w202 vaihteisto
w202 vaihteisto
Käykö 717 416 laatikon sisuskalut 717 418 laatikon koppaan jos jättää vanhan kytkinakselin paikoilleen??
Re: w202 vaihteisto
Numerot ei kerro kellekään mitään askista...eli onko molemmat kuulalaakeri askeja w202 vai kartiolaakeri askeja vanhemmista meseistä.
Sisuskalut voi olla ratas pari jo kytkin akselilla väärä ja päittäis säätökin on pielessä.
Mitäs meinaat tehdä niin neuvotaan...jos vanhemman askin laitat otat vain omastasi häntä kuoret ja laipan jonka siiirrät w201 ja w124 askiin jotta takapalkki kiinnitys käy.
Sisuskalut voi olla ratas pari jo kytkin akselilla väärä ja päittäis säätökin on pielessä.
Mitäs meinaat tehdä niin neuvotaan...jos vanhemman askin laitat otat vain omastasi häntä kuoret ja laipan jonka siiirrät w201 ja w124 askiin jotta takapalkki kiinnitys käy.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w202 vaihteisto
oma laatikko on tuo 418 loppuinen ja irroitettu 1993 vuosimallin c180siitä on joku neulalaakeri hajonnut koska öljyn seassa oli laakerin neuloja, hommasin 416 loppuisen vuosimallin 1998 c180 autosta.
Omassa laatikossa on lyhyt kytkinakseli ja toisessa pitkä akseli.
Ainakin purkukuvien perusteella näyttää hilut suunnilleen samoilta poislukien kytkinakselin pituus.
Omassa laatikossa on lyhyt kytkinakseli ja toisessa pitkä akseli.
Ainakin purkukuvien perusteella näyttää hilut suunnilleen samoilta poislukien kytkinakselin pituus.
Re: w202 vaihteisto
Kokeile...ei kai tuossa muutakaan voi.
Voiko muuten ja voisi olla helpompi vaihtaa eri vauhtis.
Voiko muuten ja voisi olla helpompi vaihtaa eri vauhtis.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w202 vaihteisto
Ja helpoin uusia se kytkinakselin ja pääakselin välinen neulalaakeri. Se sieltä on hajonnut kun siinä on nailonhäkki pitämässä sitä koossa.
Ei maksa montakymppiä se laakeri plus tiivisteet. Aikoinaan emännän -93 lankusta 5-v laatikosta hajosi ko laakeri ja pistin sinne uuden niin pelasi taas niin kuin ennen hajoamista.
Ei maksa montakymppiä se laakeri plus tiivisteet. Aikoinaan emännän -93 lankusta 5-v laatikosta hajosi ko laakeri ja pistin sinne uuden niin pelasi taas niin kuin ennen hajoamista.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969