Eli piti tutkia,kun vaihteet ovat todellä jäykät. Tutkiessa pääsi vivustot tipahtamaan kepiltä. Oisko jotain räjäytyskuvaa että sais prikat oikeisiin väleihin.
Ja mistä löytäs kepin puslat, sekä vivustojen?
190 1.8 201 vaihdevivusto
Re: 190 1.8 201 vaihdevivusto
Kl, merteil, marmori, ebay. Varmasti useasta osoitteesta saat uudet helat ja lukkolevyt.
Eihän siellä ole kuin 3 vipua, R siihen pisimpään kampeen. Ja guuglesta löytyy sivuja jos haluaa edetä alkulähteille. Vaikkapa http://www.peachparts.com/shopforum/die ... ent-2.html
Eihän siellä ole kuin 3 vipua, R siihen pisimpään kampeen. Ja guuglesta löytyy sivuja jos haluaa edetä alkulähteille. Vaikkapa http://www.peachparts.com/shopforum/die ... ent-2.html
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
Re: 190 1.8 201 vaihdevivusto
Selvisikö miksi vaihteet oli jäykät?...se purattaa sen kepin tyven...voitelee sen ja samalla vaihda sinne kuin vivustoonkin uutta osaa....kepin tyveen tulee sellainen kumipusla metalli kehällä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 190 1.8 201 vaihdevivusto
Joo ainakin kepin puslat entiset. Mut ongelma on vipujen takasin laitto kun tuli tuhat eriprikkaa välistä 

Re: 190 1.8 201 vaihdevivusto
Ja tosiaan neli lovinen laatikko. Tarviis saada prikat oikeisiin paikkoihin 

Re: 190 1.8 201 vaihdevivusto
Johan menre vaihteet pehmeästi
purin koko vivustot putsailin ja rasvailin. Nyt menee yhdellä sormella kaikki vaihteet. Ei enää mitään ongelmaa vaihteissa, ei tarvinnut uusia mitään.
