Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Eikä tossa kyllä turboakaan taida olla, mutta noin muuten tuo voisi olla hyvinkin mielenkiintoinen auto harrastajalle, jos kerrotut tiedot ruosteettomuudesta, alkuperäisestä maalista ja ajetuista kilometreistä muuten pitävät paikkansa. Sääli, että rekkari on peitetty ja kuvia on vain tuo yksi.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Eikä tossa kyllä turboakaan taida olla, mutta noin muuten tuo voisi olla hyvinkin mielenkiintoinen auto harrastajalle, jos kerrotut tiedot ruosteettomuudesta, alkuperäisestä maalista ja ajetuista kilometreistä muuten pitävät paikkansa. Sääli, että rekkari on peitetty ja kuvia on vain tuo yksi.
Pirkuta kun nyt luvin ajatuksen kanssa nii olihan siinä paljo muutaki huomioitavaa. Sitäku väsyneenä kiinnittää huomion siihen että v6 lukee
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
e: ja tässä taas yksi "käytännössä kaikilla varusteilla" - kovin on käytäntö kaukana teoriasta, kun ihan oleellisiakin varusteita puuttuu vaikka miten paljon, epäoleellisemmista puhumattakaan: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10707622" onclick="window.open(this.href);return false;
Huutokaupat.comissa Ale Auto om. A. Suominen niminen liike myy ihan nättiä w124 200D:ä, josta ihan otsikossa hehkutetaan "384 000 km".
Trafin tietokanta kertooki sit vähä parempia lukemia vuosilta 2013-2017
Pvm Mittarilukema
30.9.2019 383937 km
3.1.2017 560530 km
18.12.2015 530596 km
24.11.2015 530596 km
2.12.2014 524581 km
1.12.2014 524581 km
11.11.2013
11.11.2013 518000 km
Olisi suotavaa laittaa julki auton rekisterinumero / linkki ilmoitukseen.
Ale Auto näkyy reagoineen asiaan kuten pitää, eli auto on myynnissä Huutokaupat.comissa:
dealer kirjoitti:Olisi suotavaa laittaa julki auton rekisterinumero / linkki ilmoitukseen.
Ale Auto näkyy reagoineen asiaan kuten pitää, eli auto on myynnissä Huutokaupat.comissa:
Ale Auto kirjoitti:Autoon mahdollisesti vaihdettu nopeusmittari rikkeimen tilalle ku 2017 ollut lukems 560534
Joo, piti muute laittaa, mut oli nuo trafin listat ym leikepöydällä, ni tuo linkki unohtu. Ja tässä vielä se rekkari, AGF-798, ni löytyypähä jatkossa googlaamalla, koska onha tuo nyt nii nätiks puunattu, et seuraavan jobbarin ei tarvii ku pestä sisusta ja vaihtaa vaihekepinnuppi ja kilvet uusiin, ni voi ruuvata vielä satkun tai kaks pois
Sehä näissä jaksaa ihmetyttää, et ku ne kilsat on niin helppo tarkistaa, niin miks halutaan tietentahtoen ottaa autoliikkelle sellane maine et mittarilukemat voi olla iha mitä vaan?
Tuota tapaa vetää M103 sytytysjohdot ei olekaan tullut vielä vastaan! Sori, aivan pakko.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Suomessa on todella huono, kun missään ei velvoiteta myyjän kertomaan, onko auto vauriokorjattu tms. Monessa euroopan maassa se on pakollista jo myynti-ilmoituksissa.
Tervehdys,
mersufaari olisi palannut vuoden tauon jälkeen merkkiin, mutta mutta... Olen käynyt koeajamassa 4 vanhaa ML mersua, vm 02-08 ja kaikkien on kerrottu olevan ajokunnossa, tai hyvässä kunnossa, tai huollettu, tai liikkeen tulotarkastamia. Yksikään ei omasta mielestäni normaalisti kulunut ikääntynyt ajoneuvo, vaan vikoja ja epänormaalia kulumista havaittavissa ihan maallikon silminkin. Anturivikoja, merkkivaloja, rikkonaisia peilejä, kompura ei sammu ja kaikkein kalleimmassa ja uusimmassa vaihtoehdossa takaluukku ei aukea ja vilkku ei toimi.
Olenko siis mahdottoman edessä jos haluan löytää kunnossa olevan vanhan ML mersun? Aiemmat 124-koriset mersuni ja tyttären c-malli löytyivät ihan netti-ilmoitusten kautta ilman tälläistä vehtaamista.
Onhan nuo jo vähän iällä olevia autoja ja useimmat olleet myös kovassa käytössä. Tuollaisen ML:än (kuten monen muunkin uutena kalliin auton) ylläpitäminen ja korjaaminen tulee yllättävän kalliiksi ja siksi korjauksia jää tekemättä, tai tehdään huonosti. Lisäksi kun nuo vanhemmat ML merssut eivät ole mitenkään laadullisesti valmistajansa parhaita tekeleitä, niin tuo on sitten lopputulos, Uudemmat on kait jo vähän paremmin tehty
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99
Suomessa on todella huono, kun missään ei velvoiteta myyjän kertomaan, onko auto vauriokorjattu tms. Monessa euroopan maassa se on pakollista jo myynti-ilmoituksissa.
vanha auto jossa pieni pintapuolinen pusu , ei mielestäni mitenkään liity tähän topikkiin ?
Suomessa on todella huono, kun missään ei velvoiteta myyjän kertomaan, onko auto vauriokorjattu tms. Monessa euroopan maassa se on pakollista jo myynti-ilmoituksissa.
vanha auto jossa pieni pintapuolinen pusu , ei mielestäni mitenkään liity tähän topikkiin ?
En tiedä miten tuo pakollisuus vaurioilmoituksista käytännössä toimii ja onko tämä esim. voimassa Saksassa. Voisi kuvitella auton iän vaikuttavan myös asiaan. Ja tarkoittaako tuo, ettei vauriota ole ollut esim viimeisen 3, 5 tai 10 vuoden aikana tms.
Viimeksi kun ostin auton Saksasta, 36 vuotta vanhan, ilmossa luki "unfallfrei", mutta kyllähän siitä paljastui yhtä ja toista. En katsonnut aiheelliseksi valittaa asiasta.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/11398972" onclick="window.open(this.href);return false;
Ollut useaan otteeseen myynnissä. Jokin aika sitten mittarilukemaksi oli ilmoitettu +800tkm , nyt mittari on joko mennyt ympäri, autolla on peruutettu viimeiset 440tkm tai lukema on 'erehdyksissä' ilmoitettu väärin.
Samainen kaveri taisi vuosia vuosia sitten kaupitella W220:sta järkyttävällä kameleonttivärityksellä ja tuli jopa tänne haastamaan riitaa auton esteettisyydestä, voin toki muistaa väärinkin
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
dealer kirjoitti:Ei ole tarinasta tietoa, mutta olin heti ilmoituksen luettuani melko varma ettei yksikään viidestätoista kuvasta ole moottoritilasta.
No kato... Loringer on vähän niinku luottamuksellista tietoa...
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
Hage kirjoitti:https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/se/11398972
Ollut useaan otteeseen myynnissä. Jokin aika sitten mittarilukemaksi oli ilmoitettu +800tkm , nyt mittari on joko mennyt ympäri, autolla on peruutettu viimeiset 440tkm tai lukema on 'erehdyksissä' ilmoitettu väärin.
Samainen kaveri taisi vuosia vuosia sitten kaupitella W220:sta järkyttävällä kameleonttivärityksellä ja tuli jopa tänne haastamaan riitaa auton esteettisyydestä, voin toki muistaa väärinkin
Ei J*umalauta
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Ollut ilmeisesti huutokaupattavana ja kiertänyt liikkeestä toiseen. Sähköinen huoltokirja vajavainen ja esim. viimeiseltä viideltä vuodelta siellä ei ole mitään merkintöjä. Ollut Virossakin jossain vaiheessa. K
560 SEC. Autossa ei näytä olevan ajotietokonetta eikä automaatti-ilmastointia. Saatikka urheilullisia istuimia, toki ortopedipenkit on.
Harmi että omistajalla ei ole ollut rahaa teettää taikka siis tilata toista avainta . Pomarfinn myös laimentaa, toki itselle tuo autossa oleva oikea varustelu on mieleisempi kuin ilmoitettu.
Aika hieno kokonaisuus, ja näköjään Sveitsin tuonti. Airbagin "parasta ennen" lätkä paljastaa valmistusjankohdaksi 6/91, koska näille tuolloin määriteltiin 10v. vaihtoväli.
Oli muuten meille Pomarfinniläisille lohdullista luettavaa uusimmassa Mercedes-Benz Classic lehdessä. Bruno Saccon oma auto (560 SEC) on väreiltään Dunkelblau 904, helmat Rioblau 5309 ja sisustus vaalean harmaa nahka, eli samat kuin oma 300 SD.
Karel
E 430 T -98 “Musti”
A 190 -01 "Nalle"
A 190 -01 "Erika"
420 SEC -87 ”Zacco” Entisöinti menossa
500 SEL -86 "Maxi" MR
260 SE -89 ”Essu” MR
280 SE -85 ”Nassu” MR
300 SEL -89 ”Olga” MR
300 SE -89 "Typy" Odottaa entisöintiä
300 SE -88 ”Sjuude” (Varaosa-auto)
L 508 D -81 ”Umu”
Volvo C 202 Valp -78 ”Elmeri”
ex.: 260 SE -90 / 300 SD -84 / 280 E -79 / BMW 745 iA -81/ 450 SEL 6.9 -76 / 280 S -82 / 280 SE -85 / 420 SEL -86 / 500 SEL -86 / 300 SEL -90 / A 140 -00 / 300 D -83 / Honda Accord EX -84 / 230 TE -84 / 280 SE -80 / Perheessä olleet muut: 230 -79 / 190 -87 / 200 -85 (124) / 300 SE -86 / 300 SE -85
560 SEC. Autossa ei näytä olevan ajotietokonetta eikä automaatti-ilmastointia. Saatikka urheilullisia istuimia, toki ortopedipenkit on.
Harmi että omistajalla ei ole ollut rahaa teettää taikka siis tilata toista avainta . Pomarfinn myös laimentaa, toki itselle tuo autossa oleva oikea varustelu on mieleisempi kuin ilmoitettu.
Tämän auton omistaja kävi keväällä meidän firmassa asiakkaana. Tosiaan ensimmäinen omistaja myy autoa, on myyty uutena Sveitsiin.
W124 E 200 A 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
W123 200D/230E A 1980 purkuauto
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Karel kirjoitti:Aika hieno kokonaisuus, ja näköjään Sveitsin tuonti. Airbagin "parasta ennen" lätkä paljastaa valmistusjankohdaksi 6/91, koska näille tuolloin määriteltiin 10v. vaihtoväli.
Oli muuten meille Pomarfinniläisille lohdullista luettavaa uusimmassa Mercedes-Benz Classic lehdessä. Bruno Saccon oma auto (560 SEC) on väreiltään Dunkelblau 904, helmat Rioblau 5309 ja sisustus vaalean harmaa nahka, eli samat kuin oma 300 SD.
Kyllähän tuo vaalea "pomarfin" voittaa aina tunkkaisen ja ahdistavan mustan! ja varsinkin jos autossa on vielä musta sisäkatto, niin ei kyllä houkuttele yhtään
Perheessä:
W 243 EQB 250 -23
C 126 500 SEC-89
ex
S 203 C 200 CDI -05
S 205 C 220 CDI -15
S 204 C 350 CDI -09
S 212 200 CDI -11
W 208 CLK 320 -99
W 211 E 220 cdi -05
S 210 E 220 cdi -02
S 202 c 180 -99