![Kuva](https://img.aijaa.com/m/00198/14849526.jpg)
Toki pieniä loppusilauksia tulee varaan vielä tehtyä (kuten uudet pissapojan letkut vaihdettua:)
Käynnistelin autoa viikonloppuna, ja ei oikein ottanut kierrosta sitten millään...
![Eh :eh:](./images/smilies/icon_eh.gif)
Lopulta vaihdoin JFUR6 -virranjakajan tilalle alkuperäisen VJUR 6 BR 49T- mallisen ja sillä otti kiekkaakin, kunnes nyykähti suoraan kierroksilta... Ihan kuin olisi bensasyöttö lopahtanut kesken(?)
![Sick :sick:](./images/smilies/icon_sick.gif)
Vaihdoin sitten uuden suodattimen, entinenkin oli aivan puhtaan oloinen, ei vaikutusta.
Äsken pääsin lopulta mittaamaan siirtopumpun tuoton (tätä ei tehty edes kevättalvella 2018!).
Paluuletku irti tankin päästä (pätkä letkua estämään vuodon) ja kanisteri alle, virrat päälle:
30s. virrat päällä -> tuotto 1.25 L astiaan - ei helkkari, kestääkö se alussa vähän ennen kuin alkaa tulla...
60s. virrat päällä -> tuotto 1.75 L astiaan - mitä, onko siellä bensa vähissä kun noin vähän kertyi(?)
(Varoksi laitoin tässä välissä 5L lisää bensaa tankkiin, paluuletkun menostakin sitä toki vuoti, ettei voinut kovin lopussa olla...)
60s. virrat päällä -> tuotto 1.75 L astiaan - taas!
Luin sitten korjaamokäsikirjasta: siirtopumppu tuotto min. 1L / 15s. - eli pitäisi kertyä 4 L minuutissa!
Onkohan tästä pumpusta oikeasti ruuti loppu?
Vai voiko vielä joku välillä syöttöpumppu - filtteri (vaihdoin) - paineentasaja - ruiskupumppu - paineentasaaja - paluuputki ahdistaa?
Kaikki putket ja letkut on uusittu silloin kevällä 2018 eli niissä ei oikein voi mitään olla...
Onkohan alettava kunnostaa auton alkup. pumppua ja mitattava sillä verrokkituotto? Varmaan kertoisi ainakin jotain lisää...
![Thinking :think:](./images/smilies/icon_think.gif)