Leka kirjoitti:Hehee, taitaa tuosta kehkeytyä Suomen ärhäkkäin W123
Ainakin haastamaan sitä Mäntsäläistä.... Josta taitaa kyllä huhut olla kasvaneet tehoja enemmän?
Hyvältä näyttää, onhan koppa kaikenlisäksi kaikkien aikojen parhaassa värissä, 876... Odotellaan valtavia voimalukemia ja toivotaan tekniikalle pitkää ikää.
...Oishan noita aihioita...
Heh sanotaan mitä sanotaan mutta viime hetken juorut tästä laitteesta ovat sen verta hurjia ettei kehtoo kertoa...
Hmm, onko nyt kyseessä sama 932 Lapisblaun värinen vanha 240D?
Vihje: Timo L.:n auto on samanvärinen....
Leka kirjoitti:Hehee, taitaa tuosta kehkeytyä Suomen ärhäkkäin W123
Ainakin haastamaan sitä Mäntsäläistä.... Josta taitaa kyllä huhut olla kasvaneet tehoja enemmän?
Hyvältä näyttää, onhan koppa kaikenlisäksi kaikkien aikojen parhaassa värissä, 876... Odotellaan valtavia voimalukemia ja toivotaan tekniikalle pitkää ikää.
...Oishan noita aihioita...
Heh sanotaan mitä sanotaan mutta viime hetken juorut tästä laitteesta ovat sen verta hurjia ettei kehtoo kertoa...
Hmm, onko nyt kyseessä sama 932 Lapisblaun värinen vanha 240D?
Vihje: Timo L.:n auto on samanvärinen....
Joudut nyt kertomaan autosta mitä tiedät.
Jussi kertoili autossa olevan tosissaan karvan verran yli 300 kaakkia ja omistajan tuttavan mukaan piristystä on tekeillä, muuta en tiedä (vielä)
Soittelin tuossa tuttavalle ja hän tiesi kertoa tästä Mäntsälän "ihmeestä" sen verran, että kone on 3.0 12V turbo mylly muuttuva siipisellä turbolla, vesicoolerilla, pumpussa isot elementit, itse tehty pakosarja, itse tehty imusarja ja kanttakin on vähän muokattu.
Alkas oleen rojekti siinä mallissa että huomenna vois ottaa savut.
Ajamaan pääsee vasta ens viikolla , on vielä kaikenlaista viimeistelyä.
Ahtamaton syöttö on n.45 ja ahdettu n.80 kuutiomilliä. Ahdettu syöttö on napilla pois kytkettävävissä. Eiköhän nuo talvikelillä riitä nuotki syötöt.
Huomenna ollaan taas paljo viisaampia
rehtijii kirjoitti:Alkas oleen rojekti siinä mallissa että huomenna vois ottaa savut.
Ajamaan pääsee vasta ens viikolla , on vielä kaikenlaista viimeistelyä.
Ahtamaton syöttö on n.45 ja ahdettu n.80 kuutiomilliä. Ahdettu syöttö on napilla pois kytkettävävissä. Eiköhän nuo talvikelillä riitä nuotki syötöt.
Huomenna ollaan taas paljo viisaampia
kylläpä se käyntiin lähti öljynpaineet meinas olla hukassa mutta kyllä ne sieltä viimein löyty. ajamaan ei vielä pääse-joutuu vielä teettämään sopivan mittasen etukartaanin arkipäivänä , laatikko siirty muutaman sentin alkuperäsestä tällistä.
rehtijii kirjoitti:kylläpä se käyntiin lähti öljynpaineet meinas olla hukassa mutta kyllä ne sieltä viimein löyty. ajamaan ei vielä pääse-joutuu vielä teettämään sopivan mittasen etukartaanin arkipäivänä , laatikko siirty muutaman sentin alkuperäsestä tällistä.
Ei sattuisi se kardaani olemaan saman mittainen kuin om603, automaatin ja w126- korin yhdistelmässä. Sellainen, teetetty kardaani nimittiäin olisi valmiina.
ei vielä päässy koeajolle tänäänkään on siinä niin pirusti kaikenlaista
näpräämistä ja ei vihtis keskeneräsellä lähtä ajeleen. näpsin kuvia vaikka
huomenna kun alkas kaikki oleen suurinpiirtein valmista.
Onko kurtut ilmansuodattimesa vanhoja perintöjä
vai onko tullu nykysin. vähä näyttäis että happikato vaivaa :lol:
asiallisen näkönen peli, saattaa joku erehtyä ko sajatellen ja lähtee
kinnaahan (laiskan) yykaakoon ohi :shock:
No tuo ilmanputsari on jo vanha ja huono muutenki , vaihtuu kohta parempaan.
No mikäs tuossa kuulerissa on vikana
No se cooleri näyttää siltä kuin olisi parista Viton coolerista otettu kennot ja hitsattu yhteen. Ei näytä kovin tehokkaalta, vaikka ulkonäkö voi pettää.
Tilaapa kunnollinen putsari Stoneheadilta, ei varmana mene lyttyyn...