihteiston ohjaus boxsissa/sen liittimissä
Joo,Starin saan loppuviikosta hyppysiin,sitte luultavasti selviää enemmän,paniikissa autottomana tutkiskelua vaan tämä :D
Toi abs vika voi ollakki ihan looginen tuohon kepin siirtoon kun keppiä ei saa Parkille jos ei löysää poljinta.

Jos otan lämppäriltä sulakkeen irti,se on kaiketi ohjausvirta eikä ns'päävirta'' eikös päävirta näissä tule startilta sinne lämppärille. taidan eliminoida koko paskan sieltä
Kiitos vastauksesta!
Ei mahda startilta tulla, eikös se tule niissä missä vettä lämitetään ja eikös 211 maleissa ole vastus ilman lämmitämiseen
lämitys laitteen sisällä
Nyt alko suuri epävarmuus :D en oo tuosta aivan varma,jotenkin oli semmonen mielikuva että tuossa on se vesilämppäri. sehän selviää kun kattoo mitä piuhoja tartilla on:) onko ilmalämppärillä samaa oireyhtymää kun sillä vesilämppärilläkin että syö akun tyhjäks?
Ei ja se vesilämpärikin syö yleensä akun hetkessä tyhjiin eikä päivissä
Mökkillä
'
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4690
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Veikkaan että jää can väylään virta mikä tyhjentää akun. Se tyhjentää akun parissa päivässä helposti, ja huonon akun yössä.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5932
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

MJPfin kirjoitti:Veikkaan että jää can väylään virta mikä tyhjentää akun. Se tyhjentää akun parissa päivässä helposti, ja huonon akun yössä.
ja yleisiä syitä mitkä pitää väylään hereillä, penkkien boxsit, radio, vetttä lattioilla sulkeboxseissa, ovien johto sarjat rikki
paljon juttu löyttyy aiheesta
Mökkillä
'
Huhtala_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Su 09.03.2014 17:05

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja Huhtala_ »

Noniin. starin kanssa päivä kikkailtu. Olihan alijännite taas tehny muutaman koodin. Mutta uuden akun ja koodien nollailujen jälkeen jäi N5/5 ojainlaite elektroninen valitsin vipumoduli EWM. pikaisen starfinderin kautta ilmeni että se syy piilee siellä vaihdekepissä. lisämainintana star anto Häiriytyneissä toiminnoissa Moottori-startin,eli siellä se syy on. Onko noille kukaan tehny ite mitään? KL tarjos uutta osaa vaivaiseen 750 euron hintaan.
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5932
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Huhtala_ kirjoitti:Noniin. starin kanssa päivä kikkailtu. Olihan alijännite taas tehny muutaman koodin. Mutta uuden akun ja koodien nollailujen jälkeen jäi N5/5 ojainlaite elektroninen valitsin vipumoduli EWM. pikaisen starfinderin kautta ilmeni että se syy piilee siellä vaihdekepissä. lisämainintana star anto Häiriytyneissä toiminnoissa Moottori-startin,eli siellä se syy on. Onko noille kukaan tehny ite mitään? KL tarjos uutta osaa vaivaiseen 750 euron hintaan.
Mikäs tuossa sitten on jos uuden saa noin halvalla,
paljonhan noita keppi yksiköitä on nähty mitä on ruokittu
ransakan perunoilla, juotettu colaa ja jälkiruuaksi kahvia päälle,
vaikka mittään noista ei pitäis olla autossa avonaisena...
niin niitä pois putsailemalla on joskus elvytys onnistunut,

laitta käytettyn samanlaisesta autosta jos kehtaa käytettyä halpaa nehän on yleensä naurettavan halpoja ~350€
Mökkillä
'
Huhtala_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Su 09.03.2014 17:05

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja Huhtala_ »

FinlandMerceds kirjoitti:
Huhtala_ kirjoitti:Noniin. starin kanssa päivä kikkailtu. Olihan alijännite taas tehny muutaman koodin. Mutta uuden akun ja koodien nollailujen jälkeen jäi N5/5 ojainlaite elektroninen valitsin vipumoduli EWM. pikaisen starfinderin kautta ilmeni että se syy piilee siellä vaihdekepissä. lisämainintana star anto Häiriytyneissä toiminnoissa Moottori-startin,eli siellä se syy on. Onko noille kukaan tehny ite mitään? KL tarjos uutta osaa vaivaiseen 750 euron hintaan.
Mikäs tuossa sitten on jos uuden saa noin halvalla,
paljonhan noita keppi yksiköitä on nähty mitä on ruokittu
ransakan perunoilla, juotettu colaa ja jälkiruuaksi kahvia päälle,
vaikka mittään noista ei pitäis olla autossa avonaisena...
niin niitä pois putsailemalla on joskus elvytys onnistunut,

laitta käytettyn samanlaisesta autosta jos kehtaa käytettyä halpaa nehän on yleensä naurettavan halpoja ~350€
Joo,se on tossa pöydällä aukeamassa. Oli vaan niin pieni torxi ettei multa semmosta sattunu löytymään,täytyy huomenissa käydä motonetista hakemassa vähän työkaluja. ei silti näkyny keppimodulin sisällä mitään syötettyä,tai sitten on ne ranskalaiset syöny jo :D Onko nämä kuinka yleisiä remontteja näissä? että kannattaako sitä purkaamon mallia edes harkita jos siellä on tulossa sama herpes vähänajan päästä.

EDIT: Näkyy olevan ebayssa satasen kummankin puolin noita myynnissä. Taidan tilailla sieltä
FinlandMerceds
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5932
Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
Paikkakunta: Mökillä

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja FinlandMerceds »

Huhtala_ kirjoitti:
FinlandMerceds kirjoitti:
Huhtala_ kirjoitti:Noniin. starin kanssa päivä kikkailtu. Olihan alijännite taas tehny muutaman koodin. Mutta uuden akun ja koodien nollailujen jälkeen jäi N5/5 ojainlaite elektroninen valitsin vipumoduli EWM. pikaisen starfinderin kautta ilmeni että se syy piilee siellä vaihdekepissä. lisämainintana star anto Häiriytyneissä toiminnoissa Moottori-startin,eli siellä se syy on. Onko noille kukaan tehny ite mitään? KL tarjos uutta osaa vaivaiseen 750 euron hintaan.
Mikäs tuossa sitten on jos uuden saa noin halvalla,
paljonhan noita keppi yksiköitä on nähty mitä on ruokittu
ransakan perunoilla, juotettu colaa ja jälkiruuaksi kahvia päälle,
vaikka mittään noista ei pitäis olla autossa avonaisena...
niin niitä pois putsailemalla on joskus elvytys onnistunut,

laitta käytettyn samanlaisesta autosta jos kehtaa käytettyä halpaa nehän on yleensä naurettavan halpoja ~350€
Joo,se on tossa pöydällä aukeamassa. Oli vaan niin pieni torxi ettei multa semmosta sattunu löytymään,täytyy huomenissa käydä motonetista hakemassa vähän työkaluja. ei silti näkyny keppimodulin sisällä mitään syötettyä,tai sitten on ne ranskalaiset syöny jo :D Onko nämä kuinka yleisiä remontteja näissä? että kannattaako sitä purkaamon mallia edes harkita jos siellä on tulossa sama herpes vähänajan päästä.

EDIT: Näkyy olevan ebayssa satasen kummankin puolin noita myynnissä. Taidan tilailla sieltä
Kokeile jos sen on nälkä (sen takia ihmiset niitä kai ruokki että jaksaa toimia...) tarjoa sille vaikka lihapiirakka...

ebay tai jostain ehjä käytetty, jotkut toimii yhtä pitkään kuin autossa peltiä riittä ja jotku hajoilee
Mökkillä
'
Huhtala_
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Su 09.03.2014 17:05

Re: S211 ei starttaa eikä huoli pykälää

Viesti Kirjoittaja Huhtala_ »

JEP! purkasin sen vaihdeanturilaatikon. Putsasin sähkökomponenttiaineella piirikortin hyvin ja nakkasin uuniin. kymmenen minuuttia kahdessa sadassa ja paikallee, lähtipä tuo pelaamaan. Vaan saa nähä että kuinka kauan :D
Vastaa Viestiin