Ensin alkoi häviämään glykolia. Nyt sytyttää moottorivaloa ja vikakoodina P2280.
Moottorin päällä suuttimien seutu märkänä, ei haise diesel. Glykoli sen sijaan maistuu.
Vinkkejä otetaan vastaan. Liittyvätkö vuoto ja vikakoodi toisiinsa, vai osuivatko sattumalta samaan aikaan?
OM651 ja P2280
Re: OM651 ja P2280
mikähän tuon koodin kuvaus on...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: OM651 ja P2280
Vikakoodille P2280 eräs kuvaus:"Air Flow Restriction / Air Leak Between Air Filter and MAF", joten ei liene yhteyttä nesteen häviämiseen.
Re: OM651 ja P2280
Testailut jatkunut viikon pari. Moottorivalo ei syty jos ajoonlähtiessä nappaa ecomoodin pois, ja pitää sportilla, jolloin auto ei sammu alamäissä eikä valoissa. Tänään ajoon eco päällä ja valo syttyi. Kärry käyttäytyy aivan normaalisti molemmilla moodeilla, ennenkuin valo syttyy ja limpmode menee päälle. E 300 Hybrid siis laitteena.
Re: OM651 ja P2280
Tämäkin vika lopulta paikantui öljynvaihdon yhteydessä reikään ahtoletkussa joka lähtee intercoolerilta imupuolelle. Vikakoodina vuoronperään P2280 tai P2279.
Re: OM651 ja P2280
Hyvin ystävällistä ilmoittaa mikä vian aiheutti vaikkakin pitkän ajan jälkeen. Voi helpottaa jotakuta toista!