no Ristus, noilla väreillä se johto lähtee sieltä anturilta kohti samia. Mutta vain tuo takapää tulee perille samoilla väreillä.
Vasemmassa eturenkaassa ole muutenkaan anturia.
Foorumin porukka on tosi sokeita kun eivät näe mitä johtoja sieltä autosta on revitty pois sen jälkeen kun se on tehtaalta lähtenyt. Tietenkin aina sellainenkin mahdollisuus että kytkentäkaavioissa on virheitä mutta aika harvinaisia ne virheet on.
Tästä threadista lähti ne tarpeelliset automallin tarkennustiedot bittiavaruuteen joten kaikki ei pysty kaavioita lukemaan samalla tarkkuudella kuin auton omistaja mutta kaavion mukaan takana on joskus ollut anturit kummallakin puolella mutta tässä (2011?) vuosimallissa enää vain toisella puolella. Edessä on aina ollut anturit molemmin puolin, siis kaavion mukaan jos oikein katsoin.
Kaavio xz1 model generation autoille on syyskuun lopulta 2010 joten aika epätodennäköistä tehtaan muutos heti puolen vuoden sisään.
Sen kun vielä ymmärtäisi mikä siinä valmiste/alustanumerossa on niin vaarallista ettei sitä haluta kertoa vaan sitä varjellaan tarkemmin kun omaa henkilötunnusta. Haittaa varsinkin niissä audiopuolen keskusteluissa joissa kysyjä ei tiedä mitä autossa on - lähes puolet kyselyistä pysähtyy siihen ettei vastausta tule.
Oletko sattunut jysi koskaan lukemaan kun noista venäjänpojan EPC:stä on ollut juttua, kun osa porukasta ihmettelee että uskaltaako joku muka sinne oman autonsa valmistenumeron laittaa
dealer kirjoitti:Oletko sattunut jysi koskaan lukemaan kun noista venäjänpojan EPC:stä on ollut juttua, kun osa porukasta ihmettelee että uskaltaako joku muka sinne oman autonsa valmistenumeron laittaa
Hyvänen aika sentäs eihän nyt sentään valmiste numeroa kun ei edes mallia, vuosimallia, automatti vai manualli
uskaleta laittaa vaikka niitä vian selvitelyä helpotamaan kysytään usempikin kerta niin ei sitä silti uskalla laittaa
siitähän rosmot voi genroida vaikka avaimen tai ties mitä