Hei
Apua kaivataan, CLK alkoi pyöriä kolmella. Kylmänä pyörii hyvin, n.10min jälkeen pudottaa 1. sylinterin pois. Puolat ja tulpat on vaihdettu. Suuttimia on vaihdettu ristiin, mutta vika säilyy 1. sylinterissä. Tulppa ei ole märkä eikä haise bensalta, eli voiko joku sotkea tuon sylinterin suuttimen ohjausta? Ei tee mainittavasti painetta eikä työnnä putkesta vaaleaa höyryä, kaveri pelotteli jo kannentiivisteellä. Auto on CLK 230K -00 ja mittarissa 247tkm. Kiitos neuvoista jo etukäteen.
W208 käy kolmella
-
- Mersumies
- Viestit: 2586
- Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:22
Re: W208 käy kolmella
Ennen syvällisempää sähköihin tutustumista voisi olla hyvä mitata vaan puristukset ykkösylinteristä.hiltuvi kirjoitti:Hei
Apua kaivataan, CLK alkoi pyöriä kolmella. Kylmänä pyörii hyvin, n.10min jälkeen pudottaa 1. sylinterin pois. Puolat ja tulpat on vaihdettu. Suuttimia on vaihdettu ristiin, mutta vika säilyy 1. sylinterissä. Tulppa ei ole märkä eikä haise bensalta, eli voiko joku sotkea tuon sylinterin suuttimen ohjausta? Ei tee mainittavasti painetta eikä työnnä putkesta vaaleaa höyryä, kaveri pelotteli jo kannentiivisteellä. Auto on CLK 230K -00 ja mittarissa 247tkm. Kiitos neuvoista jo etukäteen.
Re: W208 käy kolmella
Ohivuodot mitattiin, 10% seutuun joka sylinterissä.
Re: W208 käy kolmella
Starilla pitäisi mennä tutkimaan lisää..joko iokosulku tai liika vastus tiputtaa ykkösen pois pelistä tai sitten ihan ecun sisäinen vika..testeri kertoo jotain kyllä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W208 käy kolmella
Syyllinen oli tulpanjohto. Piti olla kunnossa mutta ei ollutkaan. Nyt pyörii nätisti.