Saanko ihan pulttaa-kiinni periaatteella käymään vanhemman kapiakantisen suodatinjalat, Sekä öljyn että polttoaineen?
Syy tälle olisi päästä eroon lämmönvaihtimesta (jos on), saada alumiinikansi suodatinkoteloon ja polttoaineen suodatinjalka siksi vaihtoon että pääsee eroon noista hirveän mallisista polttoainelinjoista..
Avain on linkkumallinen, niin sekään ei aiheuttane ongelmia, vikavaloihin voi laittaa aikareleen ym.. Mites hehkurele, ainakin OM602.982 (290TD) taitaa vaatia paljonkin sähköä verrattuna vaikka om601-3 releeseen? olisiko syytä vaihdella samalla perus 602:sen hehkurele, toki myös maatunut hehkun johtosarja olisi varmaan hyvä uusata samalla..
Paljon kysymyksiä, auto vuosimallia 93 tai 94, vapaasti hengittävää mallia. Onko mitään muuta mitä ottaa huomioon? jokunen OM601-603 purettuna niin vanhanmallisien osien swappaus ei tuota ongelmia. Tarkoitus nimenomaan poistaa mahdollisimman paljon muovihiluja, EGR ym.. Mietinvaan että tarviaako tilailla mitään uutta, niin hyvä olis tietää tarkalleen mihin ryhtyy. Loota on onneksi 717.466/tjsp, eli se ei tuota ongelmia (ennenkuin kolmonen särkyy kuminpoltossa...


