Lukio-Saksalla ei auennut, varsinkin kun tuli päästyä kursseista läpi vain siksi, ettei opettajan tarvinnut enää minua nähdä, joten Kuukkelin kääntäjän avustuksella vaikuttaisi jotain tuotantohäiriöitä olevan. Mistä tämä tieto löytyi? Pitääpä kysellä myyjältä missä mennään, kun ainakaan itselle ei ole mitään toimitusvaikeuksia tiedotettu, toisaalta en ole saanut koko myyjää pihteihin pariin viikkoon, kun olisi ollut muitakin tiedusteluja asialistalla.DBFI kirjoitti:Mikähän C-mallia kiusaa kun vastaavissa isommissa ei samaa ongelmaa:
19.9.
Bei den C-Klasse Plug-In-Hybrid Modellen C 300e (Limousine & T-Modell), C 300de (Limousine & T-Modell) sowie beim C 300e 4matic Limousine kommt es aktuell zu Verzögerungen bei der Auslieferung (eventuell gibt es sogar einen Auslieferungsstopp). Genaue Details dazu möchte Mercedes nicht nennen. Die C-Klasse Plug-In-Hybrid Modelle fehlen ebenfalls derzeit noch auf der BAFA Liste der förderfähigen Fahrzeuge. Wie lange diese Verzögerungen sind konnte auch nicht spezifiziert werden.
Der gleiche/ähnliche Triebstang wird auch im E 300e, E 300de und S 560e verbaut. Dort gibt es keine Probleme.
W205 C-sarja
Re: W205 C-sarja
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 10
- Liittynyt: To 14.03.2019 17:33
Re: W205 C-sarja
Suurinpiirtein käännös perustuen lukio-saksaan: C-Plugin-Hybrid malleissa (lueteltu) toimitusviiveitä, jopa toimituskatkos. Tarkempia tietoja Mercedes ei halua nimetä. Tämän vuoksi nämä mallit puuttuvat BAFAn tukikelpoisten autojen listalta. Sitä, kuinka pitkä viive on, ei voida sanoa. Samanlainen voimansiirto on malleissa: (lueteltu). Näissä ei ole ongelmia.Optilab kirjoitti:DBFI kirjoitti:Mikähän C-mallia kiusaa kun vastaavissa isommissa ei samaa ongelmaa:
19.9.
Bei den C-Klasse Plug-In-Hybrid Modellen C 300e (Limousine & T-Modell), C 300de (Limousine & T-Modell) sowie beim C 300e 4matic Limousine kommt es aktuell zu Verzögerungen bei der Auslieferung (eventuell gibt es sogar einen Auslieferungsstopp). Genaue Details dazu möchte Mercedes nicht nennen. Die C-Klasse Plug-In-Hybrid Modelle fehlen ebenfalls derzeit noch auf der BAFA Liste der förderfähigen Fahrzeuge. Wie lange diese Verzögerungen sind konnte auch nicht spezifiziert werden.
Der gleiche/ähnliche Triebstang wird auch im E 300e, E 300de und S 560e verbaut. Dort gibt es keine Probleme.
Re: W205 C-sarja
Kyselin Vehon myyjältä tästä, eikä siellä tiedetty minkään tuotannon viivytysten osalta mitään. Seuraavat luonnollisesti vain tehdasjärjestelmää eivätkä huhusivustoja, mutta voihan se silti olla, ettei tieto ole vielä tätä maailman peränurkkaa tavoittanut. Oma kuljetin viimeisimmän tiedon mukaan maassa jo joulukuun alkupuolella, mutta kilpiin vasta alkuvuonna.DBFI kirjoitti:Mikähän C-mallia kiusaa kun vastaavissa isommissa ei samaa ongelmaa:
19.9.
Bei den C-Klasse Plug-In-Hybrid Modellen C 300e (Limousine & T-Modell), C 300de (Limousine & T-Modell) sowie beim C 300e 4matic Limousine kommt es aktuell zu Verzögerungen bei der Auslieferung (eventuell gibt es sogar einen Auslieferungsstopp). Genaue Details dazu möchte Mercedes nicht nennen. Die C-Klasse Plug-In-Hybrid Modelle fehlen ebenfalls derzeit noch auf der BAFA Liste der förderfähigen Fahrzeuge. Wie lange diese Verzögerungen sind konnte auch nicht spezifiziert werden.
Der gleiche/ähnliche Triebstang wird auch im E 300e, E 300de und S 560e verbaut. Dort gibt es keine Probleme.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Re: W205 C-sarja
Tuon viestin lähde on kyllä sata kertaa luotettavampi kuin vehon myyjä (keskivertomyyjä). Tuskin tekee muuta kuin katsoo koneelta arvioituja toimitusaikoja, eihän sen koneella niiden viiveiden syitä kerrotakaan eikä myyjän sen paremmin kuin asiakkaan niitä oikeastaan tarvitsekaan tietää.
Re: W205 C-sarja
Tämä kieltämättä kävi mielessä ja nyt pieni hiki niskassa odottelen imoitusta, että toimitus venyy.. Alkaa olla sietokyky jo tapissa, kun tilausta tehdessä oli aluksi puhe syksyn toimituksesta, mutta Saksan viranomaisten kanssa tuli kuulemma WLTP mittausten osalta viivytyksiä, jonka vuoksi hinnastojenkin julkaisu venyi muutaman kuukauden oletettua pidemmäksi.DBFI kirjoitti:Tuon viestin lähde on kyllä sata kertaa luotettavampi kuin vehon myyjä (keskivertomyyjä). Tuskin tekee muuta kuin katsoo koneelta arvioituja toimitusaikoja, eihän sen koneella niiden viiveiden syitä kerrotakaan eikä myyjän sen paremmin kuin asiakkaan niitä oikeastaan tarvitsekaan tietää.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Re: W205 C-sarja
Btw mikä on tämä lähde?DBFI kirjoitti:Tuon viestin lähde on kyllä sata kertaa luotettavampi kuin vehon myyjä (keskivertomyyjä). Tuskin tekee muuta kuin katsoo koneelta arvioituja toimitusaikoja, eihän sen koneella niiden viiveiden syitä kerrotakaan eikä myyjän sen paremmin kuin asiakkaan niitä oikeastaan tarvitsekaan tietää.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Re: W205 C-sarja
Minä tilasin syyskuun alussa auton ja meni maaliskuulle toimitukseen. Eli puoli vuotta on toimitusaika. Tai siis tässä vaiheessa vasta arvioituOptilab kirjoitti:Btw mikä on tämä lähde?DBFI kirjoitti:Tuon viestin lähde on kyllä sata kertaa luotettavampi kuin vehon myyjä (keskivertomyyjä). Tuskin tekee muuta kuin katsoo koneelta arvioituja toimitusaikoja, eihän sen koneella niiden viiveiden syitä kerrotakaan eikä myyjän sen paremmin kuin asiakkaan niitä oikeastaan tarvitsekaan tietää.
No mulla ei ole suuri ongelma, koska tehtiin diili siten, että ajelen tällä nykyisellä siihen asti, kun uusi tulee. Elikä leasing jatkuu tällä nykyisellä ja vaihtuu sitten uuteen leasingiin, meni sitten vähempi tai enempi aikaa tuohon vaihtoon.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Re: W205 C-sarja
Moi. Tuli hankittua tuollainen w205 350e plug-in hybridi ja kun katselin varustelistaa, siellä oli merkitty 522 AUDIO 20 RADIO NAVIGATION CAPABLE NTG5, eli tuo on ilmeisesti Audio 20? Täällä kuitenkin on mainittu Comand ja Audio 20 erillisinä, mikä ero niillä on?
Re: W205 C-sarja
Minulla on juurikin tuo sama optio vuoden 2014 autossani 200C, siis bensa. Radio ja kaksi USB-pistoketta keskikonsolissa. Handsfree on kohtuullisen toimiva. Periaatteessa kytkeytyy internetiin, mutta se on niin hidas, ettei nettiä voi lainkaan käyttää. Siihen saisi tolkuttomaan hintaan vissiin päivitettyä navigaattorin. Comand on ihan eri juttu, mm navi valmiiksi. Mutta plug-in hybridisi lienee uudempi eli siinä on ehkä eri hilppeet?
Re: W205 C-sarja
Joo, tässä on Garmin map pilot valmiina, ja keskikonsolissa sd-korttipaikka sitä varten (+usb:t).
Mitä siinä Comandissa sitten on erilaista?
Mitä siinä Comandissa sitten on erilaista?
Re: W205 C-sarja
Jos tuohon Garminiin päivittää tuoreet kartat niin navin käyttöliittymä muuttuu "Mersumaisemmaksi". Comand vs. Audio 20 suurin etu tulee paremmasta näytöstä ja liikennemerkki kamerasta.
Re: W205 C-sarja
Harmi. Elin jo toiveissa että tähän olisi saanut aktivoitua liikennemerkit näkymään. Uudet kartat ei näköjään paljoa maksa, alkaen 30€ ebayssä. Pitääpä investoida niihin.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 10
- Liittynyt: To 14.03.2019 17:33
Re: W205 C-sarja
mikakoo kirjoitti:Moi. Tuli hankittua tuollainen w205 350e plug-in hybridi ja kun katselin varustelistaa, siellä oli merkitty 522 AUDIO 20 RADIO NAVIGATION CAPABLE NTG5, eli tuo on ilmeisesti Audio 20? Täällä kuitenkin on mainittu Comand ja Audio 20 erillisinä, mikä ero niillä on?
Minun tuli taas hankittua C205, C200 Coupe 4Matic, vuosimallikoodi 800, eli 2020. Varustelistassa näytti olevan koodi 506 (Audio 20 Radio Navigation-Capable NTG5.5), riittääköhän tuohon siis se, että hankkii sopivan SD kortin, esim tämän:
https://www.kunzmann.de/shop/en/interio ... tg-5-5.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo vaan on melko kallis verrattuna ebayn tarjontaan, mutta en ainakaan löytänyt ebaystä sellaista, joka olisi yhteensopiva tuohon autoon. Onko jollain tietoa asiasta?
Toinen mahdollinen juttu on kai käyttää Android Autoa, jolla saisi puhelimen sovellukset auton näyttöön, mutta sekään ei vielä kai ole saatavissa Suomessa?
Re: W205 C-sarja
No ainakaan omalle kohdalle ei mikään viivytys osunut, kun auto kuulemma eilen suunnitellusti valmistunut ja lähtee pian maailmanympärysmatkalle kohti sen ansaitsemaa nelivetomaisemaaOptilab kirjoitti:Kyselin Vehon myyjältä tästä, eikä siellä tiedetty minkään tuotannon viivytysten osalta mitään. Seuraavat luonnollisesti vain tehdasjärjestelmää eivätkä huhusivustoja, mutta voihan se silti olla, ettei tieto ole vielä tätä maailman peränurkkaa tavoittanut. Oma kuljetin viimeisimmän tiedon mukaan maassa jo joulukuun alkupuolella, mutta kilpiin vasta alkuvuonna.DBFI kirjoitti:Mikähän C-mallia kiusaa kun vastaavissa isommissa ei samaa ongelmaa:
19.9.
Bei den C-Klasse Plug-In-Hybrid Modellen C 300e (Limousine & T-Modell), C 300de (Limousine & T-Modell) sowie beim C 300e 4matic Limousine kommt es aktuell zu Verzögerungen bei der Auslieferung (eventuell gibt es sogar einen Auslieferungsstopp). Genaue Details dazu möchte Mercedes nicht nennen. Die C-Klasse Plug-In-Hybrid Modelle fehlen ebenfalls derzeit noch auf der BAFA Liste der förderfähigen Fahrzeuge. Wie lange diese Verzögerungen sind konnte auch nicht spezifiziert werden.
Der gleiche/ähnliche Triebstang wird auch im E 300e, E 300de und S 560e verbaut. Dort gibt es keine Probleme.
MB C300e 4Matic business AMG edition EQ Power -20
Re: W205 C-sarja
C350e tulossa. Onko tuulilasin vaihtaminen niin kallista, että lasivakuutus kannattaa?
Re: W205 C-sarja
Tuli laitettua alle C 250 Bluetec (vm. 2015) ja huomasin heti alkuun, että ulkopeilien alla olevat "tervetulovalot" ovat mykät kuin myös ovien kahvoissa olevista valoista 3/4. Nämä ovat lukemani mukaan vissiin aika yleisiä pimenemään?
Kahvojen valot on liian työläät vaihtaa, mutta nuo peilien valot voisin laittaa toimimaan kun kovin monimutkainen operaatio ei taida olla. Tietääkö joku mikä on noiden peilien LED-valojen varaosakoodi, että osaan oikeaa valoa hakea?
Kahvojen valot on liian työläät vaihtaa, mutta nuo peilien valot voisin laittaa toimimaan kun kovin monimutkainen operaatio ei taida olla. Tietääkö joku mikä on noiden peilien LED-valojen varaosakoodi, että osaan oikeaa valoa hakea?
Re: W205 C-sarja
Mulla -16 coupe ja ovenkahvavalo meni vehon piikkiin, mutta lätäkkövalo piti itse vaihtaa. Varaosa 35 euroa ja vaihtoon meni 5 min. Onkohan toin kahvavalo vain keyless- mallissa?
Re: W205 C-sarja
lateski kirjoitti:Tuli laitettua alle C 250 Bluetec (vm. 2015) ja huomasin heti alkuun, että ulkopeilien alla olevat "tervetulovalot" ovat mykät kuin myös ovien kahvoissa olevista valoista 3/4. Nämä ovat lukemani mukaan vissiin aika yleisiä pimenemään?
Kahvojen valot on liian työläät vaihtaa, mutta nuo peilien valot voisin laittaa toimimaan kun kovin monimutkainen operaatio ei taida olla. Tietääkö joku mikä on noiden peilien LED-valojen varaosakoodi, että osaan oikeaa valoa hakea?
Omasta c250 -16 mallisesta vaihdoin juuri nuo kummatkin peilivalot. Ei mikään paha homma, valot maksoi 35€ kappale.
Kuori irti peilistä ja sitten saa otettua valot irti klipsistä. Itsellä on tuo 360 kamera systeemi, niin sen peilikameran joutui irti käyttää että sai valon vaihdettua. En muista varaosa numeroa, mutta tiskillä kyllä tietävät, ainakin osasta oli tullut korvaava versio, toivottavasti kestävämpi olisi.
Kahvavaloista on myös 1 kpl rikki ja osa jo ostettuna, olikohan 45€kpl. Vaatii vaan vähän parempaaa inspiraatiota ruveta vaihtamaan kun joutuu melkein koko oven purkaa sisäpuolelta.
edit: Sen verran päivitystä, että otin kuitenkin tuon työn alle tänään ja vaihdoin tuon kahvaledin. Ei tuo nyt niin vaikea homma ollut loppujen lopuksi, seuraava menisi varmasti alta tuntiin.
-Ulkopuolen kahva irti, on kiinni yhdellä ruuvilla.
-Ovipahvi irti, lasi irti, kummatkin todella helppo ottaa pois.
-Sen jälkeen oven sisäosasta kaikki ruuvit reunoista pois, n. 10kpl jonka jälkeen sisäosaa pystyy raottamaan sen verran että kahvaledin saa irti liittimestään ja pitimestään.
Sitten kaikki kasaan vaan.
Ja tuo oli apukuskin ovi mihin vaihdoin.
Uusi ledi oli saman värinen kuin vanhatkin, vaikka netissä olikin juttua että olisi sävyeroa vanhassa ja uudessa.
Re: W205 C-sarja
No jos ei ole tiskilläkään varaosan hinta kovempi kuin 35€/kpl, niin käynpä sieltä kysymässä sitten. Itselläkin on tuo 360-kamerajärjestelmä, mutta videoiden perusteella vaikuttaa helpolla ja nopealle hommalle vaihtaa.
Ei varmaan enää 2015 vuosimallin autossa mene tehtaan takuuseen nuo kahvavalot? Vaikka mieli tekisi laittaa ne kuntoon, niin on se aika iso urakka repiä kolme ovea auki vain yhden valon takia. Huoltoon jos vie vaihtoon, niin tuntihinnat voi olla aika mahtavia. Huonoa suunnittelua kaikin puolin, kun luulisi että pelkästään kahvan irrottamalla saisi sen valonkin vaihdettua. Ennemmin toivon että tuo viimeinenkin valo pimenee.
Ei varmaan enää 2015 vuosimallin autossa mene tehtaan takuuseen nuo kahvavalot? Vaikka mieli tekisi laittaa ne kuntoon, niin on se aika iso urakka repiä kolme ovea auki vain yhden valon takia. Huoltoon jos vie vaihtoon, niin tuntihinnat voi olla aika mahtavia. Huonoa suunnittelua kaikin puolin, kun luulisi että pelkästään kahvan irrottamalla saisi sen valonkin vaihdettua. Ennemmin toivon että tuo viimeinenkin valo pimenee.
Re: W205 C-sarja
lateski kirjoitti:No jos ei ole tiskilläkään varaosan hinta kovempi kuin 35€/kpl, niin käynpä sieltä kysymässä sitten. Itselläkin on tuo 360-kamerajärjestelmä, mutta videoiden perusteella vaikuttaa helpolla ja nopealle hommalle vaihtaa.
Ei varmaan enää 2015 vuosimallin autossa mene tehtaan takuuseen nuo kahvavalot? Vaikka mieli tekisi laittaa ne kuntoon, niin on se aika iso urakka repiä kolme ovea auki vain yhden valon takia. Huoltoon jos vie vaihtoon, niin tuntihinnat voi olla aika mahtavia. Huonoa suunnittelua kaikin puolin, kun luulisi että pelkästään kahvan irrottamalla saisi sen valonkin vaihdettua. Ennemmin toivon että tuo viimeinenkin valo pimenee.
Sen verran tarkistin tuosta laskusta kun olin nuo hakenut, että peilivalot olivat 45€ kpl ja tuo kahvavalo 30€kpl.
Ja jos oikein muistan niin tuolle 360 kamera jutulle olisi hieman eri osanumerolla tuo peilivalo kun ilman kameroita olevaan.
Mitä netistä luin niin ilmeisesti noihin takaoviin olisi vielä helpompi vaihtaa nuo kahvavalot, ei tarvi ilmeisesti edes lasia nostaa pois, vaikka siinä ei kyllä minuuttia kauempaa mene.
Re: W205 C-sarja
KL-varaosissa taisi vuosi sitten maksaa n. 11€/kpl nuo kahvavalot. Veholta kysyin hintaa niin työlle ottavat n. 300€/ovi. Jäi vaihtamatta, takuuseen ei tosiaan mene, ei edes Jungeen.lateski kirjoitti:No jos ei ole tiskilläkään varaosan hinta kovempi kuin 35€/kpl, niin käynpä sieltä kysymässä sitten. Itselläkin on tuo 360-kamerajärjestelmä, mutta videoiden perusteella vaikuttaa helpolla ja nopealle hommalle vaihtaa.
Ei varmaan enää 2015 vuosimallin autossa mene tehtaan takuuseen nuo kahvavalot? Vaikka mieli tekisi laittaa ne kuntoon, niin on se aika iso urakka repiä kolme ovea auki vain yhden valon takia. Huoltoon jos vie vaihtoon, niin tuntihinnat voi olla aika mahtavia. Huonoa suunnittelua kaikin puolin, kun luulisi että pelkästään kahvan irrottamalla saisi sen valonkin vaihdettua. Ennemmin toivon että tuo viimeinenkin valo pimenee.
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti )
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
ex: CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
Re: W205 C-sarja
Kiitän! Pitääpä selvitellä alkuviikon puolella oikea varaosa noille peilivaloille. Ne nyt tosiaan vaihdan itse, katsotaan jos joskus nuo kahvavalotkin jaksaisi vaihtaa. 300€ per ovi on niin suolainen hinta, että muuten saa jäädä tekemättä (ja vaikka saisin kaikki samaan hintaan, niin jäisi silti tekemättä).
Aika turhakehan tuo peili-/kahvavalo on, enkä olisi sitä edes hoksannut ellei tuo yksi valo olisi loistanut muiden ollessa pimeänä.
Aika turhakehan tuo peili-/kahvavalo on, enkä olisi sitä edes hoksannut ellei tuo yksi valo olisi loistanut muiden ollessa pimeänä.
Re: W205 C-sarja
Alkanut nuo ILS-valot sekoilemaan täysin omiaan, vaikka tuulilasi puhdas. Saakos noihin jonkin päivityksen ajettua/nollattua. Mikä voisi aiheuttaa epämääräistä toimintaa? Pitkät lähtee kokonaan pois päältä, kun auto tulee vastaan ja heittää ne takaisin päälle vähän ennen vastaantulevaa autoa yms. Ei mitään logiikkaa toiminnassa.
Re: W205 C-sarja
ensihoitona putsaa tuulilasin oikein kunnolla ja katsoo että sulka on hyvä.?Tmsc200 kirjoitti:Alkanut nuo ILS-valot sekoilemaan täysin omiaan, vaikka tuulilasi puhdas. Saakos noihin jonkin päivityksen ajettua/nollattua. Mikä voisi aiheuttaa epämääräistä toimintaa? Pitkät lähtee kokonaan pois päältä, kun auto tulee vastaan ja heittää ne takaisin päälle vähän ennen vastaantulevaa autoa yms. Ei mitään logiikkaa toiminnassa.
omaan oli tuulilasin vaihdon yhteydessä teetetty tuon kameran uudelleenkalibrointi josta tuli erilliset kuitit.
tietysti voi testerillä lukea onko jostain tähän järjestelmään liittyvää vikakoodia muistissa.
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Harkinnassa S205
Tietoa löytyy valtavasti mutta pakko kysyä kun on vähän aikapeikkoa:
Onko millaisia sudenkuoppia odotettavissa 2015-vuoden 200 BlueTec T Premium Business A, noin 100k km ajettu. Vaikuttais olevan huollettu merkkipajalla.
Onhan tämä malli MB:n koneella 100kw/320nm?
Kiitos.
Onko millaisia sudenkuoppia odotettavissa 2015-vuoden 200 BlueTec T Premium Business A, noin 100k km ajettu. Vaikuttais olevan huollettu merkkipajalla.
Onhan tämä malli MB:n koneella 100kw/320nm?
Kiitos.
Re: Harkinnassa S205
c200 100kw mallimerkin alla on ilmeisesti mahdollista olla kumpi vain,en muista paljonko oli kummassakin Nm mutta litratilavuuden kun katsoo tai moottorikoodin niin saa 100% varmuuden.T1enhaara kirjoitti:Tietoa löytyy valtavasti mutta pakko kysyä kun on vähän aikapeikkoa:
Onko millaisia sudenkuoppia odotettavissa 2015-vuoden 200 BlueTec T Premium Business A, noin 100k km ajettu. Vaikuttais olevan huollettu merkkipajalla.
Onhan tämä malli MB:n koneella 100kw/320nm?
Kiitos.
1598 cm3 om626=renault/nissan/opel pohjainen
2143 cm3 om651= täysin mersun
toisaalta 100tkm ajettuna uskaltaisin ostaa kumman vaan jos hinta oikea, itselläni nyt 1.6 om626 ja koneella ajettu 115tkm,ohjelmoitu 152hp, eiköhän renaultinkin koneella 200tkm asti pääse,joku hurja väitti forumilla ostaneensa 380tkm ajetun om626 taksin, alkuperäisellä moottorilla.
Kuulin vihdoin Veholta tunnustuksen miksi noihin taksi om626 on vaihdettu Veho Airportilla koneita, syy lähes kaikkiin on ollut öljynkulutus.
kulemma ei kestä taksiajon tyhjäkäyntiä.
Koneelle on kulema yleistä pieni huohotusilman öljysumu, pahimmillan yltyy 2l/1000km öljysyöpöksi.
tässähän on jotkut erikoishienot teräsmännät,onkohan sillä vaikutusta jos sellainen materiaali/suunnittelu lisää renkaiden karstottumista?
W166 250CDI -12 exw447 114CDI -15 exS212 220CDI -14
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
exS205 180CDI -16 exW212 220CDI -14 exS211 320CDI -07 exW124 300D -91 exS211 320CDI -04 exW202 230K -96 exS124 300D -87
Re: W205 C-sarja
Tuli sit hankittua 2015-vuoden 200 BlueTec T Premium Business A S205. On mahtavan tuntuinen kaikin puolin. Kaksoiskytkentälaatikon jälkeen oikea automaatti on ihan magiaa. Hyvin tuntuu olevan välitetty. Voimalinja vetää tasaisesti kauttaaltaan. Kulutus on ehkä luvattua korkeempi mutta kai se asettuu kun uutuudenviehätys hiukan laantuu.
Re: W205 C-sarja
Mesen 9-vaihteinen Geartronic on hieno loota.T1enhaara kirjoitti:Tuli sit hankittua 2015-vuoden 200 BlueTec T Premium Business A S205. On mahtavan tuntuinen kaikin puolin. Kaksoiskytkentälaatikon jälkeen oikea automaatti on ihan magiaa. Hyvin tuntuu olevan välitetty. Voimalinja vetää tasaisesti kauttaaltaan. Kulutus on ehkä luvattua korkeempi mutta kai se asettuu kun uutuudenviehätys hiukan laantuu.
S212 -15 220 Bluetec 9G, 944S -88
Re: W205 C-sarja
Varmaankin mutta ei sitä tuossa 2015 mallisessa Ceessä ole...Hesusnis kirjoitti:
Mesen 9-vaihteinen Geartronic on hieno loota. :thumbup:
C220d T 4-Matic
Re: W205 C-sarja
Eikö? Milloin se tuli C-malliin?mol kirjoitti:Varmaankin mutta ei sitä tuossa 2015 mallisessa Ceessä ole...Hesusnis kirjoitti:
Mesen 9-vaihteinen Geartronic on hieno loota.
S212 -15 220 Bluetec 9G, 944S -88