Morjensta,
Pitkästä aikaa joutuu kyselemään viisaammilta. 411cdi sprintterin sprintshift päätti seisomisen jäljiltä lakata pelaamasta. Oon jättänyt 1 vaihteensilmään. Nyt ei lähde käyntiin kun ei suostu vaihtamaan vapaalle. Penkin irroitin ja releen kokeilin. Se vetää ja ohjausvirta tulee kuten kuuluu. Kaivelin vielä esiin jossain mainitun pinkin johdon ja mittailin siitä jännitettä. Jos lukemani pitää paikkansa niin pumppu toimii, koska nostaa jännitteen 3v tienoille? Mistäs kannattaa seuraavaksi lähteä ihmettelemään? Jos hydrauliöljy olisi vähissä niin kaiketi jäisi noi paineet nousematta tuon pinkin johdon mukaan.
Starin kylkeen ei pääse kun tuota rohjaketta ei saa liikenteeseen vaihde pykälässä. Toki jos joku haluaa Turun seudulla tulla lukemaan.
Sprintshift ei vaihda vapaalle
Sprintshift ei vaihda vapaalle
- Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm)
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;


