Päivitystä tilanteeseen vähän myöhässä.
Eli vika lieveni aika paljon ekan postauksen jälkeen = ensimmäisen kiihdytyksen jälkeen ei enää täristänyt joten annoin auton olla. Nyt tänä syksynä kun kelit on alkanut viilenemään niin vika on tullut takaisin ja aloin tutkimaan asiaa uudestaan.
Aloitin suuttimien paluuvuodon testauksella kylmällä moottorilla ja tuloksena 1. ja 4. suuttimen paluuvuoto melkein kaksinkertainen.
Irroitin molemmat suuttimet ja puhdistin kärjet ultraääni pesurilla. Lopputuloksena moottori ei tärise enää kylmänä, mutta tärisee tyhjäkännillä silloin kun auto on täysin lämmin.

Tärinä korostuu vielä kun laittaa ilmastoinnin ''0'' napista pois päältä.
Tein uuden paluuvuoto testin lämpimänä ja tuloksena 4. suutin antaa huomattavasti korkeampaa paluuvuotoa.
Eli 1. suuttimen kärki ollut varmaan tukossa ja 4. on muuta vikaa.
https://prnt.sc/uusotg" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkin takaa löytyy kuva viimeisestä testistä.
Vasemmalta oikealle 1,2,3 ja 4 suutin. 1 ja 3. suuttimen määrät lähes samat.
Luulen että 2. suuttimen ero johtuu siitä että se ei ole alkuperäisosa. Tai sitten se on vain vähiten kulunein, en tiedä.
1., 3. ja 4. suutin osanumero = 0445110 055
2. suutin =0986435 133
Tänään hommattu uusi suutin päivitän tätä vielä kun olen saanut sen kiinni.