Kaasari pitäisi kunnostaa ja säätää. Itse en ymmärrä kaasuttimen sielunmaailmasta käytännössä mitään. Heitti tässä taannoin punaisen hatun päältä muovilevyn mäkeen ja öljyläikän konepeltiin.
Eli puhdistus, korjaussarjan asennus ja säätö.
Onko vinkata asian osaavaa pajaa pk-seudulla? Ja mistäköhän löytyisi uusi muovihattu, tai edes punainen rinkula hatun päähän?
Itse itselleni vastaten, tein uuden punaisen muovilevyn salaatinkastikepullon kannesta. En löytänyt osaa mistään päin internettiä. Hyvä tuli. Sattui muovin värikin juuri kohdalleen.
Soitin kaasarin säätöasiassa Kaasutinexpertille Järvenpäähän, josta suositeltiin Autopalvelu Harklinia Pitäjänmäessä.
Vien auton sinne ensi viikolla kaasarihuoltoon ja säätöön. Samalla on säädettävä sytytystäkin.
/8-mies kirjoitti:Itse itselleni vastaten, tein uuden punaisen muovilevyn salaatinkastikepullon kannesta. En löytänyt osaa mistään päin internettiä. Hyvä tuli. Sattui muovin värikin juuri kohdalleen.
Soitin kaasarin säätöasiassa Kaasutinexpertille Järvenpäähän, josta suositeltiin Autopalvelu Harklinia Pitäjänmäessä.
Vien auton sinne ensi viikolla kaasarihuoltoon ja säätöön. Samalla on säädettävä sytytystäkin.
Mulla jäi hiukan Paska maku suuhun tuosta Autopalvelu Harkliinista. Itse en kyseistä paikkaa suosittele
W123 vianhaku oli vaihdettu ilmansuodatin (turhaan) ja kierrosluvunsäätö, eikä tehty luvattuja asioita kuten esim : ruiskujärjestelmän testaus.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976