W211 200cdi hehkujen vaihto, irroitusaine
W211 200cdi hehkujen vaihto, irroitusaine
Olen viikonloppuna vaihtamassa kaikki hehkutulpat kerralla jos ne meinaa vaan lähteä helposti irti, mittasin jo ohmit, 1 kpl rikki...
Mitähän irroistus ainetta kannattais laittaa vielä tässä kun lähtee irroittelee?
Vai onko irroitusaineella merkitystä?
Olen vanhoja keskusteluita lueskellut mutta en löytänyt varsinaisesti täsmentävää tähän aineeseen.
Hehku releen kunnosta en tiedä vielä, mutta niitä vissiin uskaltaa kolvailla tinalla?
Mitähän irroistus ainetta kannattais laittaa vielä tässä kun lähtee irroittelee?
Vai onko irroitusaineella merkitystä?
Olen vanhoja keskusteluita lueskellut mutta en löytänyt varsinaisesti täsmentävää tähän aineeseen.
Hehku releen kunnosta en tiedä vielä, mutta niitä vissiin uskaltaa kolvailla tinalla?
Re: W211 200cdi hehkujen vaihto, irroitusaine
Ite olen käyttäny ihan wd-40. Laittanut sen hehkutulpan kolon täyteen ainetta ja ajellut muutaman päivän. Hyvin ovat aina irronneet. Sen verta vinkkiä antaisin että irroita moottorin suojamuovit valmiiksi ja aja moottori kuumaksi niin katkeamisen riski huomattavasti pienempi 
Uuden hehkutulpan kierteisiin keraamista rasvaa.
Uuden hehkutulpan kierteisiin keraamista rasvaa.
-W164 320cdi
-w163 270cdi facelift
-w210 320cdi facelift
-w163 270cdi facelift
-w210 320cdi facelift
Kiitti vinkistä, kerkesin jo ostaa crc rust offin, varmasti ajaa saman asian.
Aivan sopiva aine.MageeHim kirjoitti:Kiitti vinkistä, kerkesin jo ostaa crc rust offin, varmasti ajaa saman asian.
-W164 320cdi
-w163 270cdi facelift
-w210 320cdi facelift
-w163 270cdi facelift
-w210 320cdi facelift
Uskaltaako apparin maton alta antaa apuvirtaa käynnistykseen vai onko joku parempi paikka?
Akku kyykkäs tänä aamuna.
En saa takakonttia auki kun sen aukaisussa on muutenkin ollut ongelmia kun siinä on johdot jostakin kohtaa "muljaantunu" niin en saa sitä auki nyt tällä hetkellä.
En saa takakonttia auki kun sen aukaisussa on muutenkin ollut ongelmia kun siinä on johdot jostakin kohtaa "muljaantunu" niin en saa sitä auki nyt tällä hetkellä.
onko konehuoneessa sulakekotelon etupuolella lisävirtapaikka?
S204 C320cdi - 08
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
S210 E320T -00
S124 230TE -87
C230K -95
Farkussa on, sedanissa ei. Voi antaa apparin jalkatilan paksuun kaapeliin.
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
FinlandMerceds
- Mersumaanikko

Tuo kuntoon ennen mitään hekuremontiaMageeHim kirjoitti:Uskaltaako apparin maton alta antaa apuvirtaa käynnistykseen vai onko joku parempi paikka?
(niitä ei juurikaan tarvitse)
hyvä konsti hehkun irrotelluun, jos ei mitään iskevää laitetta ole(ja vaikka olisi)
ensin kiertää varovasti pienin liikkein auki kiinni auki kiinni ja sitten kun on sen kirteen verran tullut ulos
jos ei siitä nostamalla vetämällä lähde, konepelti pystyyn jotain mattoa tms painavaa hehkun kohdalle(koko koneen päälle)
ja sitten käynnistys hiljaksiin lisää kaasua niin tule usein kovinkin ryytyneet ulos
lähtee sitten kuin luoti että varovasti
Mökkillä
'
'
Aloin korjaamaan tuota takakonttia, siellä oli johdot menny poikki vasemmalta puolelta läheltä takakontin vieterijousta (useampi johto poikki).
Miten saisin tuon takakontin lukon kaukonapin testattua ennen kuin laitan sen normaalisti kiinni? En usko että saan avaimella enää auki konttia...
Mulla on siis takakontti auki ja käsin laitoin sen lukkoon ja kun painan aukaisu nappia niin mitään ei tapahdu? Eikai siellä mitään sensoria ole.
Miten saisin tuon takakontin lukon kaukonapin testattua ennen kuin laitan sen normaalisti kiinni? En usko että saan avaimella enää auki konttia...
Mulla on siis takakontti auki ja käsin laitoin sen lukkoon ja kun painan aukaisu nappia niin mitään ei tapahdu? Eikai siellä mitään sensoria ole.
Noniin, lähti toimii takakontin aukasu normaalisti, en tiedä oliko siinä joku "halvaus", odottelin jonkun aikaa ja kokeilin aukasta niin lähti toimii.MageeHim kirjoitti:Aloin korjaamaan tuota takakonttia, siellä oli johdot menny poikki vasemmalta puolelta läheltä takakontin vieterijousta (useampi johto poikki).
Rikkinäisen hehkunkin sain vaihdettua, lähti helposti. Täytyy vaihtaa muut kun säät antaa periksi., tässä vesi sateessa kurja tehdä...