Epäilys että kyllä mutta
Sehän selviää tuolata
p: 0503444005 tai sp: tuikku (miukumauku) tutka.net
hänen allekirjoituksestaan
. .
Epäilys että kyllä mutta
Juu. Huomasin kyllä Tuikun yhteystiedot tuossa minun viestin yläpuolella. Ajattelin vain, että olisi ehkä hyvä jos Tuikun mahdollinen vastaus näkyisi myös muillekin, kenellä tuo uusin tehtaan softa sisällä ja harkitsee ohjelmoimista. Käsittääkseni näihin ei niin helposti enää saa "virisoftia"? Aika surkeesti muuten toimi merkkiliike omalla kohdalla kun muutama viikko sitten käytin A-huollossa. Toi uusin tehtaan ohjelmisto oli asennettu omin päin mitään kysymättä. Kulutuskin noussut tuon päivityksen jälkeen useammalla desillä (samat ajot jatkuvasti niin helppo huomata tankilta mitattuna).FinlandMerceds kirjoitti: ↑Ti 03.11.2020 17:59Epäilys että kyllä mutta
Sehän selviää tuolata
p: 0503444005 tai sp: tuikku (miukumauku) tutka.net
hänen allekirjoituksestaan
. .
Kiitos paljon vastauksesta
Miksi se egr pitää saada pois, jos motti on kunnossa niin tyhmää poistaa lämpenee huonommin. Mulle laitettiin tuikun softa vm-10 w212 220 Cdi:hin. 250hv 550nm ja egr käytössä näin ammattimies kehoitti.
Kyllä saa, helpostiAkeem kirjoitti: ↑Pe 06.11.2020 12:45 Tiedän että vastaus piilee jossain tämän ketjun syövereissä, mutta en sitä löytänyt.
W203 200cdi vm -06, softattu aiemmin vakioahtimella. Nyt vaihdoin tuohon 270cdi:n ahtimen. Käsittääkseni tuosta ahtimesta ei saa ulosmitattua
kaikkea vakio suuttimilla. Mitkä suuttimet tuohon olisi nyt sitten parhaat tuon isomman ahtimen kanssa ? Ja mistä niitä edes kohtuu edukkaasti sais?
Haluan egr:n pois kun tuo kuitenkin konetta koko ajan karstoittaa. Varsinkin kun mulla on tää uusin tehtaan softa, missä egr koko ajan auki. Lämpenemisestä en ole huolissani, tulee pääasiassa motari/maantieajoa ja lisäksi vielä webasto.jupasierra kirjoitti: ↑La 07.11.2020 09:34Miksi se egr pitää saada pois, jos motti on kunnossa niin tyhmää poistaa lämpenee huonommin. Mulle laitettiin tuikun softa vm-10 w212 220 Cdi:hin. 250hv 550nm ja egr käytössä näin ammattimies kehoitti.
611 perus koneissa ei merkitäviä eroja minkä ottaa kuvatussa tapuksessa alku aihioksi mutta jos valita saa niin W203tomant kirjoitti: ↑Ma 23.11.2020 17:03 Noita OM611 CDI-moottoreita näyttää olevan ainakin mallisarjoissa W202, W203, W210 ja W638. Moottorin osien, esim. lohkon, nokka-akseleiden ja mäntien osanumerot näyttävät olevan pitkälti samoja. Jos haluaa virittää tuollaista OM611-konetta, voiko peruskoneen (long block) ottaa mistä em. mallista tahansa, vaikka niissä on alunperin erilaisia teholukemia. Ovatko jotkut moottorit, esim 105 kW versiot, muita parempia viritysaihioiksi, jos ei ole sidottu automalliin tai tiettyyn ECUun?
tomant
Ehkä hiukan väärä ketju raudasta keskustelluun(jonekkin muualle),
Taidat olla oikeassa, sorry. Kiitos kuitenkin sinulle ja tuikulle neuvoista, joilla voin päästä eteenpäin ideoinnissani.FinlandMerceds kirjoitti: ↑Ti 24.11.2020 20:39 Ehkä hiukan väärä ketju raudasta keskustelluun(jonekkin muualle), .
Avaa rauta ketju ideonilletomant kirjoitti: ↑Ti 24.11.2020 21:03Taidat olla oikeassa, sorry. Kiitos kuitenkin sinulle ja tuikulle neuvoista, joilla voin päästä eteenpäin ideoinnissani.FinlandMerceds kirjoitti: ↑Ti 24.11.2020 20:39 Ehkä hiukan väärä ketju raudasta keskustelluun(jonekkin muualle), .
tomant