Sellainen ongelma väyrysen kanssa, että kickdownilla kiihdyttäessä moottori menee vikatilaan n.5000rpm kohdalla. Starin päässä käytetty, epäilivät ilmamassamittaria, se vaihdettu.. vikakoodit nollattu uudestaan & edelleen menee vikatilaan kiihdyttäessä ja uutena koodina P0410.
Onpa outoa jos ei asentajat osaa lukea ja puhua oikein ...eli puola vika ja suusta tulee imm?
Nyt en muista mutta taitaa toi 4 olla kuskin puolen etummainen puola.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Toisio pumppu ei kyllä tee sytytyt katkoja eikä rajoita kierroksia ...tokko menee edes vikatilaan...palaakos moottorin vika valo tällä hetkellä tai kun tuli toi vika?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Otat puolat irti ja merkkaat mistä ne on otettu. Sitten yksi kerrallaan tutkit sytytystulpat onko lasitus ehjä.
Rikkinäinen puola hajottaa kyllä tulpan äkkiä.
Jos ei ole tulpissa mitään eroja niin vaihtaa molemmat puolat ja uudet tulpat. Tulpathan ei maksa juuri mitään.
Onko alkuperäiset puolat ja paljonko ajettu? Yleensä puolavika tulee jo matalemmilla kierroksilla esiin + 4000 rpm
illinois kirjoitti:Otat puolat irti ja merkkaat mistä ne on otettu. Sitten yksi kerrallaan tutkit sytytystulpat onko lasitus ehjä.
Rikkinäinen puola hajottaa kyllä tulpan äkkiä.
Jos ei ole tulpissa mitään eroja niin vaihtaa molemmat puolat ja uudet tulpat. Tulpathan ei maksa juuri mitään.
Onko alkuperäiset puolat ja paljonko ajettu? Yleensä puolavika tulee jo matalemmilla kierroksilla esiin + 4000 rpm
Puolat voip olla alkuperäiset tulpat vaihdettu noin 5tkm sitten. Autolla ajettu 280tkm
Puolat ja johdot vaihtoon. Myös johdoissa voi olla vikaa. NGK:lta saa kokonaista sarjaa M113 koneeseen huokeasti parilla sataa. Orkkis Boschin johdot on jotain 30 kappaleelta.
Sai vikakoodi ei johdu sytytyskatkoksista. Kummalista jos autossa ei itse pumppua ole mutta antaa vikakoodia. Onkohan joku yrittänyt päivittää softaa ja nyt tullut väärä versio ja ohjelma yrittää löytää olemattoman pumpun? No, sen saa jokatapauksessa koodattua pois käytöstä ohjelmasta.
Nykyiset... '14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus... '07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6 ...Ja pienet sille!
atlas kirjoitti:Onpa outoa jos ei asentajat osaa lukea ja puhua oikein ...eli puola vika ja suusta tulee imm?
Nyt en muista mutta taitaa toi 4 olla kuskin puolen etummainen puola.
Vastaillaampa tännekkin.. elikkä puolan + tulpanjohtojen vaihdolla vika korjaantui, nyt saa polettaa ihan kunnolla, eikä mene vikatilaan Moottorinhäiriövalo palaa edelleen.. pitäisikö sammua itsestään vai tarvitseeko käyttää nollattavana?