W210 vedet pihalle - ennuste menikö kansi
Re: W210 vedet pihalle - ennuste menikö kansi
Eikös tuon lie saatavan halvemmallakin ihan perus lasi joka ei varmaan ole kallis jos ei raaski ostaa sadetunnistin mallia?...jos auton hinta on vain satasia...toisekseen ei se arvo vaan käyttöarvo ja miten pitkään meinaat ajella.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W210 vedet pihalle - ennuste menikö kansi
Täytyy vielä miettiä tuota lasiasiaa. Kun ei ole tihkusateen säätöä, niin kyllä se vähän nyppii jos pyyhin seilaan edestakaisin. Tosin ei se tunnistin oikein enää ole toiminut muutenkaan kun lasi on niin kulunut. Hintaa tosiaan ei pidäkään arvioida, koska ei tätäkään autoa koskaan enää tule myytyä eteenpäin, enkä tästä juuri mitään maksanut - tonnin taisin laittaa väliin 800tkm ajettuun W124:een. Pitää aina miettiä miten paljon laittaa rahaa korjauksiin vai korjata ylipäätänsä enää. Yli 20-vuotta vanhaksi autoksi kuitenkin tosiaan ihan siistissä kunnossa mielestäni. En tiedä näkyykö kuva.

Viimeksi muokannut akim257, Pe 21.02.2020 10:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: W210 vedet pihalle - ennuste menikö kansi
Niin, nypppäät sen piuhan irti sadetunnistimelta niin toimii tavallisena tihkuna... eikä se ole 'budjettiratkaisu' tässä kohtaa?
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W210 vedet pihalle - ennuste menikö kansi
Naapurin rouva 'paistoi' bemarinsa juuri tästä syystä... kun ei kuulemma lämmöt nousseet niin ajoi vaanE200kompressor kirjoitti:
Joskus vastaavassa tilanteessa olleena lämpömittarin näyttöön ei voi luottaa koska se anturi on siinä vaiheessa jo ilmassa eikä nesteen ympäröimänä.
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
X204 320CDI -08
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: W210 vedet pihalle - ennuste menikö kansi
Itse olisin pysähtynyt jos en olisi ollut motarilla. Vielä kun oli niin kauhea keli ja näkyvyys niin piti jättää se lain rikkominen väliin, muuten olisin varmaan ajanut sivuun. Sopivasti valo syttyi vielä 180-asteen motarin rampilla, niin ensimmäinen ajatus oli että vedet vaan rajoilla ja valo sammuu. 19,1km oli tarkka matka mitä tuolla tuli ajettua että sai pysäytettyä. Kyllä sen aika nopeasti tajusi että kaikki ei ole kunnossa kun lämmöt kerran heilahti alas ja sitten takaisin. Lopussa sitten kun alkoi puhaltaa kylmää ilmaa juuri ennen huoltsikkaa, niin tiesi että hinauskeikka.MiHe kirjoitti:Naapurin rouva 'paistoi' bemarinsa juuri tästä syystä... kun ei kuulemma lämmöt nousseet niin ajoi vaanE200kompressor kirjoitti:
Joskus vastaavassa tilanteessa olleena lämpömittarin näyttöön ei voi luottaa koska se anturi on siinä vaiheessa jo ilmassa eikä nesteen ympäröimänä.
Taidan kallistua ihan normilasiin, jos melkein puolittaa kustannukset.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5935
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W210 vedet pihalle - ennuste menikö kansi
Missäs kohdin siinä olisi lakia rikottu jos ajoneuvo hajoaa niin se hajoaa,akim257 kirjoitti:Itse olisin pysähtynyt jos en olisi ollut motarilla. Vielä kun oli niin kauhea keli ja näkyvyys niin piti jättää se lain rikkominen väliin, muuten olisin varmaan ajanut sivuun. Sopivasti valo syttyi vielä 180-asteen motarin rampilla, niin ensimmäinen ajatus oli että vedet vaan rajoilla ja valo sammuu. 19,1km oli tarkka matka mitä tuolla tuli ajettua että sai pysäytettyä. Kyllä sen aika nopeasti tajusi että kaikki ei ole kunnossa kun lämmöt kerran heilahti alas ja sitten takaisin. Lopussa sitten kun alkoi puhaltaa kylmää ilmaa juuri ennen huoltsikkaa, niin tiesi että hinauskeikka.MiHe kirjoitti:Naapurin rouva 'paistoi' bemarinsa juuri tästä syystä... kun ei kuulemma lämmöt nousseet niin ajoi vaanE200kompressor kirjoitti:
Joskus vastaavassa tilanteessa olleena lämpömittarin näyttöön ei voi luottaa koska se anturi on siinä vaiheessa jo ilmassa eikä nesteen ympäröimänä.
Taidan kallistua ihan normilasiin, jos melkein puolittaa kustannukset.
eneminki vailiseksi tiedtyllä tietämättä mikä tarkallen vikana ajon jatkaminen voi
aihutta vaaraa hajomalla kaistalle, isompi vaar kuin vielä jotenkin liikkuvan pysäytämien mahdolisimman reunaan ja merkitsemien riittävän etällä olevalla varoitus kolmiolla
Mökkillä
'
'
Re: W210 vedet pihalle - ennuste menikö kansi
Tuskin tuosta nyt olisi sakkoja tullut, mutta kuten aikaisemmiin jo sanottuna, auton hajoaminen ei ollut ihan selvää heti. Veden tai öljymäärän tarkastelu moottoritiellä ei ole ihan ok lain puolesta. Siihen en ota kantaa, tuleeko siitä penalttia vai ei, varsinkin jos hoitaa se muun liikenteen varoittamisen oikeaoppisesti.FinlandMerceds kirjoitti:Missäs kohdin siinä olisi lakia rikottu jos ajoneuvo hajoaa niin se hajoaa,akim257 kirjoitti:Itse olisin pysähtynyt jos en olisi ollut motarilla. Vielä kun oli niin kauhea keli ja näkyvyys niin piti jättää se lain rikkominen väliin, muuten olisin varmaan ajanut sivuun. Sopivasti valo syttyi vielä 180-asteen motarin rampilla, niin ensimmäinen ajatus oli että vedet vaan rajoilla ja valo sammuu. 19,1km oli tarkka matka mitä tuolla tuli ajettua että sai pysäytettyä. Kyllä sen aika nopeasti tajusi että kaikki ei ole kunnossa kun lämmöt kerran heilahti alas ja sitten takaisin. Lopussa sitten kun alkoi puhaltaa kylmää ilmaa juuri ennen huoltsikkaa, niin tiesi että hinauskeikka.MiHe kirjoitti:Naapurin rouva 'paistoi' bemarinsa juuri tästä syystä... kun ei kuulemma lämmöt nousseet niin ajoi vaanE200kompressor kirjoitti:
Joskus vastaavassa tilanteessa olleena lämpömittarin näyttöön ei voi luottaa koska se anturi on siinä vaiheessa jo ilmassa eikä nesteen ympäröimänä.
Taidan kallistua ihan normilasiin, jos melkein puolittaa kustannukset.
eneminki vailiseksi tiedtyllä tietämättä mikä tarkallen vikana ajon jatkaminen voi
aihutta vaaraa hajomalla kaistalle, isompi vaar kuin vielä jotenkin liikkuvan pysäytämien mahdolisimman reunaan ja merkitsemien riittävän etällä olevalla varoitus kolmiolla
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5935
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W210 vedet pihalle - ennuste menikö kansi
Kuten ei vialisella autola ajan jatakminekanakim257 kirjoitti:Tuskin tuosta nyt olisi sakkoja tullut, mutta kuten aikaisemmiin jo sanottuna, auton hajoaminen ei ollut ihan selvää heti. Veden tai öljymäärän tarkastelu moottoritiellä ei ole ihan ok lain puolesta. Siihen en ota kantaa, tuleeko siitä penalttia vai ei, varsinkin jos hoitaa se muun liikenteen varoittamisen oikeaoppisesti.FinlandMerceds kirjoitti:Missäs kohdin siinä olisi lakia rikottu jos ajoneuvo hajoaa niin se hajoaa,akim257 kirjoitti:Itse olisin pysähtynyt jos en olisi ollut motarilla. Vielä kun oli niin kauhea keli ja näkyvyys niin piti jättää se lain rikkominen väliin, muuten olisin varmaan ajanut sivuun. Sopivasti valo syttyi vielä 180-asteen motarin rampilla, niin ensimmäinen ajatus oli että vedet vaan rajoilla ja valo sammuu. 19,1km oli tarkka matka mitä tuolla tuli ajettua että sai pysäytettyä. Kyllä sen aika nopeasti tajusi että kaikki ei ole kunnossa kun lämmöt kerran heilahti alas ja sitten takaisin. Lopussa sitten kun alkoi puhaltaa kylmää ilmaa juuri ennen huoltsikkaa, niin tiesi että hinauskeikka.MiHe kirjoitti:Naapurin rouva 'paistoi' bemarinsa juuri tästä syystä... kun ei kuulemma lämmöt nousseet niin ajoi vaanE200kompressor kirjoitti:
Joskus vastaavassa tilanteessa olleena lämpömittarin näyttöön ei voi luottaa koska se anturi on siinä vaiheessa jo ilmassa eikä nesteen ympäröimänä.
Taidan kallistua ihan normilasiin, jos melkein puolittaa kustannukset.
eneminki vailiseksi tiedtyllä tietämättä mikä tarkallen vikana ajon jatkaminen voi
aihutta vaaraa hajomalla kaistalle, isompi vaar kuin vielä jotenkin liikkuvan pysäytämien mahdolisimman reunaan ja merkitsemien riittävän etällä olevalla varoitus kolmiolla
no tässä luvatussa sakotuksen maassa molemisata
Mökkillä
'
'