W204-2011 jurisee
W204-2011 jurisee
Elikkä 50-60 välissä vähän jurisee,ei johdu renkaista,olisiko kardaanin tukilaakeri menny?vai onko näissä jokin muu mikä tyypillisesti menee?ajettu 259000km,automaatti 2,1litranen farkku
Re: W204-2011 jurisee
pete695 kirjoitti:Elikkä 50-60 välissä vähän jurisee,ei johdu renkaista,olisiko kardaanin tukilaakeri menny?vai onko näissä jokin muu mikä tyypillisesti menee?ajettu 259000km,automaatti 2,1litranen farkku
oliskos vinkkiä?
E sarjassa ainakin jurinoita aiheutti vaihdelaatikon
takimmaisen tukikumin rikkoontuminen . Uuden vaihto auttoi .
takimmaisen tukikumin rikkoontuminen . Uuden vaihto auttoi .
onko tuo vaihdelaatikon tukikumi helppo itse vaihtaa???joutuuko jotain purkamaan edestä pois`?
olisiko kuvatusta,missä tuo kumi sijaitsee,niin ei tartte arpoa,ei nämä mersut ole niin tuttuja itselle
olisiko kuvatusta,missä tuo kumi sijaitsee,niin ei tartte arpoa,ei nämä mersut ole niin tuttuja itselle
Onko kuvaa missä sijaitsee ja saako itse vaihdettua kotona?
Mulla E malliin vaihtoivat merkkiliikkeessä, reilu tunti ja reilu 200 eur. Pakoputken kuulemma joutuu käyttämään irti. Kai sen kotioloissakin vaihtaa jos auton saa nosturille.
vien auton merkkikorjaamoon alkuperäinen kumi+työ 170€
katsotaan auttoiko
katsotaan auttoiko
no niin,vaihdelaatikon tukikumin vaihto auttoi,tulipa hiljainen peli,laittoivat vielä ihan itse moottorinsuojamuoviin uudet kiinnikkeetki+kumit
merkkihuolto
laatikontukikumi
etummaisen tunkkauskumin uusinta(tunkinpaikka)
työ yht 213€ ei paha
merkkihuolto
laatikontukikumi
etummaisen tunkkauskumin uusinta(tunkinpaikka)
työ yht 213€ ei paha