!
Re: Mercedes-benz SLK 230 kompressor vm. 2000
Tuon ajan mersut kaikki kovin ruostealttiita valitettavasti.
SLK ei yhtä paha kuin esim. väyrynen, osin sen takia että niillä ajettu vähemmän. Varsinkin talvisin.
Itsellä suunnilleen sama tilanne, ja omasta purin muovihelmat ja puskurit pois: ruostetta paljon, paljon enemmän kuin mitä päällepäin näytti.
Lokasuojissa oli pienen pienet kuplat puskurin saumassa, alta paljastui kämmenen kokoiset läntit joka nurkasta.
SLK:n puskurit hiertää maalin puhki sivuilta, ja ruoste muhii alla pitkään ennen kuin tulee edes näkyviin.
Sama helmojen päädyissä.
Omassa ei lähellekään puhki mistään, mutta pintaruostetta monessa paikassa.
Eli, ehdottaisin että suojaat sen kyllä.
Ota tai käske ottaa kaikki muoviosat pois, muu on turhaa.
Sieltä alta ei voi suojata tai korjata mitenkään muuten!
SLK ei yhtä paha kuin esim. väyrynen, osin sen takia että niillä ajettu vähemmän. Varsinkin talvisin.
Itsellä suunnilleen sama tilanne, ja omasta purin muovihelmat ja puskurit pois: ruostetta paljon, paljon enemmän kuin mitä päällepäin näytti.
Lokasuojissa oli pienen pienet kuplat puskurin saumassa, alta paljastui kämmenen kokoiset läntit joka nurkasta.
SLK:n puskurit hiertää maalin puhki sivuilta, ja ruoste muhii alla pitkään ennen kuin tulee edes näkyviin.
Sama helmojen päädyissä.
Omassa ei lähellekään puhki mistään, mutta pintaruostetta monessa paikassa.
Eli, ehdottaisin että suojaat sen kyllä.
Ota tai käske ottaa kaikki muoviosat pois, muu on turhaa.
Sieltä alta ei voi suojata tai korjata mitenkään muuten!