Ilmeisesti tarkoitetaan gen3 siipeä, millä on eroa kuin yöllä ja päivällä siihen alkuperäiseen amg siipeen.MJPfin kirjoitti:Olen aina kauhean skeptinen että nimenomaan aftermarket markkinoille olisi työnnetty sopiva siipi vanhaan amg ahtimeen.
Sillä utelin että olisiko tiedossa mistä se on, onko numeroa siivelle vai turbotohtori osoitteeksi?
CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 98
- Liittynyt: Ti 30.05.2006 23:53
- Paikkakunta: Kajaani
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Sellainen tiedotusluonteinen asia, että nyt onnistaa tehdä aivan uusimmatkin Vitot ja Sprintterit.
Ei haita, vaikka olisi ihan lähipäivinäkin päivitetty.
Sellainen tiedotusluonteinen asia, että nyt onnistaa tehdä aivan uusimmatkin Vitot ja Sprintterit.
Ei haita, vaikka olisi ihan lähipäivinäkin päivitetty.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Asioihin on vastattu kymmeniä ellei satoja kertoja mutta kukaan ei osaa käyttää hakua.
Cooleri, 270cdi turbo 3bar map, jne. Vakio suuttimet ei riitä mihinkään 190-210hv huitteille jos ohjelmoija osaa asiansa.
Virittäminen ei ole ilmaista, ja jo hyvä ohjelma maksaa 4-600€ riippuen tekijästä.
Eli jos et osaa tehdä itse ja et halua maksaa niin unohda koko homma, mitään järkeä hommassa ei ole.
Cooleri, 270cdi turbo 3bar map, jne. Vakio suuttimet ei riitä mihinkään 190-210hv huitteille jos ohjelmoija osaa asiansa.
Virittäminen ei ole ilmaista, ja jo hyvä ohjelma maksaa 4-600€ riippuen tekijästä.
Eli jos et osaa tehdä itse ja et halua maksaa niin unohda koko homma, mitään järkeä hommassa ei ole.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kysyjällä kyseessä suora kutonen, ei om646. Kiinacooleri on edullinen ja toimiva. Turbotohtorilta näyttää saavan valmista ahdinpakettia om648. Suuttimista ja pumpusta en osaa sanoa.
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Taisin lukea väärin tai sitten oli kirjoitettu 646. Mutta enivei, cooleri ja map anturi. Vakio suuttimille et tarvitse vaihtaa ahdinta. Sen 50hv sylinteri kyytiin riittävät. Ja vakio ahdin tuottaa tarpeeksi polttaa sen mitä niistä tulee.
- Pikku Mersu
- Mersumies
- Viestit: 621
- Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
- Paikkakunta: Itä-Uusimaa
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Oletko tehnyt bemarista vastaavaa analyysiä?tuikku kirjoitti:.
Moottoritehoista ja rakentelusta on kovasti kyselty tänä keväänä.
Jos jotain kirjoitan aiheesta, niin ei tarvi kaikkien soittaa, tai viestittää, joihin olen laiska vastaamaan.
Ja vielä.
Elkää alkako koko touhuun, virittelyn jälkeen auto on käytännössä arvoton.
Pitää olla varaa erilliseen harrasteautoon.
GLC 300 de -21 & SLK 230 Kompressor aut -00.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Ei taida uskaltaa, edes itselleen kertoa asiasta ...
Olen laittanut hyvän auton hinnan vanhaan bemarin rotteloon ja lukemattoman määrän työtunteja.
Lopputuloksena kallis ja hyödytön auto, jolla ei voi ajaa, jos kaiken tehon laittaa. Ei pysy käsissä tavan renkailla.
Semi-slickseillä pärjää juuri ja juuri aivan piikkisuoralla tiellä, jos ei ole ollenkaan heittoja, keskiviivoituksia, routakatkoksia, tai muita kulkijoita. Niin ja + lämmin ja kuiva asfaltti. Uskaltaa vähän toistakymmentä sekunttia kaasua suunnilleen pohjassa pitää ja sitten vauhtia onkin jo yli kaksisataa.
Kun kiihtyvyys menee tietyn rajan ohitse, niin se ei ole enää mukavaa, se on pelottavaa, auto riuhtoo niin rajusti.
Ja tässä autossa on kyllä alustaaankin satsattu jonkin verraan.
Toki, olen varmasti huomattavastikkin keskiarvoa huonompi kuljetttajana.
Hukkaan heitetty turha työ.

Ei taida uskaltaa, edes itselleen kertoa asiasta ...
Olen laittanut hyvän auton hinnan vanhaan bemarin rotteloon ja lukemattoman määrän työtunteja.
Lopputuloksena kallis ja hyödytön auto, jolla ei voi ajaa, jos kaiken tehon laittaa. Ei pysy käsissä tavan renkailla.
Semi-slickseillä pärjää juuri ja juuri aivan piikkisuoralla tiellä, jos ei ole ollenkaan heittoja, keskiviivoituksia, routakatkoksia, tai muita kulkijoita. Niin ja + lämmin ja kuiva asfaltti. Uskaltaa vähän toistakymmentä sekunttia kaasua suunnilleen pohjassa pitää ja sitten vauhtia onkin jo yli kaksisataa.
Kun kiihtyvyys menee tietyn rajan ohitse, niin se ei ole enää mukavaa, se on pelottavaa, auto riuhtoo niin rajusti.
Ja tässä autossa on kyllä alustaaankin satsattu jonkin verraan.
Toki, olen varmasti huomattavastikkin keskiarvoa huonompi kuljetttajana.
Hukkaan heitetty turha työ.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Miten tuollainen peli kulkee varttimailin radalla?tuikku kirjoitti:...
Semi-slickseillä pärjää juuri ja juuri aivan piikkisuoralla tiellä, jos ei ole ollenkaan heittoja, keskiviivoituksia, routakatkoksia, tai muita kulkijoita. Niin ja + lämmin ja kuiva asfaltti. Uskaltaa vähän toistakymmentä sekunttia kaasua suunnilleen pohjassa pitää ja sitten vauhtia onkin jo yli kaksisataa
...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onko se nyt kuitenkaan ihan hukkaan, väittäisin että kivaa on kuitenkin ollut rakentaa moista laitetta?
Et muuten olisi sitä tehnyt.
Et muuten olisi sitä tehnyt.
- Pikku Mersu
- Mersumies
- Viestit: 621
- Liittynyt: Ti 06.05.2003 09:04
- Paikkakunta: Itä-Uusimaa
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
onko Tuikku sulla tuo musta liikennekäytössä?
GLC 300 de -21 & SLK 230 Kompressor aut -00.
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
ex. w168 170 cdi aut, w245 200 cdi cvt, s204 220 cdi aut, s205 220 d 4matic aut. -16 ja Smart ForTwo aut +muita romuja...
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Onhan se.
Suorituskyky riippu pidosta. Tavan katurenkailla, ilman mitään lähtö- tai muutakaan temmpuilua nollasta sataan ~5s, sadasta kahteensataan ~8s, varttimailin loppunop vähän päälle 190.
Varttimailiajasta lähtisi helposti lähes sekuntti poikkeen, kun ei antaisi vaihtaa lopussa viitoselle, nelosella kulkee 188km/h, joten vaihto lopussa on turha, mutta kuten kirjoitin, ilman mitään temppuilua.
Nollasta sataan paranisi jos ottaisi esp,n pois päältä. Tosin kolmio vilkkuu 200,n asti koko ajan.
Nyt on ollut parisen viikkoa vähän ongelmia, ensin ruiskutusjärjestelmässä, nyt alipaine häviää jonnekkin ja ahdot jää kiloon, kun pitäisi ollaa 3,5. Kilolla tulee kuitenkin +350/+700, savutta.
Onhan se.
Suorituskyky riippu pidosta. Tavan katurenkailla, ilman mitään lähtö- tai muutakaan temmpuilua nollasta sataan ~5s, sadasta kahteensataan ~8s, varttimailin loppunop vähän päälle 190.
Varttimailiajasta lähtisi helposti lähes sekuntti poikkeen, kun ei antaisi vaihtaa lopussa viitoselle, nelosella kulkee 188km/h, joten vaihto lopussa on turha, mutta kuten kirjoitin, ilman mitään temppuilua.
Nollasta sataan paranisi jos ottaisi esp,n pois päältä. Tosin kolmio vilkkuu 200,n asti koko ajan.
Nyt on ollut parisen viikkoa vähän ongelmia, ensin ruiskutusjärjestelmässä, nyt alipaine häviää jonnekkin ja ahdot jää kiloon, kun pitäisi ollaa 3,5. Kilolla tulee kuitenkin +350/+700, savutta.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Hyvin kulkee, onko varttimailin alle 12 sek?tuikku kirjoitti:...
Suorituskyky riippu pidosta. Tavan katurenkailla, ilman mitään lähtö- tai muutakaan temmpuilua nollasta sataan ~5s, sadasta kahteensataan ~8s, varttimailin loppunop vähän päälle 190.
Varttimailiajasta lähtisi helposti lähes sekuntti poikkeen, kun ei antaisi vaihtaa lopussa viitoselle, nelosella kulkee 188km/h, joten vaihto lopussa on turha, mutta kuten kirjoitin, ilman mitään temppuilua
...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No ei se kyllä sekunttia siellä lopussa tee se yksi vaihto kympin ehkä. Auto kuitenkin etenee jo 180kmh vauhdilla jotain 50m/s
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5794
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Semmoinen hassu juttu on noissa 1/4 maili ajoissa nopeuksisssa niiten vertailussa
että ero on monesti yllätäävän iso
jos ajan otto lähtee liikkelle siitä merkistä vaikappa siitä kun lähetys "kuusi" välhätää vihreäksi tai sitten niin että kun auto lähtee liikkeelle, yllätävän monen nopean laitteen aika, nopeus on "kuuselta" lähetettynä huonompi,
syy moiseen on moninainen alakaen siitä miten miten pysyy lähtö valmiina,
saako paineet pidettyä, nouseeko ne riitävän nopeasti niin että rengassa pitää ja tietenkin kuskin reaktio,
jos taas mittaus meneen niin että aika lähtee siitä kun laitte liikku eteen päin
(esim joskus takvuosina lehdissä näki uusien mallien testejä 1/4 maililla missä tuo "pikku" seikka oli oli unhodettu)
sitten kun vauhti lähenee 200 alkaa vaihtamisen yhteydessä tulla mukaan myös aina vaan enemmän vastusten vaikutus
vaikka ivaihtaminen itsesään olisi nopea tapahtuma jos on tiedon keruu käytässä niin näkyy että vaihtamisen jälkeen matkaa/aikaa kuluu ennen kuin vauhti on taas sama kuin ennen vaihtamista
hyvin ne kaikki menee mitkä alle 20s 1/4 maillin menee mittasi miten mittasi tärkeintä että on kivaa
että ero on monesti yllätäävän iso
jos ajan otto lähtee liikkelle siitä merkistä vaikappa siitä kun lähetys "kuusi" välhätää vihreäksi tai sitten niin että kun auto lähtee liikkeelle, yllätävän monen nopean laitteen aika, nopeus on "kuuselta" lähetettynä huonompi,
syy moiseen on moninainen alakaen siitä miten miten pysyy lähtö valmiina,
saako paineet pidettyä, nouseeko ne riitävän nopeasti niin että rengassa pitää ja tietenkin kuskin reaktio,
jos taas mittaus meneen niin että aika lähtee siitä kun laitte liikku eteen päin
(esim joskus takvuosina lehdissä näki uusien mallien testejä 1/4 maililla missä tuo "pikku" seikka oli oli unhodettu)
sitten kun vauhti lähenee 200 alkaa vaihtamisen yhteydessä tulla mukaan myös aina vaan enemmän vastusten vaikutus
vaikka ivaihtaminen itsesään olisi nopea tapahtuma jos on tiedon keruu käytässä niin näkyy että vaihtamisen jälkeen matkaa/aikaa kuluu ennen kuin vauhti on taas sama kuin ennen vaihtamista
hyvin ne kaikki menee mitkä alle 20s 1/4 maillin menee mittasi miten mittasi tärkeintä että on kivaa

Mökkillä
'
'
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Aika lähtee liikkelle ajanotto kennon ylityksestä, reaktioaika on erikseen näin ainakin virallisessa ajanotossa.
Epävirallisista katu tyylisistä laitteista en tiedä kun vain Fhra kisoja olen ajanut.
Epävirallisista katu tyylisistä laitteista en tiedä kun vain Fhra kisoja olen ajanut.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Saako Porista/Satakunnasta Tuikun ohjelmointia?
Autona W639 115 2004.
Autona W639 115 2004.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Eurassa on meillä jälleenmyyjä, joka voi tehdä.Sheptak kirjoitti:Saako Porista/Satakunnasta Tuikun ohjelmointia?
Autona W639 115 2004.
044-0760422
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mitenkäs CLA200d (x117) ohjelmointi, onko kenelläkään mitään kokemusta kyseisestä? En ainakaan tästä ketjusta löytänyt mitään mainintaa aikaisemmin.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Se johtuu varmaankin siitä, etten osaa.
Koskee muitakin Uudenkaupungin malleja.
Hyvin lähtee vetoja ja miellyttävä käytös - ei siinä mitään, mutta valmistajan laittamaa väännön valvontaa en saa täysin deaktivoitua.
Käytännössä joka kerta, kun hiukkassuodattimen puhdistuspoltto alkaa, on seurauksena vikatila.
Sellainen ohjelma voisi toimiskkin, josta samalla otettaisiin hitupönttö poikkeen, mutta en ole varma, kun en ole kokeillut.
Tässä ohjelmassa pitäisi nyt hoksata jotain ...
Se johtuu varmaankin siitä, etten osaa.
Koskee muitakin Uudenkaupungin malleja.
Hyvin lähtee vetoja ja miellyttävä käytös - ei siinä mitään, mutta valmistajan laittamaa väännön valvontaa en saa täysin deaktivoitua.
Käytännössä joka kerta, kun hiukkassuodattimen puhdistuspoltto alkaa, on seurauksena vikatila.
Sellainen ohjelma voisi toimiskkin, josta samalla otettaisiin hitupönttö poikkeen, mutta en ole varma, kun en ole kokeillut.
Tässä ohjelmassa pitäisi nyt hoksata jotain ...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
No sepäs sattui ikävästi, hieman lisäpotkua kaipaisi kyseinen pirssi tuona pienitehoisempana mallina.tuikku kirjoitti:.
Se johtuu varmaankin siitä, etten osaa.
Koskee muitakin Uudenkaupungin malleja.
Hyvin lähtee vetoja ja miellyttävä käytös - ei siinä mitään, mutta valmistajan laittamaa väännön valvontaa en saa täysin deaktivoitua.
Käytännössä joka kerta, kun hiukkassuodattimen puhdistuspoltto alkaa, on seurauksena vikatila.
Sellainen ohjelma voisi toimiskkin, josta samalla otettaisiin hitupönttö poikkeen, mutta en ole varma, kun en ole kokeillut.
Tässä ohjelmassa pitäisi nyt hoksata jotain ...
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Täytyy selvitellä onko Celtic Tuningin ohjelma mistään kotoisin x117. Olettaisin kyseisen puljun tietävän mitä tekee?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ne muutamat ko puljun ohjelmat mitä olen korjaillut on ollut perus kuraa. Bulkki lastu huijataan suuttimen karttaa 10-20% ja nostetaan ahtoja. Paria rajoitinta muutetaan ja 5min työstä 500€ kiitos. Tämä siis E ja C malleissa tullut vastaan.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mikään ei ole helponpaa kuin haukkua kaikki toisten tekemät asiat aivan kuin niin avioliitossakin. Kruunu kiillottuu. Tosin en tiedä mikä koko Celtic Tuningin onkaan. Tosin oppihan sitä tunnistamaan ohjelman tekijän
tuli mullekin kuukausi sitten auto josta ei ollu varmuutta onko lastutettu. Olihan se ilmoitin että siinä on jo Tuikun tekemä ohjelma eikä mulla oo siihen mitään lisättävää eikä moitittavaa
tuli mullekin kuukausi sitten auto josta ei ollu varmuutta onko lastutettu. Olihan se ilmoitin että siinä on jo Tuikun tekemä ohjelma eikä mulla oo siihen mitään lisättävää eikä moitittavaa
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Teen ohjelmia huvikseni, ja mielestäni ne jotka tekevät hommaa työkseen ihan oikeasta rahasta voisivat tehdä sen kunnolla niin ettei tälläinen harrastelija voisi moittia tekemisiä.
Voimaa tulee lisää ei siinä mitään, mutta voisi sen tehdä huijaamatta moottorin ohjausta ja oikeasti ohjelmoimalla oikein!
Ikävä ajaa sellaisen "ohjelmoidun" auton takana jonka tekijä ei ole edes yrittänyt laskea seos-suhteita ja työnnetään vaan mustaa putkesta koska sitä oletetaan tulevan ohjelmoidusta dieselistä.
Voimaa tulee lisää ei siinä mitään, mutta voisi sen tehdä huijaamatta moottorin ohjausta ja oikeasti ohjelmoimalla oikein!
Ikävä ajaa sellaisen "ohjelmoidun" auton takana jonka tekijä ei ole edes yrittänyt laskea seos-suhteita ja työnnetään vaan mustaa putkesta koska sitä oletetaan tulevan ohjelmoidusta dieselistä.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Olimpahan tulossa Suonenjoeltapäin kohti Kangasniemeä 13.06.2020 niin Pieksämäellä näin oikein kunnon ilmansaastuttajan. Kyseessä kanttikorinen Volvo farmari ja savua tuli ainakin samanverran kuin traktorien Bulling kisakoneista.
Lieköhän yritetty ohjelmoimalla saada tehoja, mutta ei tuo ainakaan mitenkään rivakasti näyttänyt kiihtyvän.
Lieköhän yritetty ohjelmoimalla saada tehoja, mutta ei tuo ainakaan mitenkään rivakasti näyttänyt kiihtyvän.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Varmaan sama Volvo lähti Kuopiossa liikenne valoista , niin se tukehtui savuunsa ennen kuin sai ahdot nousemaan pikku hiljaa. Savu oli jotain järkyttävää.
Lippahatut väärin päin päässä kuskilla ja kyytiläisellä ja niillä näky olevan hauskaa.
Pullinki kisoissakaan ei ole niin paha näky
Lippahatut väärin päin päässä kuskilla ja kyytiläisellä ja niillä näky olevan hauskaa.
Pullinki kisoissakaan ei ole niin paha näky
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: To 01.03.2018 18:34
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mynä sanos joskus et oli pyydetty tukkiauton syötöt:),jos se oli sit hän:::)
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Nivalassa myös nähty erittäin hyvin kuvaukseen sopiva volvo lähdössä valoista. Se on varmaan sit hienoa kun tuuppaa umpijöötiä putkesta.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
No joo, yleensä kaikissa softatuissa on laitettuna liikaa syöttöjä.
Kuulun itsekkin siihen samaaan porukkaan. Kait se jonkinlaista epävarmuuttakin on.
Poikkeuksena ne, joissa on ja jää dpf edelleen paikoilleen , niissä täytyy välttää kaikenlaista savuttelua, ettei suodattimelle enää sen takia tulisi ylimääräistä rasitetta.
Jos oma auto ei savutakkaan, niin ei siitä oikein hyvä mieli tule, vaan kokoajan huolettaa, että tulikohan varmaan kaikki syötöt laitettua ...
No joo, yleensä kaikissa softatuissa on laitettuna liikaa syöttöjä.
Kuulun itsekkin siihen samaaan porukkaan. Kait se jonkinlaista epävarmuuttakin on.
Poikkeuksena ne, joissa on ja jää dpf edelleen paikoilleen , niissä täytyy välttää kaikenlaista savuttelua, ettei suodattimelle enää sen takia tulisi ylimääräistä rasitetta.
Jos oma auto ei savutakkaan, niin ei siitä oikein hyvä mieli tule, vaan kokoajan huolettaa, että tulikohan varmaan kaikki syötöt laitettua ...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Pienet savut ymmärtää, mutta jos tässä nyt samasta Volvosta puhutaan, niin sen suhteen ei jäänyt epäselvyyttä. Melko varmaan oli laitettu riittävästi.