Eli ässässä n.viikko sitten syttyi punainen akun kuva mittaristoon joka sitten sammui hetken kuluttua, mutta palasi pari kertaa uudelleen. Sen jälkeen kerran päivässä tullut ajon aikana, joka toinen päivä.
Konehuoneen akusta mitattu tyhjäkäynnillä 13.5v ja kontin akun johdonpäästä (jos lienee oikea paikka tuo akun viereisen rasian kannen alla oleva "napa" + konehuoneen akun miinusnavasta = 14.5v)
Starilla katsottu foorumilaisen toimesta, että tänään myös veholla pikatesti.
Koodeja tuli:
ZGW - 9001 - Ohjainlaite N93 on rikki.
CDI5:
2249-004 Tarkasta rakenneosa G2 (generaattori). Rakenneosan G2 mekaaninen vika
2248-004 Tarkasta rakenneosa G2. Sähköinen vika
Sam-kulj - Rakenneosassa Paikannusvalo tai rakenneosaan vievässä johdossa on oikosulku tai virtakatkos
BNS:
9014 Virtaa kuluttavien laitteiden ja varusteiden poiskytkentä on aktiivinen.
902B Virtapiirin 61 tila ei uskottava.
Sitten oli vielä TSG-VL peilinlämmityksessä on virtakatkos.
Vehollakaan ei nyt oikein osanut juuta eikä jaata sanoa. "Varmaan laturi". Huvikseen sitä en osta

Edit: Ja tosiaan auto ollut jokapäiväisessä käytössä, toiminut mielestäni normaalisti ja ei ole kytkenyt mitään laitteita automatic pois. Jännitettä en ole päässyt mittaamaan kun valo syttyy, ostoslistalla tuollainen tupakansytytin paikkaan menevä mittari.