Auto ei liiku kuin kickdownilla ja isoilla kierroksilla - silloin kyllä tehot tallessa, auto 320 CDI 2008. Verrokkina 280 CDI 2007, jonka kaasuvaste on jopa pelottava verrattuna tuohon 320 CDIhin. Mitään vikakoodeja ei ole päällä.
Ahdot nousee hyvin. Osaako joku sanoa noista ilmamääristä.
Ilmamäärä on suurehko...
(oletan että tuossa kuvassa autolla ajateen tasakaasulla suoraa tietä)
Itsellä on n. 80 vauhdissa maffi lukema n. 38-40... ja ahtopaine on 0,2-0,3 bar.
Olisiko jossain ahtovuoto. Tarkistappa ahtoilman lämpötila-anturin o-rengas.
d5252t kirjoitti:Auto ei liiku kuin kickdownilla ja isoilla kierroksilla - silloin kyllä tehot tallessa, auto 320 CDI 2008. Verrokkina 280 CDI 2007, jonka kaasuvaste on jopa pelottava verrattuna tuohon 320 CDIhin. Mitään vikakoodeja ei ole päällä.
Kiitos vastauksista. Pitää tehdä nuo toimenpiteet. Miten tuo laatikon öljy vaikuttaa? Jutteleeko laatikko ecun kanssa ja estää liian isot pyynnit? Ei riitä itsellä ymmärrys. Laatikkoon vaihdoin momentinmuuntimen lukituksen solenoidin ja öljyt, kun se äänsi. Äänet lähti.
Kaikki painepuolen tiivisteet olen jo vaihtanut, kun yksi vuosi. Ahdothan näyttää hyvältä. Suuttimen ohivirtaukset katsottu ja yksi suutin vaihdettu.
Kiitos vastauksista. Pitää tehdä nuo toimenpiteet. Miten tuo laatikon öljy vaikuttaa? Jutteleeko laatikko ecun kanssa ja estää liian isot pyynnit? Ei riitä itsellä ymmärrys. Laatikkoon vaihdoin momentinmuuntimen lukituksen solenoidin ja öljyt, kun se äänsi. Äänet lähti.
Kaikki painepuolen tiivisteet olen jo vaihtanut, kun yksi vuosi. Ahdothan näyttää hyvältä. Suuttimen ohivirtaukset katsottu ja yksi suutin vaihdettu.
TCU ja ECU kyllä juttelle keskenään mutta kumpikaan ei tiedä öljyn määrää
jos sitä on liian vähän paine ei riitä normaalin kytentään eikä turbin pitoon
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)