atlas kirjoitti:On tainnut olla että jos perän anturi kerää tarpeeksi metalli hilua se sotkee lukua...eli ottaa sen pois ja putsaa...paperi tulloa reikään siksi aikaa että öljyt pysyy sisällä.
Toisekseen onko pyörän koko sama edessä ja takana?
Täytynee sekin vielä katsoa.
Renkaat on täysin samankokoiset edessä ja takana.
julein kirjoitti:Syynää anturien johdot
Päällisin puolin ehjät, pikkutarkasti en niitä kylläkään ole tarkistanut, täytyy nekin katsoa että mahdollisimman halvalla selviäis..
julein kirjoitti:ja ootko vikakoodeja kattonu? Ei ollu koneesta mainintaa mutta ainakin e280 ilmoitti selkeästi vasemman etupyörän ku vanhassa autossa valo syttyi. 300 on kai jotenkin erilainen diagnostiikka, mutta 280 ja 320 pitäs ainakin pystyä vähän rajaamaan mahdollista vammaa..
Tai sitten mun muisti tekee temppuja. Siitä on jo aikaa kun oli w124, joten sekin on mahdollista, eikä diagnostiikka kerro abs mitään
Semmonen hassu mielikuva ainakin on että ledi testien jälkeen vika olisi paikallistunut ja anturin johdon korjauksella valo pysyi pois
En ole vielä, kun ei ole mokomaa välkkytesteriä, tässä siis 16 pinninen töppeli ilman sitä nappia, saako siitä muuten tietoja ulos kun sillä ledihässäkällä?
Ja tosiaan kolmelitranen..
Veikkaukseni ainakin on että jotain tekemistä anturien kanssa, kun valo tosiaan syttyy vasta kun on parisen metriä ajanut, eli ei ns. "pysyvä" vika, silloinhan valo palaisi kokoajan?
Perän abs anturi näyttänee sijaitsevan vasemmalla puolella perää, jos laittaa auton vasemmalta pukeille niin että on kallellaan oikealle niin mahtaakohan sieltä paljon öljyä silloin pyrkiä pois? asd perä ja 1.1l öljytilavuus.