Irroitin K40 releen kylmäjuotoksien korjaamista varten ja tuo ympyröity johtoliitin purkeni käsiin.
Keskimmäisten johtojen järjestys saatoi vaihtua.
Onko kellään kuvaa/tietoa menikö tuo oikein päin?
Kaikki tuntuu pelaavan.
Auto on SLK R170 -97
K40 releen johdot
K40 releen johdot
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: K40 releen johdot
Mikä moottori? Ei ainakaan sulakkeiden määrän perusteella ole 230K.
Myydään 200cdi w203 osina ja ehjä W211 avari puskuri.
* C4
C218 - W211 - R170 - R171
* C4
C218 - W211 - R170 - R171
Re: K40 releen johdot
Onko tuo B-liitin?
Re: K40 releen johdot
Auto on 2.0 SLK.
Liitin näyttäisi tuolta B-liittimeltä, mutta siihen tulee vain neljä johtoa.
Jos tuosta kuvasta jotain voisi päätellä, olisi johdot juurikin väärin päin.
Kaikki tuntuu toimivan, mihinkähän noissa sitten virrat kulkee?
Liitin näyttäisi tuolta B-liittimeltä, mutta siihen tulee vain neljä johtoa.
Jos tuosta kuvasta jotain voisi päätellä, olisi johdot juurikin väärin päin.
Kaikki tuntuu toimivan, mihinkähän noissa sitten virrat kulkee?
Re: K40 releen johdot
Auton tiedot kun tarkentuu niin kuvatkin muuttuu (vaikka ei siinä merkityksellistä eroa ollut, tässä autossa vaan yhtä johtoa ei käytetä). Bensapumppu on saanut jatkuvasti käyttöjännitteen eikä releellä ohjattuna. Pumpun rele kytkee jännitteen 30z-piiriin. Jos kaikki muu autossa on kunnossa niin ei riko mitään mutta pahimmassa tapauksessa tulee bensaa jatkuvalla syötöllä oikosulun sytyttämään liekkiin...