Autoni on ruvennut herjaamaan vasemman puoleista kääntymisvaloa, ettei se pala . Voiko toiminnan saada jotenkin pois päältä, koska sillä
ei mielestäni ole oikein mitään virkaa ? Vai pystyykö polttimon jotenkin vaihtamaan , vai esittävätkö koko umpion uusimista ?
Jos jollain on asiasta tietoa ja kokemusta, niin mielelläni ottaisin sitä vastaan.
MB W204 vm. 2008 kääntymisvalo
Re: MB W204 vm. 2008 kääntymisvalo
Eikös 2008-mallisessa kääntymisvalo ole toteutettu sumareilla eli vaihda sumarin polttimo. Oletan että puhutaan siitä hitaassa nopeudessa risteyksessä (jyrkässä käännöksessä) syttyvästä valosta eikä kurviajovaloista?
Mun 204:ssä se on just sumuvalolla toteutettu, käännä ne päälle ja kato onko polttimo rikki. Ajotietokoneen valikossa on kohta: surround lightning, liekö se just toi kaarrevalo-ominaisuus
surround taitaapi olla saattovalot ja niiden ohjaus, cornering light on tuo kääntymisvalo ainakin starin valikoissa
menee sekoiluksi mallien kesken (pahoittelut siitä) mutta mun C219:ssä on SA koodi 615 bi-xenon with active curve light, mitä ei kuitenkaan jonkun lähteen kanssa pitäisi saada jos on 772 AMG styling package (mikä myös löytyy). No kuitenkin sumarilla toimivan kääntymisvalon tuohon sai aktivoitua starilla, sivujumppaahan käynnistyksessä nuo bi-xenonit tuossa eivät tee, minkä olemassaolo taas antaisi osviitan että kurvivalo toimisi aktiivisesti ajovaloa kääntämällä (miksi MAG paketti tämän estäisi, en tiedä)
menee sekoiluksi mallien kesken (pahoittelut siitä) mutta mun C219:ssä on SA koodi 615 bi-xenon with active curve light, mitä ei kuitenkaan jonkun lähteen kanssa pitäisi saada jos on 772 AMG styling package (mikä myös löytyy). No kuitenkin sumarilla toimivan kääntymisvalon tuohon sai aktivoitua starilla, sivujumppaahan käynnistyksessä nuo bi-xenonit tuossa eivät tee, minkä olemassaolo taas antaisi osviitan että kurvivalo toimisi aktiivisesti ajovaloa kääntämällä (miksi MAG paketti tämän estäisi, en tiedä)
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ei ole omaa sulaketta. Jos sumuvalo palaa normaalisti on polttimo ja sulake ehjä ja vika on muualla.Kartsa650 kirjoitti:Kyselinkin jo tuossa aijemmin tuosta kaarrevalosta ja haluaisin tietää onko sille valo ominaisuudelle oma sulakkeensa, sillä sumuvalo palaa ihan normaalisti ?
Mikä tarkalleen ottaen on mittaristossa näkyvä herja?
W204 hinnaston mukaanMiHe kirjoitti:mun C219:ssä on SA koodi 615 bi-xenon with active curve light
614 = Bi-Xenon, kääntymisvalot sumuvaloissa
622 = Intelligent Light System, Bi-Xenon joissa aktiiviset kaarrevalot, kääntymisvalot sumuvaloissa
Kiinnostaakin siis onko Kartsa650:n autossa jompi kumpi em. systeemi vai perusvalot (joihin joku on jälkiaktivoinut kääntymisvalot?)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.