Olisiko täällä jollain varmaa tietoa onko neliveto viton (W639) etuiskareissa eroja ennen ja jälkeen faceliftin? Kovasti yrittänyt osanumeroita ja muuta googletella, mutta varmaan tietoa en ole löytänyt. Iskarin yläpään kiinnitys ainakin muuttuu, mutta muuttuuko itse iskari myös? Suurimmassa osassa varaosaluetteloita annetaan sopivuus vain jompaan kumpaan, mutta jos näin tosiaan on niin eihän noihin 8/10 vanhempiin neliveto vitoihin siinä tapauksessa löydy tarvikeiskareita mistään!
Bilsteinin iskareihin olen muissa autoissa tykästynyt ja sellaiset himottaisi tuohon allekirjoituksen - 08 nelivetoon laittaa, mutta kun ilmoitetaan sopivan vain noihin uudempiin...
Vito w639 4x4etuiskarien yhteensopivuus - 8/10 vs. vanhemmat
Vito w639 4x4etuiskarien yhteensopivuus - 8/10 vs. vanhemmat
Vito 115CDI 4x4 - 08
+ Subaru Forester, pari Saab 900 ja Classic Range Rover
Re: Vito w639 4x4etuiskarien yhteensopivuus - 8/10 vs. vanhe
Itse itselleni vastaten ja toivottavasti jotakin muutakin pähkäilijää helpottaakseni kerrottakoon googlettelun tulos. Faceliftissä muuttuu iskarin yläpään kierteet ja muut mitat eivätkä siis sovi vanhempiin. Joissain paikoissa kerrotaan virheellisesti Bilstein 22-264091 iskarin sopivan sekä pre faceliftiin, että faceliftiin, mutta ei pidä paikkaansa. Sopii vain uudempiin.
Ei siis tunnu saavan W639 nelivetoon tarvikeiskareita. Pelkästään alkuperäisiä, jotka rokottaa tiliä reilu 300e kappaleelta.
Ei siis tunnu saavan W639 nelivetoon tarvikeiskareita. Pelkästään alkuperäisiä, jotka rokottaa tiliä reilu 300e kappaleelta.
Vito 115CDI 4x4 - 08