Mikä on normaali nousu? Sillon kun vaihdoin anturin niin se hivutti hiljalleen kolmoseen, mutta muuten se mun mielestä menee aika hätäseen sinne ylös..!?Vesa T kirjoitti:Miten paineet nousee mittarin mukaan käynnistettäessä? Normaali mittarin neulan nousu vai neula tapissa välittömästi?EVO X kirjoitti:Samaa tuo eräs -16v harrastaja sanoi. Kyllä se toisiaan sammuttaessa tippuu nollaan varuiksi vaihdoin jo anturinkin loppuvuodesta, joten sekin on kunnossa, tai mitään vaikutusta sillä ei ollut. Mitään ei vuoda ja kaikki toimii normaalisti, joten eiköhän tuo kunnossa ole.jukkis. kirjoitti:Uskoisin mittaria jos se ei kone sammuksissa näytä sitä 3bar. Ylipaineventtiili taitaa aueta noin 5.5bar niin ei se niihin mittarin käyttämiin vaikuta.EVO X kirjoitti:Hieman itseä ihmetyttää tuo öljynpaineen määrä, kun se on mittarin mukaan kolmosessa koko ajan. Yleensä olen tottunut että se tippuu lämpösenä tyhjäkäynnillä jonnekin kakkosen nurkille.. tai niin se on muissa vehkeissä tehnyt. Voi olla että ylipaineventtiilin kuula on jumissa, tai sitten kone on vaan tikissä.
MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto - Uusia projekteja blogissa
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Valitettavasti oli vain tuo yksi koko tarjolla uusia Hankookeja satasella, joten täytyy nyt vaan kestää noilla 195:lla..Bemaristi kirjoitti:Kyllä se 205/50 rengas 16" vanteelle on hyvä koko ulkonäön ja ajettavuuden puolesta.
Tämä profiilin koko on kyllä kirvoittanut yllättävän paljon nillitystä muuallakin, ehkä se kuvissa näyttää jotenkin oudolta, mutta ei kyllä mun mielestä livenä. Eipä nyt nyt mikään master-vannesarja olekaan, joten loppujen lopuksi ihan se ja sama.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Niin no ehkä tuon mielipiteen olisin voinut jättää kirjoittamatta jos olisin tiennyt, että muuallakin asiasta puhuttu.EVO X kirjoitti:Valitettavasti oli vain tuo yksi koko tarjolla uusia Hankookeja satasella, joten täytyy nyt vaan kestää noilla 195:lla..Bemaristi kirjoitti:Kyllä se 205/50 rengas 16" vanteelle on hyvä koko ulkonäön ja ajettavuuden puolesta.
Tämä profiilin koko on kyllä kirvoittanut yllättävän paljon nillitystä muuallakin, ehkä se kuvissa näyttää jotenkin oudolta, mutta ei kyllä mun mielestä livenä. Eipä nyt nyt mikään master-vannesarja olekaan, joten loppujen lopuksi ihan se ja sama.
Omassani on tuolla 8" leveällä vanteella 205/50 rengas ja kapealta se siinä näyttää.
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Tuola maailmalla tuntuu olevan pyhää, että tuolle vanteelle asennettaisiin vaan 225/45R16. Itse olen kumminkin näissä euro-autoissa enemmän venytetyn kuin pullakumin ystäviä, joten 225 on mielestäni överi vain 8” vanteelle. 9” se on sopiva. Se 205/50 tai jopa 215/50 vois olla hyvä, mutta näiden vanteiden kohdalla tuo edullinen hinta juuri tuon kokoisille renkaille oli se miksi ne ylipäätään ostin. Alunperinhän noille ei ollut tarkoitus edes ostaa renkaita, vaan nakata varastoon odottamaan, mutta edulliset uudet nakit sattui eteen niin päätin tehdä niistä tollasen varasetin. Ei vieläkään ole poissuljettua, että ostaisin noille talvirenkaat. Nuo alla olleet 195/65R15 lankun kasireijillä olevat nastat on kumminkin ihan liian isot.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Mä hommasin 123:seen 16x8 ja 9 vanteet ja niille 205/50 ja 225/45 renkaat. Toi 205/50 on justiin eikä melkein hyvä tuolle kasituumaiselle, mutta 225 on ehkä aavistuksen liika veny mun makuun tuolla ysille. Ei nyt liikaa mutta ehkä 235 olis ollut parempi.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Sekin on tosi paljon renkaan valmistajasta kiinni kuinka ne venyy. Noissa koottavissa mulla on edessä 8x16 195/50 ja takana 9x16" 215/45 ja ne on mun mielestä just passelit. Jos niissä olis leveämmät niin ne olis jo laatikkomaiset. Kevyt veny vaan parantaa ajomukavuutta, kun täällä härmässä tiet on niin hanurista muutenkin. Pyöreä olka menee urissa paremmin kun teräväkanttinen rengas. Samalla pääseen eroon myös turhista raapimisista jos on vähänkkän madallettu auto.S202 kirjoitti:Mä hommasin 123:seen 16x8 ja 9 vanteet ja niille 205/50 ja 225/45 renkaat. Toi 205/50 on justiin eikä melkein hyvä tuolle kasituumaiselle, mutta 225 on ehkä aavistuksen liika veny mun makuun tuolla ysille. Ei nyt liikaa mutta ehkä 235 olis ollut parempi.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Brabuksetkin saatiin sepittyä. Nuo kylla natsaa varmaan todella hienosti lankkuun.
Samalla kaivoin kohta kolme vuotta pannuhuoneessa muhineet 15-reikäset repsut maalaukseen. Ensin nämä oli varmaan toiset 3-vuotta puhaltajalla, eli pitkän sitkeä projekti ostin nuo aikanaan ihan vaan siitä syystä kun ne oli just R129/EVO vanteen malliset ja toki halvat. Kattoo nyt mihin noita edes alkaa tunkea, täytyis kokeilla meneekö nuo cossuun kun on 6,5x15 ET45. Talvipyöriksi ihan passelit.
Samalla kaivoin kohta kolme vuotta pannuhuoneessa muhineet 15-reikäset repsut maalaukseen. Ensin nämä oli varmaan toiset 3-vuotta puhaltajalla, eli pitkän sitkeä projekti ostin nuo aikanaan ihan vaan siitä syystä kun ne oli just R129/EVO vanteen malliset ja toki halvat. Kattoo nyt mihin noita edes alkaa tunkea, täytyis kokeilla meneekö nuo cossuun kun on 6,5x15 ET45. Talvipyöriksi ihan passelit.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Joutuuko katsastukseen vaihtamaan noi eibachin jouset aina orkkiksiin, kun auto on nyt museorekisterissä?
Mitä autoon tulee, niin on kyllä viimesen päälle upea!
Mitä autoon tulee, niin on kyllä viimesen päälle upea!
W126 500SEL -88
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Ei tarvi, sillä 1985 on ollut mahdollista asentaa autoon alustasarja. Aikakauden lisävarusteet on hyväksyttyjä myös museoautoissa. Täytyy kuitenkin muistaa hyvä maku, sillä jotkin vihreät -60mm TA techinx jouset ei varmasti saa leimasedän hyväksyntää.kuomanen kirjoitti:Joutuuko katsastukseen vaihtamaan noi eibachin jouset aina orkkiksiin, kun auto on nyt museorekisterissä?
Mitä autoon tulee, niin on kyllä viimesen päälle upea!
Ja kiitos.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Näyttelykevät alkaakin olla aikalailla peruttu tämän Koronan vuoksi
Classic motorshow ilmoitti peruvansa koko 2020 näyttelyn ja ACS taas ilmoitti siirtävänsä näyttelyn kesäkuun alkuun 5-7.6. Vielä on aikaista sanoa tuleeko tuo kesäkuukaan toteutumaan, jos tilanne äityy oikein pahaksi. Rehellisestiboin sanoa, että ketuttaa. Järjestelyt näyttelyihin olivat jo hyvällä mallilla, mutta eniten harmittaa se sosiaalisen kanssakäymisen puute mitä nämä peruutukset aiheuttaa... ei nyt onneksi ollut vielä kalenteria lukittu tuonne kesäkuulle.
Classic motorshow ilmoitti peruvansa koko 2020 näyttelyn ja ACS taas ilmoitti siirtävänsä näyttelyn kesäkuun alkuun 5-7.6. Vielä on aikaista sanoa tuleeko tuo kesäkuukaan toteutumaan, jos tilanne äityy oikein pahaksi. Rehellisestiboin sanoa, että ketuttaa. Järjestelyt näyttelyihin olivat jo hyvällä mallilla, mutta eniten harmittaa se sosiaalisen kanssakäymisen puute mitä nämä peruutukset aiheuttaa... ei nyt onneksi ollut vielä kalenteria lukittu tuonne kesäkuulle.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
No et ole ainoa varmasti ketä nyppii yhden jos toisen tapahtuman kaatuminen. Aivan hanurista koko tilanne mutta onhan se toisaalta parempi katsoa kuin katua.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 142
- Liittynyt: Ti 10.11.2009 13:48
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Tämä bongattu eilen liikenteessä, kyllä se vaan hienolta näyttää livenäkin.
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
melastinen kirjoitti:Tämä bongattu eilen liikenteessä, kyllä se vaan hienolta näyttää livenäkin.
Tänään kävin vähän pitemmällä lenkillä ja alla oli oikeat vanteetkin
Vanteet sai sitä ennen pinnoitteen, mikä veikin koko päivän ei muuten, mutta pinnoitetta suositeltiin 3 kerrosta ja niiden välissä 3h kuivumisaika. Lopuksi vielä 12h ennen kun sai hipelöidä. Aine tulipaikallisesta fiksaamosta ja on Tenzin Quartz coat.
Sitten pyörät alle oikeen momenttiin..
Ja lopuksi alle:
Oli pakko ottaa todistusaineistoa, että auto on oikeasti ollut ajossa
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Kyllä nyt kelpaa
onkos vanteet mallia japsi ja suurennetulla keskilätkän reiällä
onkos vanteet mallia japsi ja suurennetulla keskilätkän reiällä
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Juu on, tässä topicissa on noista isompi projektikertomus tehty aiemmin.epk kirjoitti:Kyllä nyt kelpaa
onkos vanteet mallia japsi ja suurennetulla keskilätkän reiällä
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
hyvä hyvä autot tykkää kun niillä ajetaan.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
R170 230 K
entisiä:
c123 230ce
W140 500se c124300CE
w201 190E
w124 260E Sportline w124 200E
a124 E220 s124 300TD
c123 230C c123 230CE s123 300TD
w126 260SE w126 500SE
c124 300CE c124 320CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
R170 230 K
entisiä:
c123 230ce
W140 500se c124300CE
w201 190E
w124 260E Sportline w124 200E
a124 E220 s124 300TD
c123 230C c123 230CE s123 300TD
w126 260SE w126 500SE
c124 300CE c124 320CE
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Kyllä ja joka kerta autokin tuntuu vetreämmältä Olisko nyt joku 60km takanawezze72 kirjoitti:hyvä hyvä autot tykkää kun niillä ajetaan.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
kyllä se vaan paranee kun paikat sijautuu ja notkistuu. mun ex ässä oli myös pitkään seisonut ja ensmäisen kesän aikana se vetristyi tosi paljon.
jo 60km ettei nyt ihan vallattomaksi rallaamiseksi menisi.
jo 60km ettei nyt ihan vallattomaksi rallaamiseksi menisi.
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
R170 230 K
entisiä:
c123 230ce
W140 500se c124300CE
w201 190E
w124 260E Sportline w124 200E
a124 E220 s124 300TD
c123 230C c123 230CE s123 300TD
w126 260SE w126 500SE
c124 300CE c124 320CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
R170 230 K
entisiä:
c123 230ce
W140 500se c124300CE
w201 190E
w124 260E Sportline w124 200E
a124 E220 s124 300TD
c123 230C c123 230CE s123 300TD
w126 260SE w126 500SE
c124 300CE c124 320CE
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Tässä kun koko kevät on nyt ollut vapaata ja työt hoidetaan etänä, niin on ollut aikaa testailla tuota autoakin kohtuullisesti. Kilometrejä takana ehkä noin 500 ja kaikenlaista on tullut huomattua.
Ilmojen lämmetessä ja auton ollessa enemmän ajossa ilmaantui kylmäkäynnistys ongelma. Kunnostuksen jälkeenhän tuo toimi kuin kello, mutta toisaalta sillä ei hirveästi ajeltu. Nyt kun pitempääkin lenkkiä on jo tehty, ilmaantui ikävä käyntiinlähtö ongelma. Ongelma on vain ns. aamulla, tai pitemmän seisotuksen jälkeen. Eli kun auto on seissyt vaikkapa yön yli, sitä piti sahata alkuun käyntiin varmaan 20-30sek. Aina se kuitenkin lähti, ja jos sammutti ja käynnisti uudelleen, niin se käynnistyi välittömasti. Itselleni tuo kertoi lähinnä jotakin bensapuolen toiminnasta. Niinpä sitten alkoi se osien vaihtelurumba. Alkuun vaihdoin uuden Boschin bensapumpun, sillä autossa oli paikallaan edelleen alkuperäinen enkä oikein ollut varma onko se enää täysin hengissä. Pumpun vaihdolla ei ollut muutosta kylmäkäynnistysongelmaan, mutta uusi pumppu on hiljaisempi ja jotenkin auto ei nytkytä vedoissa, eli toisin sanoen saa varmaan paremmin bensaa. Samalla vaihdoin pumpun vieressä olevan paineenvaraajan toiseen, mutta eipä silläkään vaikutusta ollut. Imusarjan alta irrotin tyhjäkäynti moottorin ja testasin että se toimii ja on puhdas, kuten oli. Samalla irrotin polttoaineen paineensäätäjän, johon vaihdoin varmuuden vuoksi uuden kumisen lähdön alipaineletkulle. Seuraavaksi vaihtoon meni 2-napainen veden lämpötila-anturi, joka antaa tietoa ECU:lle ja sitäkautta myös kylmäkäynnistyssuuttimelle. Ei suurta merkitystä, mutta ehkä aavistuksen parempi käynti, sillä vastusarvo oli vanhassa erilainen kuin uudessa (OEM MB), joten vanha lienee kulunut ja nyt ecu säätää ennakkoa paremmin. Sitten vaihtui ilmansuodattimen lämpötila-anturi, mikä onkin tässä -85 mallissa omansa eli 3-napainen. Onneksi tuota saa vielä Mersulta eikä ole edes kovin tyyris. Vaihdolla ei merkitystä kylmäkäynnistykseen sen kummemmin, mutta koneen tyhjäkäynti tasoittui ja tippui sinne 800-900rpm tuntumaan kun se oli pysytellyt kokoajan aiemmin siellä yli 1000. Tämän jälkeen listalla oli vielä kylmäkäynnistys suutin imusarjassa, minkä löysin uutena NOS osana ebaysta. Tuota palikkaa ei saa edes mersulta enää. Valitettavasti kuitenkaan tälläkään ei suurta vaikutusta.Kaikkien osien yhteisvaikutus oli että kylmänä se käynnistyy nyt 5-10sek starttauksella sen edellisen 20-30sek sijaan. Eli parempaan suuntaan mentiin kumminkin.
Auto seisoi sitten viikon verran noitten osien vaihdon jälkeen, ja se lähti ihan palmun alta käyntiin ilman mitään viivettä. Ajattelin, että olikohan se kylmäkäynnistyssuutin nyt sitten kumminkin auttanut, mutta seuraavana päivänä oli taas sama sahaus edessä. Aloin miettimään mikä tässä nyt mättää, niin olin laittanut tallin lämmöt päälle tuossa välissä. Eli silloin kun auto toimi hyvin, oli talviaika ja kylmä, ja nyt kun talli oli ollut ilman lämmitystä ja siellä oli noin 5'c, niin se starttasi heti. Sitten kun lämmöt olikin 15-20'c niin se ei starttaakaan. Tästä päästiin yhteisymmärrykseen erään jenkkiläisen 16-v spesialistin kanssa, eli kun on tarpeeksi kylmä, kylmäkäynnistyssuutin ruiskuttaa niin kauan bensaa, että kone on riittävän lämmin tyhjäkäyntiä varten. Jos on lämpöisempi, suutin ruiskuttaa vain vähän ja Ecun pitäisi ohjata ruiskua syöttämään enemmän soppaa tms. No, se mitä tässä voi tapahtua, on että polttoaineen jakaja vuotaa paineet takaisin tankkiin tai paluulinjaan. Niinpä se täytynee ottaa työn alle ja vaihtaa sinne uudet tiivisteet paikalleen.
Kaikenkaikkiaan auto on kuitenkin toiminut hienosti ja kulkee hyvin. Joitakin pieniä juttuja on tullut ilmi, kuten takarenkaiden osuminen kaariin, kun ajaa tiukkaan mutkaan. Tämä siis tapahtui vain noilla koottavilla vanteilla. Tutkin hieman kaarta ja huomasin, että varaosaautosta otetuissa kaarissa oli paljon enemmän kanttia sisäänpäin kuin alkuperäisissä 16 takakaarissa. Sen huomasi melko helposti, sillä peltikaari tuli noin 10mm pitemmälle kuin muovinen cosworthin lokarin levike. Tämä ongelma poistui kun kylmästi leikkasin kaarien sisäkantista hieman tavaraa pois. Sen jälkeen maalasin reunat uudelleen.
Trippimittari on myös välillä pätkinyt, joten olen irrotellut mittaria varmaan kymmenen kertaa irti ja purkanut sen. Viimeisellä kerralla purin koko systeemin ja kävin koko rakenteen läpi niin vihdoin se toimii kuten pitääkin. Ongelma oli että akseli pyöri rattaan sisällä tyhjää.
Sitten huomasin vielä, ettei kuskin penkin lämmitys toimi. En kyllä edes muista tuliko tuota testattua kasausvaiheessa. Apparin lämmitys kuitenkin toimii, joten sähköt oli ok. Kokeilin toisella katkaisimella, mutta ei vaikutusta. Sitten muistin, että lattiamaton alla on tässä vanhemmassa versiossa lämmittimen ohjainrele. Otin irti ja ulkoisesti se näytti ihan ookoolta, mutta sitten kun sen avasi niin alkoi ehkä syy toimimattomuuteenkin löytyä
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Onpas se hyvin maatunut
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Näyttää siltä kun toi ois ollut sukelluksissa.
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Kyllähän se on kastunut joskus aika pahasti. Lattiahan tuolla alueella oli hyvä, joten lienee ollut vaas jatkuvasti kosteaa. Tuo releen kansihan ei ole mitenkään vesitiivis. Kerkesihän tuo auto olla ennen mua melko pitkään ulkona, joten en sinänsä ihmettele.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Ei voi mitään! Loppuu sanat kuvailla tämän auton ulkonäköä! Hiljaiseksi vetää työn laatu ja ulkonäkö.
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Kyllä näin on, vanteet vielä kruunaa kokonaisuuden, sopii aivan täydellisesti!
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Tenutähti kirjoitti:Ei voi mitään! Loppuu sanat kuvailla tämän auton ulkonäköä! Hiljaiseksi vetää työn laatu ja ulkonäkö.
Kiitokset! Vielä kun saadaan nuo pikku lastentaudit kitkettyä niin on mukava juonia uusia kuvioita.MJPfin kirjoitti:Kyllä näin on, vanteet vielä kruunaa kokonaisuuden, sopii aivan täydellisesti!
Itseasiassa tilanpuute vaivaa täälläkin, ja jos kotopuolen tilukset menee kaupan nopealla aikataululla, voi Mersu jäädä ulkoruokintaan.. no, toivotaan että löytyy jokin hyvä tila Lahden suunnalta ennen tuota skenaariota.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Tämäkin asia tuli kuntoon uudella anturilla. Sekä alkuperäinen, että käytetty varaosa minkä olin syksyllä vaihtanut olivat viallisia. Uudella toimii niin kuin pitää, eli ACC asennossa mittari nollilla, käynnissä 3:ssa ja pysyy siellä aika lailla hyvin. Oikeastaan viisarin verran laskee, kun kone on moottoritieajon jälkeen tyhjäkäynnillä. Eli yksi rasti taas ruutuun.EVO X kirjoitti:Hieman itseä ihmetyttää tuo öljynpaineen määrä, kun se on mittarin mukaan kolmosessa koko ajan.
Kylmäkäynnistys on tullut siihen pisteeseen, että lähtee heti viivyttelemättä käyntiin JOS pari kertaa polkaisee kaasua ennen kuin starttaa. Suhteellisen hyvällä mallilla siis. Veikkaampa, että bensajakajan tiivisteiden vaihdolla tuo pienikin ongelma poistuu.
EDIT: Tänään vaihdoin "uuden" penkinlämmittimen releen ja nyt toimii grillit Purkuautossakin kuskin puoli oli juurikin samassa kunnossa kuin omassa, mutta apparin puolemmainen oli tosi siisti. Tyyppivika näköjään.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Vehon lehdistöpäällikkö ja TM:n avustajana toimiva toimittaja kävivät tekemässä jutun 16v:stä. Vehon tarkoitus on julkaista kuudesti vuodessa MB klubin helmiä nimen alla toimivaa juttusarjaa, josta tämä auto sai kunnian olla ensimmäinen.
Juttu on mediatiedote muodossa, joten se saatetaan julkaista oikeastaan missä tahansa mediassa. Tällähetkellä juttu löytyy Vehon omilta sivuilta ja Autotoday.fi sivustolta.
https://news.cision.com/fi/veho-oy-ab/r ... i,c3115542" onclick="window.open(this.href);return false;
https://autotoday.fi/historian-havinaa- ... lassikoksi" onclick="window.open(this.href);return false;
—
Ja kylmäkäynnistysongelma ratkaistiin niinkin yksinkertaisesti kun polttoainejärjestelmän puhdistusaineella Pullollinen Liqui Molyn fuel system cleaneria (500ml) tankkiin ja 50km ajoa. Sen jälkeen on lähtenyt heti käyntiin.
Juttu on mediatiedote muodossa, joten se saatetaan julkaista oikeastaan missä tahansa mediassa. Tällähetkellä juttu löytyy Vehon omilta sivuilta ja Autotoday.fi sivustolta.
https://news.cision.com/fi/veho-oy-ab/r ... i,c3115542" onclick="window.open(this.href);return false;
https://autotoday.fi/historian-havinaa- ... lassikoksi" onclick="window.open(this.href);return false;
—
Ja kylmäkäynnistysongelma ratkaistiin niinkin yksinkertaisesti kun polttoainejärjestelmän puhdistusaineella Pullollinen Liqui Molyn fuel system cleaneria (500ml) tankkiin ja 50km ajoa. Sen jälkeen on lähtenyt heti käyntiin.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
tästähän taitaa kohta loppua tekeminen oikeasti
mukava juttu ja hyvät kuvat
mukava juttu ja hyvät kuvat
"Elämä, oli se hassu juttu joka sattui matkalla kalmistoon" -komisario Jansson-
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
R170 230 K
entisiä:
c123 230ce
W140 500se c124300CE
w201 190E
w124 260E Sportline w124 200E
a124 E220 s124 300TD
c123 230C c123 230CE s123 300TD
w126 260SE w126 500SE
c124 300CE c124 320CE
"You never actually own a Mercedes-Benz. You merely look after it for the next generation."
R170 230 K
entisiä:
c123 230ce
W140 500se c124300CE
w201 190E
w124 260E Sportline w124 200E
a124 E220 s124 300TD
c123 230C c123 230CE s123 300TD
w126 260SE w126 500SE
c124 300CE c124 320CE
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
No, ensi viikolle on sovittu ilmastointihuolto, eli testaus ja täyttö.. tai vaihtoehtoisesti seuraava työmaa Kenno ja kuivainhan on uudet ja kytken ne vasta kiinni kun vien auton. Sitten testataan vuotaako ja toimiiko kompura. Ei suoraan sanottuna mitään haisua missä kunnossa muu järjestelmä on. Mutta siitä sitten lisää vaikka ensi viikolla.wezze72 kirjoitti:tästähän taitaa kohta loppua tekeminen oikeasti
mukava juttu ja hyvät kuvat
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 200D -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: MB 190E 2.3-16 |1985| - Museoauto
Pyöriikö se kompura kuiteski käsin kokeilemalla siitä hihnapyörän keskiöstä?EVO X kirjoitti:No, ensi viikolle on sovittu ilmastointihuolto, eli testaus ja täyttö.. tai vaihtoehtoisesti seuraava työmaa Kenno ja kuivainhan on uudet ja kytken ne vasta kiinni kun vien auton. Sitten testataan vuotaako ja toimiiko kompura. Ei suoraan sanottuna mitään haisua missä kunnossa muu järjestelmä on. Mutta siitä sitten lisää vaikka ensi viikolla.wezze72 kirjoitti:tästähän taitaa kohta loppua tekeminen oikeasti
mukava juttu ja hyvät kuvat
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w202 C220 CDI Elegance -98
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)