Morjesta! Tuli pitkästä aikaa hommattua 220cdi farkku paavo rojektiksi vm 1999. Vähä olisi valojen kans probleemaa kun jarruvalot palavat kokoajan takana paitsi lisäjarru valo kontissa toimii normaalisti että missä vois olla vika?
Ja semmonen kans kun käyntiin laittaa ni ajovalot ja takavalot syttyvät automaattisesti vaikka ajovalo kytkintä ei oo hipastukkaan??
noissa ei varmaan pitis olla automatiikkaa ajo valoissa?? ei ainakaan ollu mun 300 td paavossa.
jarruvalojen kytkin polkimen luota tsekattu samoin polttimot yms...
jottain raplattu ja kytketty mäne ja tiiä mutta tietäskö joku???
Jarruvaloille tulee kuitenkin normaalisti virtaa? Viime syksynä kun oman väykyn vasemmanpuolen jarruvalon polttimo paloi ja pistin uuden tilalle niin eipäs valo syttynyt uudella polttimolla. Sitä tuli kotipihassa ihmeteltyä, yleismittarilla kun katsoi niin virtaa tuli normaalisti valolle mutta polttimo ei vain syttynyt. Ratkaisu ongelmaan oli takavalojen ns. piirilevyn kontaktipinnan puhdistus hiomapaperilla polttimojen kiinnityskohdalta sekä polttimon kannan puhdistus tästä kierrettävästä osasta jolla polttimo on kiinni tässä piirilevyssä. Näissä kohdissa oli jonkinverran hapettumaa sekä myös aavistus ruostetta eli kontaktivikaa. Puhdistus ja kontaktipinnan parantaminen hiomapaperilla ja CRC:llä ja homma toimi taas.
Onko sulla väykyssä tehdasasenteiset xenonit? Oma väykky on vuosimallia 1997 ja xenonpoltimoilla varustettu, ja siinä syttyy myös ajovalot automaattisesti vaikkei ajovalokytkimeen koske vaan on tuossa nolla-asennossa. Vastaava väykky harrastepiirissä, jossa on perus halogeenipolttimot niin siinä ei ajovalot syty automaattisesti. En ole varma, syttyykö xenoneilla varustetuissa väykyissä ajovalot automaattisesti päälle vai onko lisävaruste tai jotain vastaavaa.
Jos jarruvalot ei pala missäänolosuhteissa, ni Valokatkaisinmoduulissa olevat sulakkeet on katsottu? faceliftistä löytyy ainakin ja voi siitä löytyä valoautomatiikkakin..
joo ihan tavalliset halogeeni polttimot on ja ne syttyy. tänään jatkuu tutkimukset jarruvalojen osalta. tosiaan valokatkaisin yksikön purin jos esille mihin tulee noi vetokoukun sähöt ja minusta vähä liian vähän piuhoja kytketty. katkastu vaan paikalleen. pitää mittailla ja rapsutella kontakti pintoja... jos se siitä... kiitoksia vinkeistä noi auto sähköjutut ei ole oikein hallussa ku piuhaa ni perkeleesti.
w124 paljo helpompi tappaus ja onneksi w211 on vielä pelanna iliman suurempia ongelmia