Vito 639 neliveto autom. vm.2012
Vito 639 neliveto autom. vm.2012
Neliveto ei näyttäis toimivan,missähän vika?
-
- Mersumaanikko
Re: Vito 639 neliveto autom. vm.2012
Miten se että ei toimi havaittu ?vitonen22 kirjoitti:Neliveto ei näyttäis toimivan,missähän vika?
Auto kuitenkin likkkuu ?
jos niin sitten joku näistä on rikki etuperä. etukardani, vetoakseli(it)
Mökkillä
'
'
No kun takaset vetää sutia,niin etuset ei vedä.Oon kuullut etää Vitossa on vain avustava neliveto,mutta jos se ei avusta ollenkaan,niin jossainhan täytyis olla vika.Edellinen auto oli Toyota Hiace,niin siinä toimi hyvin.
-
- Mersumaanikko
Milaisessa tilantessa tuon huomasit ?vitonen22 kirjoitti:No kun takaset vetää sutia,niin etuset ei vedä.Oon kuullut etää Vitossa on vain avustava neliveto,mutta jos se ei avusta ollenkaan,niin jossainhan täytyis olla vika.Edellinen auto oli Toyota Hiace,niin siinä toimi hyvin.
Jos mitään ylimääräisiä ääni ei kuulu niin tuskin on rikki
Lähteekö helposti jäisitä liikenvaloista vai pitääkä olla tarkan että pääsee liikkelle siinä ja lumessa huomaa parhaiten
mikään oikea nelivetohan tuo ei ole
Mökkillä
'
'
Moro
Mulla vito 119 4x4
Kitkat alla ja eipä sudi
yst jamppa
Mulla vito 119 4x4
Kitkat alla ja eipä sudi
yst jamppa
Liukkaalla kun painasee kaasua,niin perä lähtee luiraamaan,nostin hallilla perän tunkilla ilmaan ja painoin kaasua ,niin vaan pikkasen yritti etuset liikahtaa, ei auttanut lisäkaasukaan.FinlandMerceds kirjoitti:Milaisessa tilantessa tuon huomasit ?vitonen22 kirjoitti:No kun takaset vetää sutia,niin etuset ei vedä.Oon kuullut etää Vitossa on vain avustava neliveto,mutta jos se ei avusta ollenkaan,niin jossainhan täytyis olla vika.Edellinen auto oli Toyota Hiace,niin siinä toimi hyvin.
Jos mitään ylimääräisiä ääni ei kuulu niin tuskin on rikki
Lähteekö helposti jäisitä liikenvaloista vai pitääkä olla tarkan että pääsee liikkelle siinä ja lumessa huomaa parhaiten
mikään oikea nelivetohan tuo ei ole