Alunperin auto oli ruman ruskee maaliltaan ja myös ruosteen takia... oikea takakylki oli mällätty ja sisällä oli vaalea kangas, joka homeessa.
Autoa hitsattiin sen kuukauden verran ja maalattiin mustalla.
Sisusta vaihdettiin mustaksi ja vanhat homeiset penkit vaihdettiin kuppeihin.
Alunperin autossa oli OM602 vapari automaattiaskilla jota edellinen omistaja oli yrittänyt ahtaa huonoin tuloksin,
tilalle laitettiin OM605 ahdettuna 42garretilla ja 7mm pumpulla jonka perään mersun orkkis manuaali,
josta penkattiin noin 370hp pyörältä.
Pari kesää tuli ajeltua ja vaihdelaatikkoja särkyi harvase kuukaus.
Nyt tuli vanha diisselikone myytyä ja aika muuttaa auto etanolille.
Alussa oli tarkotus laittaa 2.6 M103, sen jo kerkesin purkaa ja öljysuihkut värkätä yms, kunnes meni mielenkiinto ja tilalle hommasin muutaman M104 koneen.
Sen verran hommaa jo aloitettu että moottori purettu, 2.8:sta kanget, männät ja kampiakseli 3.2:sen lohkoon (koska 2.8 lohkossa ei suihkuja ollut)
Alakertaan vaihdoin uudet laakerit ja yhteen mäntään tuli hommattua renkaatkin kun napsahti asentaessa poikki.
Tutulta tuli ostettua bemarin 6v zf laatikko mersun kopalla joten sen puolesta bolt on.
Kytkimeksi tulee 765sre joka sorvataan taas tuttuun ja turvalliseen 200d vauhtipyörään sopivaksi.
Ahtimeksi vesijäähdytteinen gt35 #16 pesällä ja moottorinohjauksena tatech.
Vklp sain motivaatiota ja rupesin värkkäämään pakosarjaa. Oli aika ahdas saada t3 laippaan mahtumaan 6kpl 42mm putkee ilma että menee kollektori kauheen leveäksi,
joten tein 3 putkea ja haaroitin jokaisen kahtia Vielä 1-6 pytylle 90 mutkat ja 2-5 45 mutkat, tuo 3-4 pitää hieman ässän malliseksi vielä tehdä.
Tuli myös jokunen kuukaus sitten käyttis tenava paikattua ja maalattua
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
että menee muovilista nätisti paikalleen...